نگاه کردن در آسمان! هنر به نظر می رسد در Lee County تابلوهای تبلیغاتی برای هنر زندگی در اینجا نمایشگاه

چارلز Runnells فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 10:24 AM EDT 28 مه سال 2020شما ممکن است می خواهید به کم کردن

توسط ABDOOSNEWS در 8 خرداد 1399

شما ممکن است می خواهید به کم کردن سرعت در بزرگراه بین ایالتی 75 نزدیکی Alico خروج از جاده. و ما نه فقط صحبت کردن در مورد پلیس.

صدای تیز و تند با سرعتی بیش از حد و شما از دست غول قطعه از آثار هنری شناور وجود دارد در آسمان است.

این یکی از بسیاری از تابلوهای تبلیغاتی ظاهر همه بیش Lee County دوم "هنر زندگی در اینجا" نمایشگاه.

ایده این است که هنر را از گالری برای همه برای دیدن. و یک جایزه اضافه شده در: اجتماعی, فاصله سنی شما حتی نمی باید به ترک خودرو خود را.

"آن را برای همه قابل دسترس می گوید:" مدیر گالری Ehren گرهارد اتحاد برای هنر که سازمان بیلبورد نمایشگاه. "هر کسی می تواند آن را ببینید. شما فقط رانندگی و یا راه رفتن."

فورت مایرز هنرمند دانا تعقیب — که نقاشی "لمس" به نظر می رسد در بسیاری از کسانی که تابلوهای تبلیغاتی — تماس آن را بزرگترین "بوم" او تا به حال.

"من فکر نمی کنم که همیشه هر چیزی را که بزرگ!" چیس می گوید. "این واقعا شگفت انگیز برای دیدن آن وجود دارد که می خواهم. مثل: مرسی.

"این هیجان انگیز برای دیدن و کار خود را وجود دارد بزرگتر از زندگی است."

تابلوهای تبلیغاتی در جریان است تا در تقاطع ها در سراسر لی شهرستان از جمله I-75 و Alico جاده سوسن اصفر درایو و ایالات متحده 41 استعماری بلوار و ایوانز خیابان کاج و جزیره جاده غرب ایالات متحده 41. و بیشتر اضافه می شوند هر هفته یا بیشتر.

برخی از آنها به طور منظم تابلوهای تبلیغاتی در حالی که دیگران دیجیتال آنهایی که چرخه را از طریق تمام 12 قطعه در نمایشگاه.

اتحاد دریافت 189 مطالب برای نمایشگاه و انتخاب 12 آثار به نمایش در تابلوهای تبلیغاتی. در این سال juried نشان می دهد اجازه همه Lee County هنرمندان برای ارائه کار — و نه فقط اعضای اتحاد.

Juried نمایشگاه ویژگی های از کار Tania Begg, Donna, تعقیب, Stephen Hayford بروس MacKechnie, Nance مارسدن لیلا Mesdaghi, اریک Riemenschneider, ذره رابینز میرا رابرتز, کارولین استیل الهام کارکنان و باربارا Weems.

MacKechnie را نقاشی"جاز Dreamscape," نشان می دهد که موسیقیدانان از دنیای موسیقی جاز با خواننده Billie Holiday چهره بلندی بزرگترین از همه است. فورت مایرز هنرمند را انتخاب قطعه و تعطیلات رو با یک بیلبورد در ذهن است.

"من فکر کردم آن را خواهد خواند و در 55 مایل در ساعت از بزرگراه" او می گوید.

MacKechnie می گوید او مفتخر به انتخاب برای نمایشگاه. به علاوه یک جایزه اضافه شده: "این چیزی است که به من حقوق لاف زدن با دوستان من," او می گوید و می خندد.

تعقیب و گریز را نقاشی "لمس" امکانات دست از رنگ های مختلف لمس کردن هر یک از دیگر نماد های ارتباطی و چگونه مردم با یکدیگر در ارتباطند. او نقاشی را حدود یک سال پیش به کار گرفته شده در یک اهمیت در طول coronavirus بحران است.

"این قطعا یک معنی بیشتر در این نقطه در زمان" چیس می گوید. "توانایی لمس یک دیگر یکی از اساسی ترین حواس ما.

"در حال حاضر در این زمان از, اجتماعی, فاصله, من فکر می کنم مردم تمایل به فکر می کنم بیشتر در مورد آنچه که ما در حال از دست رفته. شما نمی توانید فقط به کسی و به اونا در آغوش گرفتن و می گویند: "چگونه شما doin'?' شما از دست داده ایم که پایه عنصر انسانی وجود دارد."

"هنر زندگی در اینجا" نمایشگاه ادامه خواهد داد تا از طریق آوریل گرهارد می گوید. جدید تابلوهای تبلیغاتی قرار داده خواهد شد تا به عنوان فضای تبلیغاتی موجود می شود.

در این نمایشگاه انجام شده است در همکاری با کارتر-Pritchett تبلیغات که اهدا بیلبورد فضایی برای داد تبلیغات.

اطلاعات بیشتر در مورد این نمایشگاه و هنرمندان آن در artinlee.org/artliveshere. سازمان نیز در حال توسعه یک نقشه خواهد شد که در نهایت ارسال شده در اتحاد وب سایت.

اتصال با این خبرنگار: چارلز Runnells (Facebook), @charlesrunnells (توییتر) @crunnells1 (Instagram)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب