Manushi Chillar بیان عشق خود را برای Wonder Woman on Instagram

Instagram اجازه می دهد تا سازندگان محتوا کسب درآمد از IGTV ویدئوها. Pixabay Facebook متعلق به Instagram است نو

توسط ABDOOSNEWS در 10 خرداد 1399
Instagram
Instagram اجازه می دهد تا سازندگان محتوا کسب درآمد از IGTV ویدئوها. Pixabay

Facebook متعلق به Instagram است نورد از ابزارهای جدید برای سازندگان به پول به طور مستقیم از مطالب خود را در زندگی و IGTV با آوردن تبلیغات تصویری را به پلت فرم به عنوان در اخبار تکنولوژی.

برای شروع با تبلیغات تنها ظاهر خواهد شد هنگامی که مردم را کلیک کنید به تماشای IGTV ویدئوها از پیش نمایش در خوراک خود و اولیه دور از تبلیغات خواهد بود عمودی ویدئوها تا 15 ثانیه طولانی است.

Instagram به اشتراک بگذارید حداقل 55 درصد از درآمد حاصل از این تبلیغات با سازندگان که ایجاد انگیزه بیشتر اثرگذارندهها به ایجاد مواد برای IGTV.

"با شروع هفته آینده ما معرفی تبلیغات در IGTV ما صورت تصویری مقصد. ما می خواهیم برای حمایت از سازندگان' سرمایه گذاری در IGTV توسط های تبلیغات درآمد با آنها" Instagram گفت: در بیانیه ای در روز چهارشنبه.

در علاوه بر این به تبلیغات Instagram نیز رول 'نشان' ماه آینده است که می تواند خریداری شده توسط مشترک از مورد علاقه خود را.علاوه بر این ،

Facebook instagram
Instagram به اشتراک بگذارید حداقل 55 درصد از درآمد حاصل از این تبلیغات با سازندگان. Pixabay

مدالها بعدی ظاهر خواهد شد به نام یک فرد در طول زندگی تصویری است.

همچنین بخوانید: 80 درصد ماهاراشترا دانش آموزان مدرسه نمی گزارش Cybercrimes: نظرسنجی

"هواداران خریداری شده که مدالها در زندگی را به ایستادگی کردن در نظرات و باز کردن ویژگی های اضافی از جمله قرار دادن در یک خالق لیست خاطرات و دسترسی به ویژه قلب" گفت: این شرکت است.

مدالها را رول به چند کشور در ماه های آینده از جمله ایالات متحده, انگلستان, برزیل, آلمان, فرانسه, ایتالیا, ترکیه, اسپانیا و مکزیک است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن