لیتیوم در آب آشامیدنی مرتبط با ضد خودکشی اثر

منt به نظر می رسد مانند ما در حال حاضر یکی از دلایل بیشتر به نوشیدن مقدار زیادی از آب به عنوان دانشمندان از جم

توسط ABDOOSNEWS در 8 مرداد 1399

منt به نظر می رسد مانند ما در حال حاضر یکی از دلایل بیشتر به نوشیدن مقدار زیادی از آب به عنوان دانشمندان از جمله یکی از منشاء یافت که به طور طبیعی اتفاق می افتد لیتیوم در آب آشامیدنی عمومی ممکن است یک ضد خودکشی اثر و مرتبط با کاهش نرخ خودکشی.

لیتیوم گاهی اوقات به عنوان "سحر و جادو یون' است که به طور گسترده و به طور موثر مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک دارو برای درمان و پیشگیری از جنون و افسردگی قسمت تثبیت خلق و خو و کاهش خطر خودکشی در افراد مبتلا به اختلالات خلقی است.

خود را ضد تهاجمی خواص می تواند کمک به کاهش تکانشگری, تجاوز, خشونت رفتار مجرمانه و مزمن سوء مصرف مواد.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

لیتیوم است که به طور طبیعی اتفاق می افتد عنصر است و در مقادیر متغیر در, سبزیجات, حبوبات, ادویه جات ترشی جات و آب آشامیدنی. آن است که در حال حاضر در مقدار بسیار کم و تقریبا در تمام سنگها و بسیج توسط هوازدگی به خاک زمین و آب ایستاده و در نتیجه به تامین آب است.

Lithium in drinking water may have anti-suicidal effect
خود را ضد تهاجمی خواص می تواند کمک به کاهش پرخاشگری است. Pixabay

"این امیدوار کننده است که سطوح بالاتری از ردیابی لیتیوم در آب آشامیدنی ممکن است اعمال ضد خودکشی اثر و باید از این پتانسیل برای بهبود بهداشت روانی جامعه" گفت: مطالعه منجر نویسنده Anjum Memon از برایتون و ساسکس دانشکده پزشکی (BSMS) در انگلستان است.

منتشر شده در مجله روانپزشکی مطالعه گردآوری تحقیقات از سراسر جهان و نشان داد که مناطق جغرافیایی با سطوح نسبتا بالایی از غلظت لیتیوم در آب آشامیدنی عمومی تا به حال به همان نسبت کاهش نرخ خودکشی.

این مطالعه شامل بررسی سیستماتیک و متا آنالیز از تمام مطالعات قبلی در مورد این موضوع انجام شده در اتریش, یونان, ایتالیا, لیتوانی, انگلستان, ژاپن و ایالات متحده – که در ارتباط به طور طبیعی سطح لیتیوم در آب آشامیدنی نمونه و نرخ خودکشی در 1,286 مناطق/شهرستانهای/شهرستانها در این کشور است.

خواص درمانی و شفابخش قدرت به طور طبیعی اتفاق می افتد لیتیوم در آب شناخته شده است برای قرن ها.

در لیتهیا سپرینگس باستانی بومی آمریکایی مقدس دارویی بهار با آن لیتیوم-حاوی آب آن مشهور است سلامت-خواص دادن.

Lithium in drinking water may have anti-suicidal effect
در واقع محبوب نوشابه 7-تا موجود لیتیوم که در آن ایجاد شد و در سال 1929. Wikimedia Commons

در واقع محبوب نوشابه 7-تا موجود لیتیوم که در آن ایجاد شد و در سال 1929.

همچنین بخوانید: آن را آسان به در اما سخت به ماندن در: Shruti Haasan در قوم و خویش

مطالعات اخیر نیز مرتبط لیتیوم به کاهش بروز بیماری آلزایمر و دیگر dementias. این افزایش پتانسیل پیشگیرانه استفاده برای مبارزه با خطر ابتلا به زوال عقل است.

این سنتز و تجزیه و تحلیل تمام شواهد موجود را تایید یافته های قبلی از بعضی از مطالعات نشان می دهد ارتباط معنی داری بالاتر از سطح لیتیوم در آب آشامیدنی و کاهش نرخ خودکشی در جامعه است.

"این یافته ها همچنین سازگار با پیدا کردن در کارآزمایی های بالینی است که لیتیوم کاهش خودکشی و رفتارهای مرتبط در افراد مبتلا به یک اختلال خلقی" نویسندگان مطالعه نوشت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب