مشروب نمی با مبارزه با Covid-19

هر کس سوال تصمیم دولت از ساخت مشروب در دسترس است. توسط Salil Gewali تیاو تحمیل مستند از 24 مارس سال 2020 هند

توسط ABDOOSNEWS در 17 اردیبهشت 1399
WINE-1
هر کس سوال تصمیم دولت از ساخت مشروب در دسترس است.

توسط Salil Gewali

تیاو تحمیل مستند از 24 مارس سال 2020 هند با نارندرا نخست وزیر بود به درایو صفحه اصلی نقطه که سلامت به مراتب مهم تر از ثروت است. او همیشه تاکید می کند که هیچ شهروندان باید بمیرد عفونی Covid-19. آن نیاز به مقدار زیادی از شجاعت به صورت مستند در هند. بدون اینکه تحت تأثیر دیگر نیروهای اقتصادی نخست وزیر گرفته شده بود این تصمیم جسورانه. خوب در این نبرد در برابر پاندمی ویروس هر روز در این کشور شده است تحمل بی اندازه پولی زیان بدترین رکود اقتصادی تا کنون.

WINE-3
این تصمیم را دیدم بسیاری از سخت عواقب اجتماعی مانند فاصله هنجارها شکسته شد.

میزان فداکاری های ساخته شده توسط هر فرد شهروند نمی تواند نادیده گرفته شود یا نه. بی شماری شده اند رنج می برند بی سابقه ای مشکلات که ما نمی توانیم در کلمات توصیف. اشتغال از دست داد و پس از آن قحطی و گرسنگی در حال بدتر اضطراب سخت و ناگهانی مواجه با یک تکه بزرگ از به حاشیه رانده شده مردم به ویژه روزانه-شرط و کارگران مهاجر در سراسر کشور است. اما بدون هر گونه کینه و همه شهروندان را به اطاعت از آنچه که دولت دستور داد از یک روز.

WINE-2
بسیاری از فیلم ها و عکس های ویروسی به عنوان مردم ایستاده در خارج از مشروب و مغازه ها و موازین اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

اما تصمیم به کاهش محدودیت در فروشگاه شراب در سراسر کشور است هیچ چیز اما یک خار در جسم. آن را گشوده بسیار تیره و تار تصویر. به نظر می رسد آنچه که همه ستایش ها ویژه دولت به دست آورده تا تاریخ شده است کاملا لغو شده است. به همین دلیل با عجله تصمیم به پشیمانی بعد از آن — با توجه به همه گیر طبیعت از عفونت با ویروس. ما می توانیم بهتر بازی سرگرم کننده پس از ما توسعه واکسیناسیون. چه شگفت انگیز است این است که دولت نتوانسته است به "پیش بینی" احتمالی وار جمعیت می تواند گمراه که ممکن است کاملا در تضاد با سلامت اقدامات تا کنون به عنوان بایدها و نبایدها از covid-19 نگران هستند? اساسی در قوانین و مقررات از Covid حفظ فاصله فیزیکی شده است فقط مسخره گرفته. بدون اغراق "پس از اثرات" از لغو محدودیت در مشروب فروش را به معنای واقعی کلمه پرتاب یک کل بسیاری از پوچ آوردن مقامات نگران به سوال. آیا شما فکر می کنم کسانی که "بیاختیار" مشروب الکلی در اطراف می توانید همیشه به دنبال اقدامات پیشگیرانه? هند دارای چنین نوع از افرادی که کاملا فاقد هر گونه عمران حواس — آنها هیچ کنترل و وقتی مست, آنها می توانند به هر میزان. مردم در حال حاضر در اوج ناامیدی با توجه به دوره طولانی از مستند. آنها به راحتی می توانید از دست دادن کنترل خود است. ایده اولیه این حفظ فاصله فیزیکی پس از آن فقط می شود یک شوخی!

wine-4
بسیاری از مردم دیده می شد مست در جاده ها به عنوان به زودی به عنوان آنها در دسترس ساخته شده با مشروب.

بسیاری از کلیپ های ویدئویی که در حال رفتن در اطراف در رسانه های اجتماعی خود را از سر نخ ریسی. برخی از آنها بسیار مضحک; برخی از آنها احساساتی در حالی که برخی دیگر در حال disgustingly تکان دهنده است. یکی از شاهرخ خان فرد احتمالا از دهلی خود دهن کردن آنچه که می تواند تنها شنیده می شود از یک فرد بی فکر. او به چالش کشیده کروناویروس اولین بار و پس از آن به چالش دولت به خصوص برای نگه داشتن شهروندان خود در داخل خانه برای بسیاری از هفته. او اظهار تاسف کرد که او پول ندارد حتی یک بار معنی lol. مردم در اطراف بودند giggling در فرد با بهره گیری از تک صدایی خود را درام.

WINE-5
تعداد coronavirus موارد به طور قابل توجهی افزایش می دهد پس از این حادثه.

در یکی دیگر از ویدئو کلیپ یک راننده نمی تواند رانندگی وسیله نقلیه خود را در بازگشت به خانه. به زودی پس از خرید یک بطری شراب در 4 مارس, او تا به حال به طور مستقیم gulped پایین بدون فکر دوم. پلیس آمد و تلاش سخت به او را به احساس. آن را تبدیل به یک صحنه خنده دار برای رهگذران قاعده فاصله فیزیکی به باد پرتاب می شود. یکی دیگر از تراژدی مرگبار رخ داده در هاریانا در مرده را از شب. به شدت مست فرد به طور مستقیم منفجر ماشین خود را به یک خانه از کنار غریبه ها. برخورد آنقدر سنگین است که آن را به طور گسترده آسیب دیده و دیوار و یک اتاق علاوه بر یک تهویه هوا, ماشین لباسشویی و دو اسکوتر. اعضای خانواده را که در خواب بودند در داخل فکر کردم آن را به عنوان یک انفجار بزرگ از یک بمب. آن است که معیار معاون ؟ یکی بسیار مضطرب که انتظار برای شوهر خود به خانه بازگشت کنایه – "او تقریبا فراموش شده در مورد این نوشیدنی در این مستند ما شد بسیار خوشحال است. او حتی وعده داده شده ما چند بار که او را لمس نمی شراب کنه. اما امروز او به بیرون رفت تنها به آن رنجور روح. ما هیچ پول برای خرید برنج, اما من تعجب می کنم که شوهر من پول از به خرید بطری ویسکی. من دولت را مسئول خراب مردان است."

بیشتر بخوانید: "موسیقی تبدیل شده است و روزانه شریک برای مردم" می گوید: مدیر عامل Gaana

ما چگونه توصیف این همه لرزان سیاست زمانی که 99 درصد از جمعیت خستگی ناپذیر در مبارزه با این بیماری همه گیر coronavirus باقی مانده قفل شده در داخل خانه به عنوان کارگردان دولت ؟

با خیلی از Covid-19 نفر "به شدت" افزایش روز به روز و سفت در افزایش تعداد مرگ و میر یکی احساس می کند که اجازه باز کردن مغازه مشروب می تواند ثابت کند به بدترین اشتباه است. این فقط به نظر می رسد مانند یک پنی عاقلانه و پوند-احمقانه سیاست. از آن زمان به طور جدی فکر می کنم. از آن زمان به وزن هر حرکت ما را و هر سرگرم کننده ما قرار می گیرند. بدون شوخی اگر ما قرار نیست ما "به سلامتی" برای برخی از "بار دیگر" در حال حاضر این ویروس دارای تمام امکانات برای قرار دادن بسیار شعله از کل تمدن ،

Salil Gewali شناخته شده است نویسنده و نویسنده از 'Great minds of India'.توییتر: @SGewali

[ سلب مسئولیت: تصاویر مورد استفاده در مقاله در حال عرضه شده توسط نویسنده NewsGram به هیچ وجه قصد نقض کپی رایت. ]



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب