موسیقی زنده در حال حاضر می تواند لرزاند عملا نیز

مردم را به تمرین از خانه عنوان شده است وجود دارد افزایش در خرید آنلاین از چرخ دنده تمرین. Pixabay توسط Siddhi

توسط ABDOOSNEWS در 31 اردیبهشت 1399
plank home
مردم را به تمرین از خانه عنوان شده است وجود دارد افزایش در خرید آنلاین از چرخ دنده تمرین. Pixabay

توسط Siddhi Jain

Working-از-خانه جدید است واقعیت برای بسیاری از اتاق را برانگیخت که در حال حاضر مرگبار Coronavirus شده در نزدیکی shutdown از زندگی عادی است. اما با وجود بدنسازی تعطیلی و فرصت های محدود به قدم برای تناسب اندام, سرخپوستان به نظر می رسد پله تا و خرید activewear و تجهیزات ورزشی آنلاین, به مجموعه شخصی و راحت ورزشگاه در خانه.

اجتماعی فاصله تبدیل شدن به هنجار جدید مصرف کنندگان تبدیل شده اند خود فضای خانه را به یک سالن ورزش و حفظ تناسب اندام خود رژیم دست نخورده است. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای در جستجوی athleisure پوشیدن و تناسب اندام آنلاین به عنوان آنها همچنان به ماندن در خانه و کاوش های مختلف اقامت-در-تمرینات صفحه اصلی. در تمام گروه های سنی مصرف کنندگان تبدیل شده اند آگاه تر از شیوه زندگی خود را انتخاب و مراحل گرفتن به نوآوری و خود را به فرد تناسب اندام روال یادداشت e-commerce غول Flipkart.

اهمیت سالم و متناسب با شیوه زندگی باعث شده است تا آنها به دنبال محصولات مانند یوگا و شلوار متفرقه, ورزش و بند و تی شرت آنلاین. بیشتر, کفش ورزشی در حال رشد در محبوبیت در میان مصرف کنندگان در سراسر کشور – از جمله شهرهایی مانند Vizag Ernakulam, گواتی و اللهآباد (هند). مردان portswear دیده است در جذب تقاضا به صورت کوتاه, آهنگ, شلوار, پیراهن, و, کلاه, یک سخنگوی شرکت گفت IANSlife.

dumbbells home gym
مردم نیز دیده می شود به طور فزاینده سرمایه گذاری در کفش های ورزشی. Pixabay

به عنوان لباس راحت جایگزین رسمی لباس کار مردم در حال افزایش سرمایه گذاری در یک کمد لباس جدید که هر دو آنها را از طریق کار و تمرین.

آن است که نه فقط athleisure و ورزشی که گرفتن بیشتر کشش اما تجهیزات ورزشی مانند یوگا تشک, چرخه, تردمیل, پشتیبانی, تجهیزات و جري شاهد افزایش جستجوها آن گفت. مصرف کنندگان در سراسر حیدرآباد, دهلی نو, چنای پونا بمبئی و کلکته, Patna, Ernakulam و لکنو به نظر می رسد مشتاق به فروشگاه برای ورزش و تناسب اندام لوازم جانبی و تجهیزات.

ادامه مطلب: رژیم غذایی غنی از میوه ها و سبزیجات باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی: مطالعه

این جستجوها نیز منعکس کننده چگونه مردم در انتخاب هر دو کار می کنند و بازی به عنوان بدمینتون راکت و خفاش کریکت نیز آن را به لیست جستجو.

Flipkart می گوید اخیر خود را معرفی مارک های جدید مانند, Under Armour, Cultsport یکی 8 توسط Virat Kohli و نگرش توسط Chris Gayle داده است مصرف کنندگان بسیار گسترده تر مجموعه ای از محصولات را انتخاب کنید. خود سرپرستی �Work-خارج از خانه انتخاب در نرم افزار ارائه می دهد یک انتخاب دستچین به مصرف کنندگان در سراسر 1000+ سبک های مبتنی بر سرویس در مناطق.

"با تغییر در شیوه زندگی مصرف کنندگان امروز شاهد به عنوان یک شرکت وطنی ما می خواهیم اطمینان حاصل شود که آنها را گسترده و انتخاب بهترین محصولات خود را به تهیه کردن به نیازهای خود" سایت تجارت الکترونیکی گفت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن