Luminary هتل در فورت مایرز در مسیر را برای باز کردن سپتامبر. 17 مدیر کل می گوید

ملیسا مونتویا فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 19, 2020پروژه های ساخت و ساز با

توسط ABDOOSNEWS در 1 مرداد 1399

پروژه های ساخت و ساز باید زندگی خود را.

اما گرفتن یک هتل ساخته شده در طول یک بیماری همه گیر شده است یک نوع متفاوت از تعهد گفت: باب Megazzini مدیر در Luminary هتل در مرکز شهر فورت مایرز.

این بیماری همه گیر است که تنها یکی از بسیاری از موانع فورت مایرز تا به حال به چهره در تلاش خود را برای ساخت یک هتل است که می تواند با حمایت از یک مرکز همایش در امتداد آن اسکله. تعدادی از برنامه های مختلف هتل از جمله هیلتون و سبک مبل سازی ساده وسبک fizzled و زمین اختلاف ناشی از تاخیر در ساخت Luminary.

اما در حال حاضر Megazzini گفت: همه چیز در مسیر برای باز کردن هتل سپتامبر. 17. در روز شنبه چند تن از اعضای عمومی و رسانه ها دعوت شده بودند برای یک تور از هتل. خواهد شد که آخرین بار عمومی می شود به آن را ببینید قبل از آن باز می شود Megazzini گفت.

"این است امن ترین راه برای آوردن مردم در," او گفت:.

اولیه طرح بود برای باز کردن هتل از جمله تمام رستوران ها و امکانات آن در ماه اوت اما تغییر کرده است.

"ما در حال رفتن به تلو تلو خوردن افتتاح برخی از رسانه ها در هتل" Megazzini گفت.

بیشتر: افتتاح Luminary, هتل, تاخیر یک ماه با توجه به همه گیر

بیشتر: فورت مایرز' Luminary هتل نزدیک به اتمام و پس از شکوه خاموش مراسم

که شامل آن نوار پشت بام که باید صبر کنید چرا که دولت با محدود کردن فروش الکل به طور موقت Megazzini گفت.

او انتظار دارد به 200 موقعیت های پر در 243-12-داستان هتل بین در حال حاضر و تا پایان سال. با باز کردن بعد او را استخدام 110, او گفت:.

قبل از همه گیر او رزومه از حدود 30 تا 40 نفر برای هر موقعیت اما در طول همه گیر به عنوان نرخ بیکاری صعود در فلوریدا و در سراسر کشور می بیند برنامه های کاربردی از حدود 150 نفر برای هر موقعیت.

"قبل از همه گیر ما احتمالا باید به مردم را در سراسر کشور" Megazzini گفت. "در حال حاضر ما می توانید به استخدام بسیاری از مردم در حیاط خلوت ما. نود و نه درصد از مردم احتمالا استخدام از Lee County است."

این بیماری همه گیر است مختل کسب و کار در سراسر کشور. در حالی که برخی از هتل ها مجبور به خاموش کردن به طور کامل برای ایجاد تغییرات در طرح خود را به جرم نورافکن اسمانی قادر به اتخاذ بهترین شیوه به صورت همه گیر.

"ما باید همه ما پروتکل در محل اجتماعی فاصله," Megazzini گفت. "همه کارکنان ما خواهد بود در صورت ماسک."

لابی را پلکسی گلاس در مقابل میز و خواهد بود وجود دارد دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه های استراتژیک قرار داده شده برای مهمانان برای استفاده از, او گفت:. یک اپراتور را نیز مسئول مطابق با اصول بهداشتی و مبلمان در لابی پس از یک مهمان vacates آن, او گفت:.

بیشتر: مرکز کنوانسیون که قبلا شناخته شده به عنوان Harborside یک نام جدید

بیشتر: Luminary هتل: پنج چیز به دانستن در مورد فورت مایرز' افزایش downtown hotel

هر اتاق خواهد بود مقادیر قبل از مهمان ورود.

"من احساس می کنم خیلی خوب است که ما یک برنامه خوب وقتی که می آید به عامل هتل" Megazzini گفت. "ما اتاق ناهار خوری را جامعه فاصله گرفته."

برای هفته های آینده کارگران ادامه خواهد داد به ارائه اتاق. اتاق مهمان در طبقه 5 و 6 و 7 بیشتر کامل است. کارگران ادامه خواهد داد تجهیز اتاق با کف تا زمانی که آنها رسیدن به بالای صفحه. یک بار از بالا به اتمام است و پس از آن لابی می شود نهایی لمس Megazzini گفت.

"این یک نقطه روشن در وسط یک بیماری همه گیر" او گفت:. "ما در حال باز کردن یک هتل است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن