Manushi Chhillar می شود یونیسف چهره برای کودکان در طول بحران

بازیگر و سابق جهان خانم Manushi Chhillar شده اند بسته شده در توسط یونیسف هند به قرض دادن صدای خود را در ارائه

توسط ABDOOSNEWS در 8 تیر 1399

بازیگر و سابق جهان خانم Manushi Chhillar شده اند بسته شده در توسط یونیسف هند به قرض دادن صدای خود را در ارائه فوری حمایت از کودکان در میان coronavirus بحران است. او می گوید: او آشفته است دانستن چگونه بسیاری از فرزندان این کشور را دریافت نمی دوران کودکی است که آنها سزاوار.

دنبال کنید با ما در توییتر برای به روز رسانی بیشتر از ما!!

"من خوش شانس و خوش شانس به اندازه کافی به حال امن و سالم و شاد دوران کودکی. امروز من متوجه اهمیت تربیت من که نهفته است و به شکل من سیستم ارزش دیدگاه من به جهان و مردم و همچنین به من کسی است که من امروز" Manushi گفت.

بالیوود debutante می گوید: بحران رو به رشد است و یک تهدید برای کودکان.

"من عمیقا آشفته دانستن چگونه بسیاری از کودکان کشور من را دریافت نمی دوران کودکی است که آنها سزاوار. از زمان همه گیر است که تنها افزایش تهدید برای آنها زمانی که آنها در چنین تاثیرپذیر سن. اما ما می توانیم با هم تفاوت ایجاد کند."

Actress and former Miss World Manushi Chhillar have been roped in by UNICEF India to lend her voice in providing urgent support to children
بازیگر و سابق جهان خانم Manushi Chhillar شده اند بسته شده در توسط یونیسف هند به قرض دادن صدای خود را در ارائه فوری حمایت از کودکان است. Wikimedia Commons

صحبت کردن در مورد ابتکار عمل یونیسف او گفت که آن را "ارائه فوری و صرفه جویی در زندگی, حمایت از کودکان آسیب پذیر."

"من به حمایت از آنها و شما می توانید بیش از حد. حمایت از دوران کودکی چالش ابتکار های خود را شادترین دوران کودکی حافظه و کمک به یونیسف هند مقدار برابر با سال متولد شدند ، اجازه دهید تعهد به جهان را به مکانی بهتر برای همه کودکان و به خصوص صرفه جویی در آن در شرایط بحران."

همچنین بخوانید: بالیوود ستاره و آینده خود را منتشر دیجیتال

در کار جبهه Manushi است که تمام مجموعه به او بالیوود اولین مخالف سوپراستار آکشی کومار در فیلم آینده "Prithviraj".

کارگردان Chandraprakash Dwivedi, "Prithviraj" است که بر اساس زندگی پادشاه Prithviraj Chauhan. این ستاره Akshay به عنوان Prithviraj در حالی که Manushi خواهد نقش Sanyogita عشق از زندگی خود را. (IANS)

آخرین مطالب