محلی خصوصی ER می گوید COVID-19 بیمار او می تواند فرستاده شده از دولت

یک ساکن هوستون با COVID-19 گفته شد در روز جمعه توسط خصوصی اورژانس مرکز او بازدید کردند که اگر او نیاز به بستری

توسط ABDOOSNEWS در 15 تیر 1399

یک ساکن هوستون با COVID-19 گفته شد در روز جمعه توسط خصوصی اورژانس مرکز او بازدید کردند که اگر او نیاز به بستری او احتمالا می تواند ارسال می شود دولت با توجه به محدود محلی تخت بیمارستان ظرفیت هوستون مطبوعات یاد کرده است.

بیمار در سوال که درخواست می شود با اشاره به نام مستعار کلارک برای حفاظت از هویت خود را در بازدید از این SignatureCare اورژانس مرکز تسهیلات در سال 1925 شرق T C دلقک بلوار بعد از ظهر روز جمعه به علت تب بالا و خستگی و سنگین سرفه و تنفس مشکل است. کلارک گفت که او دریافت سریع COVID-19 آزمون که برگشتم مثبت 30 دقیقه بعد. او سپس خطاب به دکتر که به او گفت که آنها تا به حال به تازگی ارسال یک COVID-19 بیمار در سراسر کشور در بیمارستان بستری شود اما وجود دارد یک شانس او ممکن است نیاز به ارسال می شود حتی بیشتر دور.

"دکتر گفته بود چیزی مانند" اگر ما به شما ارسال به یک بیمارستان ما آخرین بیمار ما فقط ارسال آن در زمان ما 10 ساعت به آنها را به یک بیمارستان در Austin, TX. در حال حاضر با راه ما راه اندازی ما را برای شما ارسال از دولت'" کلارک توضیح داد.

او شوکه شده بود بعد از شنیدن این خبر. "من گفتم:" اوه جهنم من قصد ندارم از وزارت امور خارجه به مرگ'" کلارک گفت.

بعد از آن در طول سفر خود پس از دریافت یک chest X-ray, IV, درمان و داشتن فشار خون و سطح اکسیژن خون اندازه گیری های مختلف در یک اتاق دیگر هم به او گفت که اگر او نیاز به بستری او به احتمال زیاد یا نیاز به ارسال به آستین و یا به یک بیمارستان در خارج از دولت است.

"من شنیده ام آن را در دو اتاق های مختلف. من شنیده ام از دو پزشکان" کلارک گفت.

پس از دریافت درمان در محل برای چندین ساعت کلارک شرط نیست تلقی می شود به اندازه کافی شدید نیاز به بستری و او تجویز دارو برای سرفه, استروئیدها و ریه. او اعتراف کرد که او در تلاش برای قرار دادن در صورت شجاع و می گویند که او احساس بهتری نسبت به او در واقع به علت ترس خود را از بالقوه بودن فرستاده تا کنون از خانه.

"من تا به حال به اعتیاد به مواد مخدره تا کمی بود که من احساس بهتر چون من نمی خواهم به ماندن وجود دارد و من نمی خواهم برای رفتن به خارج از کشور" کلارک گفت.

کلارک گفت که این وضعیت به عنوان شرح داده شده به او بود که SignatureCare اورژانس مرکز بود و به طور معمول به راحتی قادر به مراجعه بیماران به بستری در بیمارستان های محلی بدون هیچ گونه مشکل. او تحت این تصور که با توجه به فشار COVID-19 بسیاری از بیمارستان های محلی ممکن است اولویت نگه داشتن خود را در دسترس تخت مادی و معنوی برای بیماران از داخل خود بیمارستان و شبکه های, به عنوان مخالف به ساخت آنها را در دسترس متعلق به بخش خصوصی امکانات مراقبت های فوری و مراکز خصوصی یا اتاق اورژانس مانند SignatureCare.

یکی از دوستان نزدیک کلارک بود بنابراین نگران آنچه که او می خواهم به او گفت که او به نام سنت لوک سلامت در 6720 Bertner خیابان هوستون متودیست در 6565 Fannin و یادبود هرمان بیشتر در ارتفاعات 1635 حلقه شمالی غرب به خود را بررسی COVID-19 ظرفیت تخت.

او توضیح داد: به هر سه بیمارستان که یکی از دوستان گفته شده بود توسط مرکز خصوصی او بازدید کردند که اگر او تا به حال در بیمارستان بستری شود او را به طور بالقوه باید به آن ارسال شود را از دولت و خواست اگر که درست بود و یا اگر آنها تا به حال تخت در دسترس است. در هر بیمارستان در نهایت او را در تماس با کسی که به او گفت که آنها در هر COVID-19 تخت در دسترس برای ارجاع که در آن زمان.

هوستون مطبوعات رسیده به یادبود هرمان سنت لوک و هوستون متودیست در مورد اینکه آیا یا نه آنها تبدیل به دور COVID-19 بيمار مراجعه کننده با امکانات بهداشت و درمان.

با توجه به اریک نوریگا از هوستون متودیست خبر روابط عمومی تیم خود را به بیمارستان هنوز این ظرفیت به اعتراف COVID-19 بيمار و نبود به طور خاص تبدیل به دور بیماران از ارائه دهندگان خدمات.

"من مطمئن هستم که در بیمارستان ها در حال تبدیل شدن بیماران دور, اما آن را به ما نمی," نوریگا گفت.

جید Waddy ارشد روابط رسانه ای نماینده برای یادبود هرمان گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه ای که خود را به بیمارستان ها "در حال حاضر پذیرش بیمار نقل و انتقالات" و آنها هستند که در روند "به طور فعال در حال گسترش در دسترس ما ICU ظرفیت و شروع به برنامه ریزی مجدد کمتر فوری بستری و عمل جراحی و روش برای مراقبت از افزایش تعداد COVID-19 نفر در بیمارستان های ما."

سنت لوک بهداشت در پاسخ به درخواست ما با یک بیانیه که هیچوقت به صراحت انکار و یا تایید می کنند که COVID-19 بيمار مراجعه کننده با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ممکن است تبدیل به دور. "ما را همه بیماران نیاز به مراقبت از ما تا زمانی که ما کارکنان و منابع برای مراقبت از این بیماران. علاوه بر این ما به دنبال تمام دستورالعمل های نظارتی در رابطه با پذیرش بیمارانی که نیاز به خدمات ما کردند."

"در این زمان ما در حال در آوردن کارکنان اضافی و منابع بیشتر گسترش ظرفیت ما. ما در تلاش برای ارائه مراقبت دلسوزانه به جامعه ما زمانی که آنها به آن نیاز دارید و هنگامی که آنها به ما نیاز بسیاری به خصوص در طول زمان به چالش کشیدن" سنت لوک بیانیه به این نتیجه رسیدند.

هنگامی که نزدیک, نظر, هوستون, شهردار سیلوستر ترنر دفتر مطبوعاتی با اشاره به یک جلسه پرسش و پاسخ در طول شهردار کنفرانس مطبوعاتی در روز پنج شنبه, جولای 1, که در طی آن ترنر گفت: او می خواهم مطلع شده است توسط بیمارستان محلی که رهبران محلی تخت بیمارستان برای COVID-19 بيمار در حال حاضر در دسترس, اما او همچنان نگران افزایش تعداد مورد به طور بالقوه محدود کردن بیمارستان محلی ظرفیت. اما اظهارات خود را به طور خاص این موضوع COVID-19 ارجاع بیمار به بیمارستان های محلی از خصوصی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی.

شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو را بلافاصله پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در مورد وضعیت.

ما همچنین تلاش برای صحبت با دکتر Hashibul Hannan, co-founder از SignatureCare مرکز اورژانس زنجیره ای خصوصی اتاق اورژانس اما در پاسخ به ما های اخیر توسعه تلاش است.

این داستان به روز خواهد شد اگر اطلاعات بیشتری در می آید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن