حفظ سلامت ریه ها در میان COVID با این نکات

بازیابی از هر گونه بیماری عفونی متکی زیادی در افراد سیستم ایمنی و تا کنون COVID-19 قطعا قرار داده و ما توانایی های خود را به آزمون. ریه بهداشت و درمان در این بیماری همه گیر را می توان majorly مبتلا به این ویروس آسیب سیستم تنفسی است. ما ریه ها می روند و کمک در توزیع اکسیژن در بدن است. بنابراین بسیار مهم است برای اطمینان از سلامت ریه به خصوص در این زمان به منظور قادر به قرار داده تا مبارزه در برابر عفونت است که عمدتا طول می کشد تنفسی مسیر برای ورود فرد است.

“COVID-19 می تواند باعث ریه عوارض مانند پنومونی حاد تنفسی ناراحتی و در برخی موارد منجر به مرگ, سقوط کل ریه ها. در مورد پنومونی ناشی از این ویروس کیسه هوا در ریه ها پر شده با مایع و شیر آلات از ریه ها ملتهب و منجر به مشکلات تنفسی همراه با سرفه است. در حالی که بسیاری از مردم بعد از بهبود از پنومونی بدون هیچ ماندگار ریه آسیب این ویروس خاص ممکن است باعث مشکلات تنفسی است که دیگر به برداشت کاملا” می گوید: Dr Karthik Anantharaman مدیر e-داروخانه, Medlife.

در موارد حاد بیماری های تنفسی مانند ذات الریه پیشرفت بیشتر از هوا کیسه را پر کنید تا با مایع نشت از عروق خونی در ریه ها. این در نهایت نتایج در شدید تنگی نفس است که ممکن است منجر به مشکلات حاد تنفسی. “چنین سطح از عفونت اتفاق می افتد در بسیاری از موارد برای افراد مبتلا از قبل موجود شرکت مرضی شرایط. این شرایط می تواند قند خون کنترل نشده در یک بیمار دیابتی کنترل نشده فشار خون در پرفشاری خون بیمار کنترل نشده کلسترول کلسترول بیمار و کنترل نشده تیروئید تیروئید بیمار است. در حالی که این شرایط ممکن است مربوط به طور مستقیم به ریه آسیب آنها نقش بزرگی در کاهش ایمنی به طور کلی یک بیمار” می افزاید: Anantharaman.

مردم با از قبل موجود ریه بیماری مانند تنفس بی نظمی آسم یا برونشیت نیز در معرض خطر ابتلا به COVID-19 دلیل وجود علل زمینه ای آن است. مواردی وجود دارد موارد که در آن مردم حساسیت به گرده خوب ذرات گرد و غبار و حتی برخی از پروتئین است که باعث مشکلات تنفسی است. راه حل ساده است برای چنین افرادی به دور ماندن از این خود را برای حفظ سلامت ریه. چنین افرادی نیز تجویز ينهلرس و دارو گرفته شود به طور منظم صرف نظر از حمله ویروس. به عنوان طولانی به عنوان آنها در حفظ ایمنی خود را قوی آنها در معرض هیچ خطر بالاتری از ابتلا به کوروناویروس.

اقدامات لازم برای نگه داشتن ریه های سالم

دو تابع تعیین بیش از همه سلامت ریه e ظرفیت ریه است که تا چه حد است که ریه ها می تواند گسترش, که ژنتیک است. دوم این است که “عملکرد ریه” است که پردازش اکسیژن و توزیع به بدن است. این تابع رشد می کند و تا سن 25 سالگی و پس از آن به تدریج کاهش می دهد. بهبود عملکرد ریه باید هدف اصلی و این را می توان majorly با تمرینات.

lungs
راه حل ساده برای این افراد است به دور ماندن از این بیماری و حفظ سلامت ریه خود را. Pixabay

ورزش

حداقل 30 دقیقه برای بزرگسالان و 60 دقیقه برای کودکان در هر روز ضروری است برای نگه داشتن هر گونه ناراحتی ریه در خلیج. ورزش اجازه می دهد تا ما را به نگاهی عمیق تر نفس بیش از حد معمول گسترش و قرارداد ریه درونی سوپاپ و مطلوب را تضمین می کند اکسیژن اشباع سطح برای اطمینان از سالم ریه توابع. آن را نیز نگه می دارد یک بررسی در هموگلوبین و گلبول قرمز سطح در خون برای اطمینان از جریان نامحدود و ریه ها.

در حال اجرا, پیاده روی سریع, دوچرخه سواری, شنا, همه نمونه های خوبی از پیشنهاد تمرینات بدنی است. ایروبیک, کمک در از بین بردن دی اکسید کربن از خون در حالی که قدرت های آموزشی کمک می کند تا تقویت عضلات قفسه سینه و قدرت هسته ای که مهم هستند برای تنفس. تقویت این عضلات می تواند تا حد زیادی کمک به یک فرد تحت تاثیر COVID-19. جایگزین این با مهربان اشکال از ورزش ها مانند یوگا بهتر است. این تمرینات باید انجام شود را در فضای باز به عنوان یک مخالف محدود اتاق با تهویه مطبوع. برای افراد مسن و یا افراد با محدودیت های فیزیکی تمرینات تنفس عمیق هستند توصیه می شود. آنها باید تنفس عمیق هر ساعت. این کمک می کند تا در بسیج استفاده نشده و بخش هایی از ریه ها.

خوردن حق

مسلم شده است که افراد با بیماری های زمینه ای مانند دیابت و چاقی به نظر می رسد عادلانه و بدتر زمانی که در مواجهه با COVID-19 عفونت است. این می تواند به علت التهاب مزمن که تحت تاثیر بدن بر انتشار التهابی پروتئین به نام سايتوکاين. این باعث التهاب کوتاه مدت است که می تواند کمک به التیام بدن. اما التهاب مزمن در سراسر بدن می تواند باعث معکوس overreactive پاسخ ایمنی است که می تواند باعث صدمه به عضو. این نیز مسئول شدید ریه آسیب و مرگ در COVID-19 بيمار.

بهترین راه برای کاهش التهاب مزمن است برای اطمینان از تغذیه مناسب به خصوص با غذاهای سرشار از آنتی اکسیدان ها مانند میوه ها و سبزیجات است. موز و سیب و گوجه فرنگی و انگور همه سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی و می تواند به کاهش التهاب در طول زمان است. غذاهای غنی از ویتامین D و اسیدهای چرب امگا-3 موجود در ماهی قزل آلا برای کمک در تقویت سیستم ایمنی بدن برای آماده سازی برای هر حمله ویروس.

lungs
ورزش اجازه می دهد تا ما را به نگاهی عمیق تر نفس بیش از حد معمول گسترش و قرارداد ریه درونی سوپاپ و مطلوب را تضمین می کند اکسیژن اشباع سطح برای اطمینان از سالم ریه توابع. Pixabay

لگد زدن کون

در طول چند سال گذشته, شیوه زندگی است نه فقط برای تغییر خوب آن را نیز تغییر برای بدتر است. یکی از بدترین elifestyle تغییر ” است ، افراد سیگاری بیشتر در معرض خطر از توسعه COVID-19 عوارض وجود دارد و نمی توان یک زمان مناسب تر برای خلاص شدن از این عادت است. سیگار کشیدن مرتبط است به التهاب و کاهش عملکرد سیستم ایمنی بدن در ریه های هوایی. این می تواند به افزایش احتمال عوارض اگر در معرض COVID-19. آن را از بین می برد و به بافت ریه باریک هوا معابر و علت اصلی سرطان برونشیت مزمن و آمفیزم در میان دیگر شدید بیماری.

برای اخبار بیشتر در به روز رسانی را دنبال کنید Newsgram در Facebook

کارشناسان پزشکی می توانید ببینید تفاوت قابل توجه در ریه ها به عنوان اوایل به عنوان 12 ساعت از زمان ترک زمانی که فشار خون به حالت عادی برمی گرداند. در یک هفته تا 10 روز پس از ترک عملکرد ریه به حالت عادی برمی گرداند زمانی که فردی می تواند عمیق نفس بدون سرفه. در 5 سال خطر ابتلا به حملات قلبی می شود معادل آن از غیر سیگاری است.

همچنین بخوانید: هند به تدریج بازگشایی میان همه گیر

برای بیماران مبتلا به آسیب ریه درمان یک عامل است که نقش مهم و بازیابی بستگی دارد که چگونه به سرعت آنها تشخیص داده شده و درمان می شود که همچنین می تواند در کاهش آسیب ریه بطور قابل توجهی. در حالی که با درمان به موقع بسیار مهم است و باید تمرین عادات خوب برای اطمینان از سالم ریه ها در وهله اول. تغذیه مناسب ورزش خوب و هیدراتاسیون می تواند یک راه طولانی در کمک به مردم برای جلوگیری از عوارض. (IANS)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im