اورآل راه اندازی آن پایداری برنامه 'L ' آینده'

یکی از تاثیر مثبت از COVID-19 بحران تمرکز صنایع به سوئیچ به شیوه های پایدار تولید و تامین. پیشرو در راه است, ل

توسط ABDOOSNEWS در 10 تیر 1399

یکی از تاثیر مثبت از COVID-19 بحران تمرکز صنایع به سوئیچ به شیوه های پایدار تولید و تامین. پیشرو در راه است, لوازم آرایشی و بهداشتی لوله اورآل که قصد دارد به طور کامل پایدار تا سال 2030 است و راه اندازی آن در پایداری برنامه 'L' برای آینده".

تحت برنامه این گروه است که صاحب Lancome آرمانی و Garnier با هدف حفظ و عملیات خود را در "مرزهای سیاره" آن را نشان داد و در اخیر وبینار برگزار شده توسط این گروه است.

دنبال کنید با ما در توییتر برای دریافت بیشتر هیجان انگیز به روز رسانی اخبار از ما!!

تا سال 2030 100 درصد از پلاستیک های مورد استفاده در l'oreal محصولات بسته بندی خواهد بود یا از بازیافت یا زیستی مبتنی بر منابع است. در همان بازه زمانی از آن خواهد شد کاهش 50 درصد در محصول نهایی نسبت به سال 2016 آن کل انتشار گازهای گلخانه ای ژان پل Agon رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت لورئال اعلام کرد در کنفرانس مطبوعاتی.

تا سال 2025 همه اورآل سایت های را به دست آورد کربن بی طرفی با بهبود بهره وری انرژی و استفاده از 100 درصد انرژی های تجدید پذیر او اضافه شده است. آن را نیز به خود اختصاص داده �150 میلیون برای رسیدگی فوری به مسائل اجتماعی و زیست محیطی.

L'Oreal products
100 درصد از پلاستیک های مورد استفاده در l'oreal محصولات بسته بندی خواهد بود یا از بازیافت یا زیستی مبتنی بر منابع است. فلیکر

"اورآل پایدار انقلاب در حال ورود به یک عصر جدید" گفت: Agon و اضافه میکند: "چالش های سیاره بی سابقه ای مواجه است و ضروری است برای سرعت بخشیدن به تلاش های ما برای حفظ امن عامل فضا برای بشریت است. ما انجام این کار در خود ما عملیات کسب و کار ما کمک به جامعه. ما می دانیم که بزرگترین چالش باقی می ماند آمده و اورآل خواهد ماند وفادار به آن جاه طلبی: در عمل محدودیت های سیاره".

به کمک آن 1.5 میلیارد دلار مصرف کنندگان در سراسر جهان را پایدار تر انتخاب گروه طراحی و توسعه یک محصول زیست محیطی و اجتماعی تاثیر برچسب' مکانیزم. تحت این محصول هر داده خواهد شد و یک نمره در یک مقیاس از یک تا E با "یک" محصول در نظر گرفته شده به عنوان "بهترین در کلاس" از نظر اثرات زیست محیطی. برچسب و نمرات در دسترس خواهد بود بر روی محصولات صفحات وب است.

همچنین بخوانید: گوگل اجازه می دهد تا کلاهبرداری تبلیغات به عنوان آمریکایی ها جستجو اطلاعات در رای گیری قبل از انتخابات

الکساندرا Palt اورآل رئیس شرکت مسئولیت افسر گفت: "ما با تعهدات جدید ما در حال ورود به یک مرحله جدید از شتاب که تحول: فراتر رفتن از ما تاثیر مستقیم زیست محیطی, کمک به مصرف کنندگان را بیشتر پایدار انتخاب و همچنین به عنوان تولید مثبت اجتماعی و زیست محیطی سهم." (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب