Mahindra 3-Wheeller Treo Zor Electric را برای بخش بار راه اندازی می کند

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]
Mahindra Treo Zor به سمت بخش تحویل آخرین مایل در هند هدف قرار گرفته است بسط دادن مشاهده عکس ها

Mahindra Treo Zor به سمت بخش تحویل آخرین مایل در هند هدف قرار گرفته است

ماهیندرا الکتریک ، بازوی EV ماهیندرا و ماهیندرا ، امروز نوع بار سه چرخ الکتریکی خود را - Treo Zor - به بازار عرضه کرد. با هدف هدف تحویل آخرین مایل ، Treo Zor جدید در هند با قیمت شروع 2.73 پوند له (نمایشگاه سابق دهلی) راه اندازی شده است و پس از اعمال یارانه FAME 2 است. این وسیله نقلیه دارای چندین برنامه کاربردی است و مشتریان می توانند Treo Zor را در سه مدل تختخواب ، وانت و وانت تحویل بگیرند و قیمت برای دو مدل اخیر به ترتیب با 2.79 پوند و 3.08 پوند (نمایشگاه سابق دهلی) آغاز می شود.

همچنین بخوانید: نقد و بررسی Mahindra Treo

ماهیندرا الکتریک در هنگام راه اندازی ، ماهش بابو ، MD و مدیر عامل شرکت ، گفت: "پلت فرم اثبات شده 3 چرخ الکتریکی Treo در حال حاضر با 5000 مشتری راضی که 35 میلیون کیلومتر در جاده های هند پیموده اند ، تحرک در آخرین مایل را تعریف کرده است. Treo Zor با فناوری پیشرفته برای ارائه ارزش قابل توجه مشتری ارائه شده است و در 3 نوع مختلف برای تأمین نیازهای مشتری در دسترس است. جدید Treo Zor قرار است پس انداز مشتریان ما را تا سقف 60،000 پوند در سال افزایش دهد و به آنها کمک کند تا رویاهای خود را برآورده کنند و آرزوها و در نتیجه تعریف مجدد تحویل آخرین مایل. "

همچنین بخوانید: Mahindra Treo Electric سه چرخ با موفقیت در 5000 واحد به فروش می رسد

mgdot54s

ماهیندرا Treo Zor با یک باتری 48 ولتی تأمین می شود که 42 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و برد 125 کیلومتر را ارائه می دهد

اخبار

Mahindra Treo Zor دارای یک موتور الکتریکی است که برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب دارای درجه IP67 است. انرژی این موتور توسط یک باتری لیتیوم یونی 48 ولت تامین می شود که به آن کمک می کند تا حدود 8 کیلووات تولید کند که حدود 11 اسب بخار است و گشتاور آن 42 نیوتن متر است. Treo Zor با شارژ کامل می تواند برد 125 کیلومتر را ارائه دهد و می توان آن را با یک سوکت 15AMP شارژ کرد. Treo Zor با ظرفیت حمل بار 550 کیلوگرم همراه با وزن ناخالص خودرو (GVW) 990 کیلوگرم عرضه می شود. ارتفاع بارگیری نیز به 675 میلی متر می رسد.

d66n6tn4

Treo Zor با ظرفیت حمل بار 550 کیلومتر همراه با وزن ناخالص خودرو (GVW) 990 کیلوگرم همراه است.

0 نظرات

Treo Zor همچنین با سیستم مدیریت ناوگان این شرکت با NEMO Mobility Platform ارائه می شود که اتصال مبتنی بر ابر را برای نظارت از راه دور بر محدوده خودرو ، سرعت ، موقعیت مکانی و موارد دیگر ارائه می دهد. سایر ویژگی های ارائه شده عبارتند از: - واحد Telematics و GPS ، برف پاک کنهای جلو اتومبیل ، تهیه چرخ یدکی ، حالت های رانندگی - FNR (جلو ، خنثی ، معکوس) ، حالت اقتصادی و تقویت ، جعبه دستکش قفل شونده ، سوکت 12 ولت ، خارج از برد 15 آمپر شارژر ، نشانگر خطر ، زنگ معکوس.

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب