Mary Chapin Carpenter تکامل از آموزش و پرورش

مثل همه نوازندگان در سن Coronavirus خواننده/گیتاریست/ترانه سرا Mary Chapin Carpenter شده است مجبور به تغییر مع

توسط ABDOOSNEWS در 2 مرداد 1399

مثل همه نوازندگان در سن Coronavirus خواننده/گیتاریست/ترانه سرا Mary Chapin Carpenter شده است مجبور به تغییر معمول زندگی حرفه ای. به جای اینکه در تور در حال حاضر باز برای Sugarland یا بازی اواز یا موسیقی دو تاریخ با Shawn Colvin و ترویج آینده او ضبط خاک و ستارهاو را در آنجا ماند قرار داده است.

اما او به سختی راکد شده است. این "آهنگ ها از خانه" سری در کانال YouTube خود – که در آن او انجام یک لحن, خود ارضایی, از خانه خود را – در حال حاضر به 30 فیلم های مختلف. و شمارش.

"هنگامی که من برای اولین بار یکی در ماه مارس, من مثل همه ما بود و ما فقط راه رفتن در محافل تلاش برای کشف کردن چه باید بکنید. و من فقط می خواستم به تواند مفید باشد در برخی از راه برای کمک به چیزی مثبت است. من نمیفهمد من موسیقی بازی, بنابراین من می خواهم به بازی یک آهنگ!," او می گوید. "و سپس آن را فقط نگه داشتم. من شگفت زده بود توسط نظرات از مردم و مهربانی. و آن را فقط به نوع رشد کرده است. و وجود دارد هیچ دلیلی برای آن را متوقف کند مگر اینکه من اجرا از آهنگ ها!"

او نیز خود توصیف "غلاف عجایب" که گوش به بسیاری از آنها در طول روزانه پنج مایل راه رفتن. ما از او بپرسید که آنهایی که به طور خاص او را در لیست اشتراک.

"اوه,, اجازه دهید من را ببینید اگر من می توانید از طریق گوشی من در حالی که من صحبت کردن به شما!" او می خندد. "بیایید ببینید...هوای تازه نیویورک تایمز 1619 پروژه نیویورک تایمز نقد کتاب, New Yorker, رادیو ساعت با Krista Tippitt شعر بی بند و بار این لجبازی نور از چیزهایی – که یکی از زیبا آن را در مورد پیاده روی طبیعت – این زندگی آمریکایی, Pod, صرفه جویی در امریکا, سیاسی Gabfest از تخته سنگ, سریال, زمانی که آنها را به آنهایی که جدید – blah blah blah!" در واقع او را دوست دارد پادکست بسیار است که او فقط شروع به خود را به نام یکی از داستان با دکلمه هنرمند سارا کی که آغاز بکار جولای 24.

Mary Chapin Carpenter's Evolution of Education

جلد آلبوم

Mary Chapin Carpenter شده است یک موسیقی نیروی از سال 1987 اولین زادگاه دختر. او را از طریق شکست بزرگ در اوایل/اواسط 90s در کشور, نمودار, با, uptempo, بازدید مانند "را در پیچ و تاب و فریاد" "من احساس خوش شانس" "او فکر می کند او را نگه داشتن او" "من شانس" "Quittin " زمان" "Shut Up and Kiss Me" و یک جلد از Lucinda ویلیامز "بوسه پرشور." در ضمن آهنگ های مانند "سرزمین خواب وخیال" "راه سخت" "خانه از کارت" و "سنگ در جاده" اشاره به چیزی عمیق تر است.

اما نجار بود و هرگز یک جا (یا شخصا راحت) به عنوان مستقیم "کشور" را به عنوان او نیز به خود جلب کرد و از مردم, هارد راک و شعر را تحت تاثیر قرار. بعد از آن پرونده به بررسی مفاهیم دنیای واقعی, حوادث مانند 11 سپتامبر و طوفان کاترینا و حتی ارکستر ترتیبات.

خاک و ستاره (Lambent نور ثبت/سی و ببر) است که او 15 منظم آلبوم استودیویی. و در حالی که او همیشه فوق العاده عمیق نویسنده وقتی که می آید به شعر بیشتر از 11 آهنگ در اینجا یک کمی اضافی ، آنها به وضوح آمده از خوبی است که در آن عقل به دست آمده از تجربه و تکامل شخصی یک فرایند است.

او تا حدی با الهام از نیویورک تایمز نویسنده مارگارت Renkl که نوشته است: "همه ما در روند تبدیل شدن" که یک دانشجوی هنر یا موسیقی و یا زندگی متوقف نمی شود در یک سن خاص. نجار با استفاده از این فکر به عنوان پایه ای برای ضبط بازکن "دورتر همراه و بیشتر در."

"من باید به عنوان خوانده شده که نقل قول مدتی در سال گذشته و آن را فقط به من صحبت کرد. زمانی که من نوشتن من نیست تفکر در سازمان مد مانند " چه تم?' اما در همان زمان که او چه نوشت فقط طنین انداز با آنچه که من در تلاش بود به می گویند با این آهنگ ها" نجار ارائه می دهد.

کشف و یادگیری خود-آگاهی و اشتباه یک فرایند مادام العمر – و هر کسی که فکر می کند آنها باید تمام آن را نمیفهمد او احساس می کند در اشتباه هستند. "فکر می کنم هیچ چیز وجود دارد بیشتر به دانستن و یا به یاد بگیرند. وجود دارد نه تنها یک حماقت در آن وجود دارد استکبار" او تقویت. "هدیه ای از رشد است و این عقل است که با آن می آید. اما در همان زمان شما نیاز به باز کردن به آنچه که شما نمی دانید."

بسیاری از مواد در خاک و ستاره ها کم است-کلید مشتاق و یدکی/صوتی. افراد شامل پایان روابط (با بسیاری از در گسل) در "تمام قلب های شکسته شکستن به طور مساوی" "درخواست برای یک دوست" و "پیر D-35"; پدر/پسر معاملات در "Nocturne"; clear-eyed نوستالژی در "بین خاک و ستاره"; افسردگی و قدرتمند "آن را OK به احساس غم انگیز است." در آخرین پیام روشن است: گاهی اوقات شما باید برای شکستن از هم جدا به منظور از طریق شکستن.

"شما نمی توانید بدانید که خوب بدون بد. شما در حال رفتن به می دانم که تراژدی و غم و اندوه و از دست دادن, اما, نیز, شادی," او می گوید. "من فکر نمی کنم شما می توانید درک یکی بدون آشنا بودن با دیگری است."

Mary Chapin Carpenter

Mary Chapin Carpenter

عکس هارون فررینگتن/حسن نیت ارائه میدهد از کیسه & Co.

از این دو بیشتر, uptempo, شماره, "راز پاسداران" اولین تک. اما آن را "دست نشانده آمریکا" که به احتمال زیاد جلب توجه به عنوان آن را می یابد و الهام بخش در یک بعید منبع: سناتور جمهوری خواه از کارولینای جنوبی " لیندزی گراهام. نجار خواستار او راست بالا "sycophant" و او با الهام از این شعر:

"آه او فقط نمی تواند از دست دادن او را بیش از همه اخبار/پنبه حلاجی شده sweet baby blues/این راه آمریکا/به جهنم با حقیقت را/او را به مکیدن تا به شخص/او یک آمریکایی دست نشانده/و شاید او را دوست دارد آن است که راه."

و در حالی که آن را به عنوان یک شخصیت مطالعه گراهام به طور خاص نجار می گوید آن را تکامل را به یک نوع از سطح پهن هرچیزی در برابر toadyism به طور کلی, و او از ترس به نام نام دیگر سیاستمدار "stooges:" سوزان کالینز جیم اردن علامت مراتع و استفان "بد" میلر ("او خیلی ناپاک!" او اشاره می کند).

و او بیزار چگونه بسیاری از آنها در حال دست زدن به این زمان همه گیر برای کل کشور و حتی به عنوان او تلاش می کند برای کشف کردن آنچه در آینده در نهایت در "طرف دیگر" حتی معنی.

"اول باید بگویم این. من می دانم که من بسیار خوش شانس به امن و سالم با یک سقف بالای سر من و نه هیچ گونه نگرانی در مورد قرار دادن در PPE هر و رفتن به...من می دانم که" او می گوید.

"اما من امیدوارم که من بیرون آمدن از این سالم و خوب و بهتر درک شخصی خود من قدرت و توانایی من برای صبور باشید و به دقت گوش دادن به دیگران است. برای طولانی ترین زمان من فقط شنیدم خودم در سر من. طولانی انزوا می تواند بر سلامت روان خود را. این بار اجازه داده است من به همان اندازه همدلی و شفقت که ممکن است برای شهروندان."

همانطور که برای Sugarland و Shawn Colvin, تورهای نجار می گوید: این همه در هوا در حال حاضر. و برخی در اطراف او حتی مورد سوال با انتشار یک رکورد جدید در تمام طول بیماری همه گیر. بنابراین به جای اینکه در جاده, Mary Chapin Carpenter خواهد شد و در ادامه به بحث راه می رود فیلم, در خانه, اجرای, گوش دادن به و ایجاد پادکست ها و لذت بردن از گاه به گاه خنده دار تصویری اینترنت به روشن کردن خلق و خوی.

"من به عنوان به راحتی سرگرم به عنوان نفر بعدی!" او می خندد. "چیزی که در رفتن در اطراف با خواهر دوستم, متن امروز این تصویری از یک آقایان با بولداگ فرانسوی. آنها در حال نشستن در کنار یکدیگر غذا خوردن burritos. و بولداگ است که در خود انسان اسلحه و انسان را burrito با هر دو دست راه همان سگ است! آن را سخت به توضیح دهد. من نمی دانم چرا اما از آن است. شما باید به جستجو برای آن را به عنوان به زودی به عنوان شما می توانید خاموش کردن تلفن با من!"

برای اطلاعات بیشتر در Mary Chapin Carpenter بازدید MaryChapinCarpenter.com

برای اطلاعات بیشتر در مری پادکست و "آهنگ ها از خانه" سری بازدید Facebook در Facebook.com/officialmarychapincarpenter



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن