ساعت های طولانی تر از نور خورشید مرتبط با بالاتر Covid بروز: دانشمندان

Scientists پیدا کرده اند که در حالی که بیشتر گرما و رطوبت می تواند سرعت گسترش Covid-19, ساعت های طولانی تر از

توسط ABDOOSNEWS در 22 خرداد 1399

Scientists پیدا کرده اند که در حالی که بیشتر گرما و رطوبت می تواند سرعت گسترش Covid-19, ساعت های طولانی تر از نور خورشید است که با افزايش بروز این بیماری عنوان هر COVID-19 اطلاعات و منابع.

مطالعات منتشر شده در مجله جغرافیایی تجزیه و تحلیل اطلاع رسانی گسترده علمی بحث بر سر اینکه چگونه تغییرات فصلی به طور خاص آب و هوای گرم تر ممکن است شکل گسترش Covid-19.

در حالی که تحقیقات نشان داده است که عوامل بیماری زا مانند آنفلوآنزا و سارس رشد در درجه حرارت پایین و رطوبت کمی شناخته شده در مورد سارس-CoV2 عامل است که باعث COVID-19.

دنبال NewsGram در Instagram به ماندن بگیرید به روز شد.

"وجود دارد مقدار زیادی از فشار برای بازگشایی اقتصاد و بسیاری از مردم می خواهند بدانند که اگر آن را امن تر خواهد بود به انجام این کار در ماه های تابستان" گفت: مطالعه منجر نویسنده آنتونیو Paez استاد در دانشگاه مک مستر در کانادا ،

"محدودیت در حرکت که آغاز کرده اند به سهولت در سراسر جهان لولا در قسمت چگونه سارس-CoV2 تحت تاثیر قرار خواهد شد یک تغییر در فصل," او گفت:.

برای نتایج محقق تیم بررسی عوامل اقليمی در گسترش Covid-19 در چند استان در کشور اسپانیا یکی از کشورهایی سخت ترین ضربه این بیماری همه گیر.

آنها ترکیب و تجزیه و تحلیل داده ها در موارد گزارش شده از این بیماری و هواشناسی اطلاعات بیش از یک دوره 30 روز آغاز شد که بلافاصله قبل از دولت از اورژانس اعلام شد.

incidence
در سطوح بالاتر از گرما و رطوبت آن داشت که برای هر درصد افزایش وجود دارد سه درصد کاهش در بروز Covid-19. Pixabay

در سطوح بالاتر از گرما و رطوبت محققان دریافتند که به ازای هر درصد افزایش وجود دارد سه درصد کاهش در بروز Covid-19 احتمالا به دلیل درجه حرارت گرمتر محدود کردن زنده ماندن ویروس.

مخالف بود و درست برای ساعت از آفتاب: خورشید بیشتر به معنای بیشتر بروز.

محققان معتقدند این افزایش ممکن است مربوط به رفتار انسان پس از انطباق با مستند اقدامات شکسته شدن در sunnier روز.

آنها نیز شگفت زده برای پیدا کردن نرخ انتقال کاهش یافته و در میان جمعیت متراکم تر و در مناطق با بیشتر افراد مسن نشان می دهد کسانی که جمعیت توجه خود را بیشتر در معرض خطر هستند و بنابراین احتمال بیشتری برای پایبندی به مستند ارشاد.

در حالی که افراد مسن بیشتر در معرض این بیماری, محققان بر این باورند که آنها کمتر احتمال دارد به طور کلی برای کمک به گسترش این بیماری هستند زیرا بیشتر apt به توان جدا از دیگران به دلیل سلامت و یا تحرک مسائل.

محققان تاکید کرد که مدل مانند این نشان می دهد که سرایت از COVID-19 کاهش می یابد به عنوان یک مستند پیشرفت احتمالا به نقطه اضمحلال -- یک استدلال برای حفظ نظم و انضباط با وجود این رویکرد از آب و هوای دلپذیر.

همچنین بخوانید: اواخر خواننده Avicii به افتخار بود با موزه در استکهلم

incidence
حتی اگر افراد مسن بیشتر در معرض این بیماری در آنها کمتر به احتمال زیاد به طور کلی برای کمک به گسترش است. Pixabay

در اوایل این ماه در یک مطالعه منتشر شده در مجله فرامرزی و بیماری های نوظهور نشان داد که Covid-19 می تواند فصلی بیماری با خطر بالاتر در زمستان.

این مطالعه نشان داد ارتباط بین کاهش رطوبت و افزایش در محلی به دست آورد موارد مثبت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن