بسیاری از جنوب غربی فلوریدا سازمان های اجرای قانون باید ممنوعیت ماموران با استفاده از chokeholds

مایکل براون فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 2:14 PM EDT Jun 16, 2020تقریبا تمام سازمان های اجرای قانون در لی

توسط ABDOOSNEWS در 27 خرداد 1399

تقریبا تمام سازمان های اجرای قانون در لی و ذغال سنگ استان ها باید زبان در سیاست دفترچه راهنما منع نوع از تکنیک های که منجر به مرگ جورج فلوید.

در پی فلوید مرگ 25 مه در مینیاپولیس در دست یک افسر پلیس شهر تظاهرات در سراسر این کشور تقبیح اصطلاح ببرن شیوه به طور کلی. فلوید درگذشت و پس از یک افسر زانو در گردن او برای نزدیک به نه دقیقه نادیده گرفتن درخواست خود, که او نمی تواند نفس بکشد.

چهار مینیاپولیس ماموران درگیر شده اند دستگیر و به اتهام در Floyd مرگ است.

یک سازمان ملی مبارزات انتخاباتی, صفر, است تماس محلی و ایالتی و فدرال نمایندگان مجلس به اقدام برای جلوگیری از اقدامات مانند ببرن و نگه پلیس پاسخگو در حالی که تعدادی از شهرها و ایالتها ممنوع تمرین آغاز شده و یا در قانون به انجام این کار.

و در ژوئن 8, کنگره پیشنهاد پلیس لایحه اصلاحات — عدالت در پلیس عمل 2020. زبان در این لایحه ممنوعیت chokeholds بود که به کشته شدن فلوید, پایان استفاده از هیچ-knock حکم در موارد دارو را مجازات یک جرم فدرال ایجاد یک ملی سوء رجیستری برای پلیس و حد واجد شرایط ایمنی برای افسران پلیس.

در نیویورک: Cuomo, هل 'نام خود را می گویند' اصلاحات به آدرس خشونت پلیس ممنوعیت chokeholds در نیویورک

و در سینسیناتی: Cincinnati رئیس پلیس الیوت اسحاق: 'هر نوع سبد مناسب نیست'

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تحت فشار سیاسی بر علیه خشونت پلیس امضا فرمان اجرایی سهشنبه را تشویق می کند که سازمان های اجرای قانون به اتخاذ استانداردهای بالا برای استفاده از نیروی مرگبار.

"ما می خواهیم قانون و نظم و ما می خواهیم آن را انجام داده نسبتا عادلانه و ما می خواهیم آن را انجام داده با خیال راحت" مغلوب ساختن پیشی جستن در جمع خبرنگاران در کاخ سفید در روز دوشنبه.

به منظور تمرکز بر روی: صدور گواهینامه پلیس de-تشدید تاکتیک; ایجاد یک پایگاه داده برای پیگیری افسران که متهم شده اند با استفاده از نیروی بیش از حد با هدف جلوگیری از آنها را از rehired در یکی دیگر از اداره پلیس و راه اندازی یک شرکت-مخاطب برنامه است که می بینید سلامت روان حرفه ای کار بیشتر از نزدیک با پلیس است.

فورت مایرز

در فورت مایرز رئیس پلیس جرثقیل Diggs با صدور نامه ژوئن 6 مشخص شده که بخش استفاده از زور در سیاست.

"در اشاره به سوالات در #campaignzero ما ارسال شده یک لینک به آدرس چگونه این آبشار در خط با ما در حال حاضر در محل سیاست" فرمانده گفت: در Facebook مجوز های ارسال و.

"ما می خواهیم به زمان برای دوباره با تشکر از همه #مسالمت آمیز معترضان با این حال به یادآوری است که متمم اول قانون اساسی نمی دهد هر کسی حق نافرمانی دستورات قانونی جسمی دیگران حمله سرقت و غارت یا نابود کردن اموال" Diggs گفت.

FMPD سیاست های عنوان شده در Diggs' تفاهم نامه به شهرستان فورت مایرز مدیر سعید Arash است مانند:

"ممنوعیت Chokeholds: G. O. 6.1 ممنوعیت: با توجه به خطر ذاتی و باعث مرگ و یا جدی و یا آسیب دائمی مغزی هر مانور و یا تاکتیک است که مانع از جریان خون به مغز یا انسداد فرد تنفس ممنوع است مگر در موارد که در آن منطقی لازم است برای جلوگیری از مرگ یا آسیب جسمی و سایر ابزار مناسب از دفاع خسته شده اند."

شیرجه رفتن عمیق تر: فلوریدا و رئیس پلیس را محکوم کرد یک افسر سبد در یک مرد سیاه و سفید. او بخش مجاز آن است.

این اقدام که منجر به Floyd مرگ یک افسر زانو در گردن او است جداگانه مانور از واقعی کاروتید نگه دارید که استفاده شده است در برخی از سازمان های پلیس.

که مانور مستلزم یک افسر با قرار دادن یک دست در اطراف بازداشت شدگان را شریان کاروتید در ناحیه گردن و اعمال فشار. همچنین گاهی اوقات به عنوان یک جای خواب نگه دارید و یا خون چوک.

استاندارد تعریف فرهنگ لغت از چنین اقدامی می گوید آن را نگه دارید که شامل قوی خفگی فشار اعمال شده به گردن دیگری.

ذغال سنگ شهرستان

از ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر ندارد خاص منع ماموران با استفاده از یک سبد.

"ما نه سیاست و نه آموزشی ما منعکس کننده که اجازه و یا تعیین سبد عمل به عنوان یک پاسخ به" مقاومت گفت: Karie Partington های ذغال سنگ کلانتر روابط رسانه ای دفتر مدیر. "هر مانور که شامل اقداماتی مانند این می تواند در نظر گرفته شود نیروی کشنده."

جزئیات: رونی Lillard از فورت مایرز کاستن از مرگ دوست, مربی جورج فلوید

از ذغال سنگ کلانتر, پاسخ به سیاست مقاومت می کند لیست سطح تهدید و پاسخ مناسب به آن سطح توسط نمایندگان از جمله چنین چیزهایی به عنوان یک "نرم شرکت و یا قوی لمسی" اسپری فلفل, دستبند زدن, باطوم, چراغ قوه انعطاف پذیری مچ پا و آهن.

همچنین مشخص شده برای ذغال سنگ نمایندگان تکنیک های که تغییر مسیر به شیوه ای کنترل شده یک موضوع به زمین به حد خود مقاومت فیزیکی و به منظور تسهیل استفاده از خویشتنداری دستگاه و همچنین به عنوان تکنیک های که نیروی یک موضوع مطابق با یک معاون به عنوان یک نتیجه از معاون تحمیل کنترل درد بر نقاط خاص در بدن این موضوع مانند فشار نقطه تکنیک های.

بیشتر شبیه به این: "ما به شما کردم.' یک Collier معاون نگران راه رفتن با جورج فلوید معترضان. دو زن پا تا به همراهی او.

وجود دارد هیچ اشاره ای chokeholds دارای جای خواب دارای گردن محدودیت و یا تکنیک های مشابه در ذغال سنگ کلانتر, پاسخ به مقاومت در برابر سیاست.

Lee County

ذکر chokeholds برای دفتر لی شهرستان کلانتر می آید در آژانس را پاسخ مقاومت در برابر سیاست های دستی در یک لیست از تعاریف از نیروهای مرگبار به ضابط به دفاعی است. کتابچه راهنمای کاربر می گوید ضابط نیروی محدود است به نگه داشتن و مهار افراد شامل بازوی قفل و را پایین نگه می دارد اما "نباید شامل" شریان کاروتید داری یا درد تحمیل یا ثبت نگه می دارد.

شما ممکن است علاقه مند می شود: نسل Robert E. Lee: مجسمه نیم تنه حذف در فورت مایرز خواهد بود تاریخی بیداری

به علاوه: Robert E. Lee مجسمه نیم تنه باید منتقل می گویند اعضای یک Lee County موسس خانواده

آخرین اخبار: شهرستان فورت مایرز وکیل به دنبال در گزینه های قانونی برای حذف Robert E. Lee مجسمه نیم تنه به معترضان تجمع

در اطراف منطقه

SANIBEL

وجود دارد تعدادی دیگر از جنوب غربی فلوریدا سازمان های اجرای قانون است که باید خاص ممنوعیت ماموران با استفاده از چنین مانور در اثر.

"ما در حال حاضر یک سیاست در جایی که ممنوع محدود کردن جریان خون به سر و یا محدود کردن تنفس" گفت: miami gardens, رئیس پلیس William F. دالتون.

کیپ کوراL

گروهبان. پاتریک o'grady, عمومی امور برای کیپ کرال اداره پلیس گفت که آژانس او نیز چنین ممنوعیت chokeholds در محل.

ناپل

ناپل اداره پلیس اذعان کرد آن هم یک بخشنامه منع chokeholds.

ستوان برایان McGinn, با ناپل اداره پلیس حرفه ای استانداردهای بخش ارائه یک کپی از زبان خاص: "استفاده از گردن محدودیت و یا تکنیک های مشابه با پتانسیل برای آسیب جدی مجاز نیست مگر در پاسخ به مرگبار نیروی مقاومت است."

FGCU

رئیس استیون مور از FGCU پردیس اداره پلیس گفت: تکنیک های مانند سبد شرح داده شده به عنوان مجاز توسط خود افسران.

"آن ممنوع شده است ما در استفاده از نیروی نظم عمومی'," مور گفت. بخش قوانین مشخص است که "جانبی عروق گردن خویشتن داری است نه مجاز نا توانی روش."

لی شهرستان بندر مقام

ویکتوریا Moreland گروه مدیر ارتباطات و بازاریابی برای لی شهرستان بندر خودگردان گفت: هر آموزشی که فرودگاه پلیس را با توجه به جسمی کنترل (به خصوص در طول جوراب توری, جوراب) موضوع منع استفاده از زانو به گردن.

به عنوان با هر نوع سبد فعالیت Moreland گفت: "که مجاز نیست در APD."

فلوریدا گشت بزرگراه

یک بخش در استفاده از کنترل و پاسخ به مقاومت در فلوریدا گشت بزرگراه سیاست دستی است که مشروح روشن است که مگر اینکه نیروی مرگبار توجیه است دستگاه های کنترل — چنین به عنوان یک ارتقا باطوم — نمی تواند به اعمال فشار به سر و گردن یا گلو.

این راهنما همچنین به تشریح تحت چه شرایطی یک FHP سپاهی ممکن است استفاده از نیروی مرگبار و می گوید اعضای فلوریدا گشت بزرگراه باید در هر نمونه به دنبال به استخدام حداقل مقدار کنترل های مورد نیاز برای غلبه بر مقاومت فیزیکی جلوگیری از فرار و اثر بازداشت.

این FHP همچنین دارای یک دفتر کار حرفه ای رعایت شود. وظایف فرمانده که شامل ایجاد و حفظ همه "استفاده از کنترل گزارش" و شناسایی اعضا که در سه یا بیشتر "استفاده از کنترل" حوادث در طول هر دوره 12 ماهه.

مارکو جزیره اداره پلیس

مارکو جزیره اداره پلیس پاسخ نمی دهند به اخبار مطبوعات درخواست برای اطلاعات در مورد سیاست های خود را.

در سراسر کشور

در سایر نقاط کشور برخی از ادارات پلیس در حال اضافه کردن زبان خاص برای رسیدگی به مواردی که می تواند منجر به یک مشکل است.

پس از یک بررسی کامل از سیاست های سن پترزبورگ رئیس پلیس آنتونی رئیس هالووی تصمیم به اضافه کردن زبان زیر به بخش خود را به طور کلی سفارشات:

"افسران وظیفه دارند به مداخله برای جلوگیری از تخلف توسط افسر دیگر هنگامی که آن را امن و مناسب برای انجام این کار است."

زبان می پیوندد دستورات موجود در گزارش کلی سفارش نقض.

اتصال با آخرین اخبار خبرنگار مایکل براون: MichaelBraunNP (Facebook), @MichaelBraunNP (توییتر) و یا mbraun@news-press.com.

روزنامه نگاری مهم است. حمایت خود را مهم است. مشترک شدن در اخبار مطبوعات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن