خوردن و سرگرم کننده و سالم تجربه برای بچه خود را

توسط Puja Gupta

تغذیه برای کودکان و نوجوانان نقش حیاتی در زندگی خود را. با ظهور وعده امروزه با تشکر از مستند بچه ها امروز ممکن است گرفتن مواد مغذی حیاتی نیاز آنها به حمایت از رشد و توسعه است. این منجر به گرسنگی پنهان است که می تواند بر تندرستی خود را در طول زمان.

در سطح جهانی حداقل 1 در 2 کودکان زیر 5 سال دچار گرسنگی پنهان به دلیل کمبود مواد مغذی ضروری با توجه به 2019 گزارش یونیسف. بنابراین آن را می شود به طور فزاینده مهم است برای اطمینان حاصل شود که مواد غذایی مصرف شده توسط کودکان و نوجوانان در دیدار خود مورد نیاز در رژیم غذایی کمک هزینه (RDA). در ادامه به عنوان متخصص تغذیه و اطفال متخصص تغذیه Ranjani رامان سهام در راه است که شما را از خوردن یک بازی سرگرم کننده و سالم برای فرزند شما, می کند با تغذیه مناسب.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

اعتماد خود را Tummies

Uneaten وعده های غذایی می تواند نگرانی پدر و مادر به ویژه هنگامی که کودکان خود را به خوردن بسیار کمی حاضر به خوردن غذاهای سالم و یا امتناع از غذا. بچه ها خواران ضربه زننده و نیروی تغذیه و یا ارائه آنها را با مواد غذایی که آنها دوست ندارند حتی اگر انجام شده با بهترین نیات می تواند عواقب ناخواسته. به جای تغذیه کودک خود را بخش کوچکی از مواد غذایی در فواصل منظم و آشنا و آنها را با دانستن زمانی که آنها کامل است. همچنین مهم است به ارائه مواد غذایی در راه است که آنها لذت بردن از مانند سبزیجات قرار داده و به رنگارنگ ساندویچ یک میلک شیک میوه ای و یک تعداد انگشت شماری از بادام در کنار, به اطمینان حاصل شود که آنها در حال غذا خوردن به راه راست.

Make Eating Fun and Healthy Experience for Your Kid
1 در 2 کودکان زیر 5 سال دچار گرسنگی پنهان به دلیل کمبود مواد مغذی ضروری با توجه به 2019 گزارش یونیسف. Pixabay

را سرگرم کننده در میوه ها با لبنیات

بچه ها و میوه هستند و مانند دو نخود در غلاف. آنها شاید ساده ترین راه برای تغذیه کودک خود را. میوه بسته بندی شده با ویتامین های ضروری است که عمل به عنوان آنتی اکسیدان قوی و جلوگیری از آسیب سلول ها و تقویت سیستم ایمنی بدن. به میوه حتی مغذی تر و سرگرم کننده شما می توانید با استفاده از کوکی برش به برش آنها را به اشکال و خدمت با سالاد میوه خشک و یا حتی اضافه کردن یک لمس از فراورده های لبنی. محصولات لبنی هستند و بخش مهمی از رژیم غذایی از آنجا که در علاوه بر این به ارائه کربوهیدرات کلسیم و پروتئین آنها ارائه ثروت از ویتامین ها و مواد معدنی است. با توجه به مورد نیاز در رژیم غذایی کمک هزینه (RDA) دستورالعمل بچه ها نیاز به کلسیم حدود 400-600 میلی گرم روزانه است. لبنی مواد مغذی متراکم مواد غذایی است و منبع خوبی از کلسیم است. را لبنی جالب برای یک کمی خود را برای یک غنی از مواد مغذی, خوشمزه لبنی در خدمت غنی شده با میوه ها. این نه تنها لذت فرزند خود را, اما همچنین می خواهد به دور از نگرانی خود را از حصول اطمینان از دوز روزانه خود را از نیازهای تغذیه ای.

همچنین بخوانید:پیوند قلب کاهش به شدت در میان همه گیر: محققان

بسته غذایی-برای-فکر

کنار برخی از زمان برای آموزش فرزند خود را در مورد اهمیت تغذیه. بچه ها بیشتر درگیر از طریق داستان سرایی بنابراین آنها را یک ورق رنگ آمیزی با مواد مغذی و غنی از مواد غذایی مانند شیر و سبزیجات و غلات و میوه ها و رنگ همراه با آنها. آن را ساده به درک با آموزش آنها را چگونه ویتامین, کلسیم و پروتئین ها بلوک های ساختمان است که خود را افزایش ایمنی آنها انرژی به اجرا در اطراف و بازی و استخوان های خود را قوی

وقت آن است که به مواد غذایی سرگرم کننده برای کودکان و نوجوانان و اجازه دهید آنها را رشد می کنند آسان است. با قرار دادن خودمان در کفش خود ما را در درک نیازهای خود را بهتر و کمک به آنها را بهتر انتخاب های غذایی در نتیجه مخفی نگه داشتن غذا چنگال را در خلیج است. (IANS)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de