Mahindra eKUV100 هند جزئیات راه اندازی را منتشر می کند

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]

در واقع ، این شرکت قیمت خودرو را در نمایشگاه Auto Expo 2020 اعلام کرده بود و این مبلغ Rs بود. 8.25 لک (نمایشگاه سابق هند).

ماهیندرا قرار است eKUV100 را در سه ماه آینده وارد بازار کند. دکتر Pawan Goenka که در مراسم رونمایی از سه چرخ الکتریکی Treo Zor صحبت می کرد ، گفت: "eKUV100 در نمایشگاه خودرو به نمایش درآمد. با eKUV100 ما بر روی تحرک مشترک تمرکز خواهیم کرد ، این ارزانترین اتومبیل برقی هند خواهد بود و ما آن را در سه ماه آینده راه اندازی خواهیم کرد. " در واقع ، این شرکت قیمت خودرو را در نمایشگاه خودرو Expo 2020 اعلام کرده بود و این مبلغ 8.25 پوند (نمایشگاه هندوستان) بود.

همچنین بخوانید: قیمت ماهیندرا eKUV100 در نمایشگاه خودرو اعلام شد

در حالی که eKUV100 هدف اپراتورهای ناوگان خواهد بود ، گوئنکا به صراحت گفت که خریداران خصوصی نیز می توانند آن را خریداری کنند. وی در طی یک جلسه پرسش و پاسخ پس از راه اندازی Treo Zor ، وی گفت ، "eKUV100 عمدتا به اپراتورهای ناوگان هدایت می شود. اگر خریداران خصوصی بخواهند ، می توانند آن را بخرند ، اما ارتباطات بازاریابی ما برای اپراتورهای ناوگان هدف قرار خواهد گرفت "

trei1vr8

eKUV100 اولین بار در نمایشگاه خودروی 2018 به نمایش درآمد

Mahindra eKUV100 کاملاً مشابه مشتق بنزینی خود است و انتظار داریم حداقل تغییراتی در نسخه مشخصات از جمله احتمالاً جلوپنجره تجدید نظر شده به همراه چراغ های عقب و چراغ های عقب اصلاح شده داشته باشد. فضای داخلی نیز تا حد زیادی بدون تغییر باقی خواهد ماند ، اما انتظار داریم که یک سیستم سرگرمی و سرگرمی بزرگتر و احتمالاً یک کنسول ابزار دیجیتال نیز شاهد باشیم.

اخبار
mahindra kuv100 nxt

نسخه الکتریکی KUV100 مشابه پسر عموی بنزینی آن است

0 نظرات

نیروی ماهیندرا eKUV100 از یک برق 40 کیلوواتی تأمین می شود که در حدود 53 اسب بخار قدرت و 120 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. یک سیستم انتقال قدرت تک سرعته باعث ارسال نیرو به چرخ های جلو می شود. این خودرو با باتری لیتیوم یون 15.9 کیلووات ساعت عرضه خواهد شد و انتظار می رود با یک بار شارژ 120 کیلومتر برد داشته باشد. انتظار می رود که گزینه های استاندارد و شارژ سریع را ببینید و با پریز دیواری سازگار خواهد بود.

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب