Margaritaville رفت و آمد مکرر نبرد قانونی رزومه پس از coronavirus متوقف رسیدگی

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:37 PM EDT Jun 9, 2020حقوقی حماسه پشت تاخیر Margaritaville رفت

توسط ABDOOSNEWS در 21 خرداد 1399

حقوقی حماسه پشت تاخیر Margaritaville رفت و آمد مکرر در فورت مایرز ساحل ادامه داد: روز شنبه با یک زوم-اتاق جلسه دادگاه که منجر به تاخیر بیشتر.

قضات استوان Northcutt پاتریشیا کلی و اندرو اتکینز از دوم دادگاه تجدید نظر در لکلند گوش به استدلال از وکیل Ralf بروکس است که به نمایندگی از فورت مایرز ساحل مقیم کریس پاتون در تلاش خود را به منظور محدود کردن تعدادی از رفت و آمد مکرر, هتل, اتاق, از پیشنهاد 254 تا 84 که تعداد مجاز تحت قبلی فورت مایرز, ساحل, کدهای.

TPI مهمان نوازی توسعه رفت و آمد مکرر به حال وکلای راسل Schropp از هندرسون فرانکلین در فورت مایرز و جان Herin جونیور, نمایندگی Fort Myers Beach گفت: این پروژه باید اجازه 254 اتاق زیرا آنها تایید شده توسط Fort Myers Beach شورای شهر.

این پروژه متوقف شده است از ماه اوت سال 2018 زمانی که پاتون ظ او طرح دعوی در دادگاه. قاضی Alane Laboda از 20 قضایی مدار Lee County حکومت در حمایت از TPI مهمان نوازی اما پاتون ثبت درخواست.

این جلسه صورت گرفت و تقریبا دو ماه بعد از اصل برنامه ریزی شده در مارس 15 تاریخ مقاومت مواجه ناشی از کوروناویروس جهانی همه گیر.

پوشش مرتبط: Coronavirus تاخیر اقدامات قانونی در فورت مایرز ساحل Margaritaville رفت و آمد مکرر مورد

'مجموعه ای از رکورد مستقیم': Fort Myers Beach Margaritaville توسعه دهنده تلاش به مجموعه ای از رکورد مستقیم'

حرکت بعدی خواهد بود برای قضات برای نوشتن یک روایت هرگونه جانبداری از یک طرف و یا دیگر. یا قضات می تواند با توافق پاتون استدلال که شورای شهر تجاوز خود را در مرزهای اجازه می دهد این پروژه را به پیش افتادن از اصل چگالی زمین است.

اصطلاح "شرایط استثنایی" به وجود آمد و اغلب در طول زوم جلسه به طول انجامید که حدود 40 دقیقه.

"سوال در اینجا این است که آیا صحیح قانون اعمال شد," Schropp گفت: در این جلسه. "در این مورد صحیح قانون اعمال شد. شهر رفت و از طریق تمام معیارهای مشخص شده است. کد اجازه می دهد تا توسعه دهندگان به انحراف اگر معیارهای خاصی هستند دیدار کرد. کسانی که معیار استفاده شد. آنها مشخص شده توسط کد."

بروکس مخالفت کرد.

"این است که در مورد مغایرت با قانون اساسی از آنها اجازه می دهد به تصویب توسعه" بروکس گفت. "این بسیار مهم است که وجود دارد قطعی استانداردهای. که تمام متقاضیان خواهد بود به همان اندازه درمان. وجود 254 واحد در این مورد. تقریبا 400 درصد افزایش به سادگی با گفتن " شرایط استثنایی.'

"آنها در حال رفتن از سه طبقه بود که حداکثر ارتفاع چهار داستان است. نه تنها آنها بیش از ارتفاع حد, اما آنها بیش از حد تراکم. شما نمی توانید بیش از حداکثر شدت. اگر ما در حال رفتن به تجزیه و تحلیل شهر کد آن باید بیش از تراکم به عنوان آن بود."

پاتون زندگی حدود 600 پا از لبه شرقی پیشنهادی رفت و آمد مکرر.

این پروژه فراهم خواهد 200-300 شغل. مخالفان می گویند این امر بیشتر به عقب تا ساحل ترافیک به دلیل افزایش تراکم.

رفت و آمد مکرر خواهد بود در واقع فقط بیش از متنزس پل بین هلال احمر و خیابان و خیابان پنجم شمالی از استروئ بلوار و خیابان کانال و هلال احمر در ساحل خانواده پارک در ضلع جنوبی بلوار.

زوم مبادلات به حال تام Torgerson رئیس هیئت مدیره برای TPI مهمان نوازی صدور بیانیه ای از جشن پس از آن.

"من احساس قضات سرخ کردن BS و پایین دوخته درخواست وکیل به تنها امتیاز از قانون" Torgerson گفت: در یک ایمیل. "در انجام این کار او حمایت به گوشه ای و گفت:" من باید به عقب برگردید و نگاه کنید که در آن.' بنابراین این است که چگونه شفاهی رفت. در حال حاضر ما منتظر هیچ گفتن چه مدت تا زمانی که خود را حاکم. با اینحال من بسیار با اعتماد به نفس به امروز است و نبود یک کمی نا امید کرد."

بروکس گفت که او و مشتری خود را راضی بودند با شنیدن.

"ما استدلال کرد که شهر تکیه بر "شرایط استثنایی" به تصویب است که بیش از حد مجاز تراکم 254 واحد به جای حداکثر 84 واحد اضافه کردن یک طبقه چهارم به کد سه طبقه و حداکثر تصویب 278,000 فوت مربع تجاری با استفاده از TPI پروژه است که به سادگی بیش از حد بزرگ برای این جزیره" بروکس نوشت: در یک ایمیل. "و ما فکر می کنیم با استفاده از 'استثنایی' اجازه می دهد تا این پروژه را به فراتر از آنچه تحت عنوان طبیعی منطقه بندی و کد است که نه تنها ناعادلانه به ساکنان که تکیه پهنه بندی کد برای محافظت از محله خود را, اما خلاف قانون اساسی است."

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب