مستند? در اینجا چیزی است که شما می توانید هدیه خود را مادر این روز مادر

هدیه مادر خود را برخی از متفکر هدیه روز مادر, در حالی که در مستند. Pixabay توسط Puja Gupta No اسراف تاریخ ناها

توسط ABDOOSNEWS در 21 اردیبهشت 1399
mother-and-daughter
هدیه مادر خود را برخی از متفکر هدیه روز مادر, در حالی که در مستند. Pixabay

توسط Puja Gupta

No اسراف تاریخ ناهار یا خرید گران قیمت هدیه ؟ این روز را بیشتر از زمان خود را در حالی که در مستند در خانه با مادر.

مادران نمی خواست زیاد حتی کوچکترین حرکت شما می توانید یک لبخند به چهره او. بیان عشق خود را نسبت به او توسط pampering او و او احساس خاص. IANSlife صحبت های کارشناسان که سرپرستی یک لیست از گزینه های را برای شما به مراجعه به در صورتی که شما هنوز هم به فکر یک راه برای او متنعم.

اعتصاب یک مکالمه

چیزی به عنوان ساده و به عنوان معنی دار به عنوان یک �heartfelt مکالمه' می تواند طیف گسترده ای لبخند بر چهره مادر. در حالت عادی روز کاری بسیاری از ما اغلب فراموش نکنید که برای نشستن با ما مادران و فقط صحبت کنید. بزرگان ما تمایل به احساس اضطراب به تنهایی در خانه. تنهایی اثبات شده است به یک مشکل عمده در آنها است. بنابراین مهم است که شما با آنها صحبت کنید و آنها را به احساس دوست داشتنی و سهولت خود را به تنهایی به عنوان بسیاری به عنوان شما می توانید می گوید:" Mudit Dandwate, بنیانگذاران, Dozee.

شما می توانید بحث در هر موضوع که شما و یا مادر خود را می خواهید به مانند خود را روز به کالج های مورد علاقه من خاطرات آشپزی باغبانی دوران کودکی خود را و یا آنها ، اساسا هر چیزی که شما می توانید ساعت ها در.

معرفی او به مجازی/رسانه های اجتماعی جهان

با مقدار زیادی از زمان صرف شده را داخل این روز زمانی که یکی می تواند شراب خواری-سازمان دیده بان و استراحت در خانه, شما می توانید مادر خود را چگونه به استفاده از یوتیوب مکالمه تصویری برنامه های کاربردی و به او Netflix بکشد و یا آمازون نخست ثبت نام و اشتراک. شما همچنین می توانید با معرفی او به بازی های آنلاین است که آنها می توانند با شما و دوستان خود را. این یک راه خوب برای نگه داشتن آنها را مشغول و سرگرم نیز احساس شد با بچه های خود را' نسل.

mom gift
معرفی مادر خود را به رسانه های اجتماعی و خود را مشغول و سرگرم است. Pixabay

استراحت و دوباره جوان, استراحت, با هم

در زمان حاضر آن است که بسیار مهم است که یک ذهن آرام و دور از اضطراب. شما می توانید نگاه کردن برای برخی از تمرینات مدیتیشن ویدئوها و یا دانلود برنامه های است که باید مراقبه هدایت برای کمک به از بین بردن استرس و اضطراب است. یک ساعت از این تمرینات یوگا می تواند باعث تحریک جسمی و روانی, سلامت, ایمنی و بهبود چرخه خواب خود را. تبدیل روزمره خود مراقبه دوستان در قرنطینه نشان می دهد Dandwate.

هدیه مادر خود را 'من'

کمک به مادر خود را احیای یک سرگرمی است که او به مدت طولانی فراموش شده توصیه دکتر انجو شارما روانپزشک و سلامتی-جامع مربی. کمک به او سرمایه گذاری برخی از زمان در فعالیت های است که او را خوشحال. را از کسانی که آلبوم عکس های قدیمی و تشویق او را به بطور منظم احساس آن لحظات.

photo-album
را از کسانی که آلبوم عکس های قدیمی و اجازه مادر خود را بطور منظم احساس آن لحظات. Pixabay

طبخ وعده غذایی مورد علاقه

اجازه دهید به نوبه خود جداول در این زمان. بناز پروردن خود را با ساخت رغبت او غذای مورد علاقه. طبخ یک وعده غذایی خاص برای او و تزئین بالکن خود را با چراغ پری همراه با برخی از مورد علاقه خود را موسیقی در پس زمینه. به این ترتیب شما نه تنها او احساس خاص اما شما نیز صرف برخی از وقت با کیفیت با.

E-هدیه ای برای او

یک E-کوپن هدیه برای مادر خود را از مورد علاقه خود را با نام تجاری نه تنها اضافه کردن لمس شخصی بلکه به او این آزادی را به انتخاب هدیه خود را انتخاب کنید.

ادامه مطلب: لذت بردن از این فیلم را با مادر این روز مادر

chef
درمان مادر خود را با پخت و پز مواد غذایی مورد علاقه خود را. Pixabay

GyFTR ارائه شده است رایگان دیجیتال کوپن هدیه با انتخاب نام تجاری برای مادر خود را با یک پیام شخصی برای هر ثبت نام. همه کوپن بازخرید می تواند در عرض یک سال از تاریخ انقضای آن که بدان معنی است که گیرنده خواهد باید زمان کافی برای کشف و انتخاب کنید تا مستند به پایان می رسد.

سرخس N گلبرگ آمده است تا با تکنولوژی را فعال کنید گزینه هدیه است که طراحی شده برای ایجاد نه تنها تولدها و سالگردها اما هر روز از عزیزان خود را خاص تر و به یاد ماندنی عملا شما می توانید انتخاب کردن برای یک گیتاریست در تماس تصویری به عنوان یک موسیقی حرکت به بالا بردن خلق و خوی و شادی را در زندگی و یا حتی ارسال یک شخصی پیام تصویری. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب