اکثر شهری سرخپوستان را انتخاب کرده اند و بانک ها به عنوان ضروری ترین خدمات در طول مستند نشان می دهد بررسی

در یک سطح کلی مردم خوشحال به نظر می رسد با در دسترس بودن اقلام ضروری در این مستند با 76 درصد پاسخ دهندگان گفت

توسط ABDOOSNEWS در 12 اردیبهشت 1399
Lockdown
در یک سطح کلی مردم خوشحال به نظر می رسد با در دسترس بودن اقلام ضروری در این مستند با 76 درصد پاسخ دهندگان گفت که آنها راضی هستند با در دسترس خدمات ضروری و نمی خواهید هر گونه امکانات بیشتر. Pixabay

نه در ده شهری سرخپوستان (89 درصد) برداشت بانک ها به عنوان ضروری ترین خدمات در طول این مستند را از یک لیست از کسب و کار ارائه غیر ضروری کالا و خدمات است. پاسخ دهندگان که در حال 40+ به احتمال زیاد به این می گویند از کسانی که بین 18-29 سال سن (91 درصد در مقابل 86 درصد) می گوید: یک بررسی.

پس از این حدود سه چهارم (74 درصد) فکر می کنم آنلاین صفحه اصلی خدمات تعمیر به حیاتی در طول این زمان. شروع تابستان و نیاز به AC و یخچال تعمیر و نگهداری می تواند دلیلی برای قرار دادن اهمیت بیشتر در این, نیاز, یادداشت های یک نظرسنجی که توسط YouGov.

بسیاری از مردم در نظر گرفتن روزنامه ها و مجلات و همچنین فروشگاه حیوان خانگی به بالاتر اهمیت (61 درصد) در زمان سناریو از در دسترس بودن الکل - از طریق تحویل و یا در مغازه ها (16 درصد) و سیگار (12 درصد) است. اما در میان مناطق مختلف شرق هند به احتمال زیاد به در نظر گرفتن الکل و سیگار مغازه ها به عنوان ارائه خدمات ضروری با 24 درصد و 17 درصد بود گفت: این.

ساکنان جنوب هند به احتمال زیاد به روزنامه بالاترین در نظر گرفتن در حالی که ساکنان غرب هند هستند کمتر احتمال دارد به انجام این کار (68 درصد در مقابل 49 درصد). تقاضا برای فروشگاه حیوان خانگی است نسبتا پایین در جنوب هند است. به همین ترتیب نیاز به حیوان خانگی فروشگاه ها و خدمات بیشتر فوری برای ردیف 1 ساکنان (با 66 درصد گفت: این) از ردیف 2 (57 درصد) و ردیف 3 (59 درصد) از ساکنان.

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت آخرین به روز رسانی از سراسر جهان!

این وزارت خانه تصمیم به لغو مجوز برای فروش غیر کالاهای اساسی در سیستم عامل های تجارت الکترونیک ممکن است اضافه کردن به ناامیدی بسیاری از کسانی که در نظر گرفتن آنلاین فروش لوازم آشپزخانه (40 درصد) اسباب بازی (33 درصد) و مراقبت از بدن/ مراقبت از پوست محصولات (35 درصد) به عنوان ضروری است.

نیز وجود دارد به نظر می رسد شک و تردید نسبت به برخی از کسب و کار است که دولت مجاز به تجارت در این بیماری همه گیر. در حالی که 60 درصد گفت: آنها در نظر پستی و پیک خدمات ضروری مردم به نظر می رسد در کمتر نیاز مبرم به محلی مستقل سالن و سرو و تنها ناچیز نسبت تعداد خدمات سالن – یا در خانه (15 درصد) و یا در مغازه ها (13 درصد) به عنوان eessential'.

Rupee
نه در ده شهری سرخپوستان (89 درصد) برداشت بانک ها به عنوان ضروری ترین خدمات در طول این مستند را از یک لیست از کسب و کار ارائه غیر ضروری کالا و خدمات است. Pixabay

در نهایت دولت معضل به لغو محدودیت در بهره برداری از سالن های ورزشی و تناسب اندام مراکز به نظر می رسد برای مطابقت با تقسیم افکار عمومی در مورد اینکه آیا ضروری است یا نه. نزدیک به نیمی (46 درصد) فکر می کنم آنها را به عنوان کلیدی خدمات اما تقریبا به عنوان بسیاری از (54 درصد) احساس می کند که غیر ضروری هستند.

در یک سطح کلی مردم خوشحال به نظر می رسد با در دسترس بودن اقلام ضروری در این مستند با 76 درصد پاسخ دهندگان گفت که آنها راضی هستند با در دسترس خدمات ضروری و نمی خواهید هر گونه امکانات بیشتر. 17 درصد از سوی دیگر ناراضی هستند با خدمات و می خواهید امکانات بیشتر در طول مستند.

همچنین بخوانید: مستند: ایجاد فعالیت فیزیکی بخشی از خود بچه ها معمول

به عنوان هر یک نظم جدید وزارت امور (MHA) اجازه داده است برخی از مغازه ها ارائه غیر ضروری کالا و خدمات به بازگشایی شده است. بسیاری از کسب و کار هنوز هم باقی می ماند بسته شده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن