Malaika Aroras مفید یکشنبه Brekkie انگیزه ای است که ما برای آخر هفته ها به آن نیاز داریم

[ad_1] مالایکا اخیراً 47 سالگی خود را جشن گرفت.نکات برجستهمالایکا آرورا یک غذای خوار است که به خودش اعتراف می

توسط ABDOOSNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]
یکشنبه Brekkie مفید مالایکا آرورا انگیزه ای است که ما برای آخر هفته ها به آن نیاز داریم

مالایکا اخیراً 47 سالگی خود را جشن گرفت.

نکات برجسته

  • مالایکا آرورا یک غذای خوار است که به خودش اعتراف می کند
  • او مدام غذای shenaningan خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد
  • او اخیراً تصویری از وعده صبحانه خود را به اشتراک گذاشته است

مالایکا آرورا ، یکی از چهره های مشهور بالیوود ، می تواند به هنرپیشه های نسل جدید کمک کند. با مالیدن بسیاری از کلاه ها - مدل ، بازیگر ، کارآفرین ، و متخصص یوگا و سلامتی - مالایکا اخیراً 47 ساله شد و در جشن تولدش با دوستان نزدیک و خانواده در حضور با کیک فراوان زنگ زد! اما به نظر می رسد که او روز بعد با یک صبحانه مفید یکشنبه پر از پروتئین سریعاً به روش های غذایی سالم خود بازگشت.

مالایکا آرورا در استوری های اینستاگرام خود حاضر شد تا نگاهی اجمالی به زیبایی پخش شده "Sunday brekkie" که به ما اهداف صبحانه می دهد ، به اشتراک بگذارد! در این تصویر یک سلیقه رنگارنگ از غذاهای تازه ، یک سینی حاوی تخم مرغ های خرد شده ، آب پز شده ، میوه های خرد شده اژدها ، آب میوه ، قهوه سیاه و یک بشقاب از آنچه که به نظر می رسد چایلا راگی است. همان چیزی که به نظر می رسید عسل است ، در یک ظرف شیک نیز در کنار آن قرار داشت. او "My Kinda Sunday Brekkie" را بر روی تصویر با سه قلب نوشت. اکنون این چیزی نیست که ما آن را یک صبحانه کامل و مفید می نامیم؟ به تصویر زیر نگاه کنید:

(همچنین بخوانید: جشن های تولد مالایکا آرورا این کیک موس شگفت انگیز را نشان می دهد (عکس داخل))

تبلیغ شده

fl518gto

چه کسی نمی خواهد با یک صبحانه تنبل چنین صبحانه خوشمزه و گوارا بیدار شود ؟! میوه اژدها شیرین و گوارا کاملاً یک میوه عجیب و غریب است که دارای فواید زیادی برای سلامتی است. نه تنها کالری کمی دارد بلکه سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان است. یعنی علاوه بر سلامت قلب ، برای تنظیم سطح قند خون و فشار خون نیز مفید است. همچنین مالایکا تخم مرغ های غنی از پروتئین را با آب تازه پر می کند که آن را به یک وعده غذایی کامل تبدیل می کند. به نظر می رسد که او از اهمیت یک صبحانه مفید و غنی از پروتئین که می تواند شما را برای ساعت های طولانی سیر نگه دارد ، می داند.

اخبار

در اینجا به دنبال انگیزه های بیشتر صبحگاهی از مالایکا آرورا هستید!

درباره Aanchal Mathurآنچال غذای مشترکی ندارد. یک کیک در مجاورت او مطمئناً در مدت زمان 10 ثانیه از بین می رود. او علاوه بر این که شکر را زیاد می کند ، دوست دارد با یک بشقاب ماموس در FRIENDS پر از شیر شود. به احتمال زیاد همسر روح خود را در یک برنامه غذایی پیدا می کند.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب