مایع قلب باتلاقی شروع به پر کردن به عنوان بارانی شروع فصل

چاد Gillis فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 10:56 AM EDT 29 مه سال 2020مایع قلب از باتلاقی است که در حال اجرا

توسط ABDOOSNEWS در 9 خرداد 1399

مایع قلب از باتلاقی است که در حال اجرا خشک اما فصلی باران شروع به پر کردن دریاچه اوکیچوبی و پاک کردن کسری چپ با شرایط خشکسالی که گرفتار این منطقه برای ماه می باشد.

"ما به طور کلی استراتژی از برگزاری بر روی آب در دریاچه اوکیچوبی بدون تغییر باقی می ماند در حال حاضر گفت:" جیم Yocum سخنگوی لشکر مهندسان ارتش ایالات متحده. "ما اعتقاد داریم این دریاچه در یک نسبتا خوب نقطه در حال حاضر رفتن به فصل مرطوب."

فصل بارانی رسما آغاز شده در مارس 15 و روزانه بعد از ظهر رعد و برق آغاز شده و در حال توسعه به زودی پس از.

آژانس به طور کلی نگه می دارد سطح سطح بین 12.5 و 15.5 فوت بالاتر از سطح دریا برای تامین آب برای کشاورزی شهری مناطق و سیستم های طبیعی مانند Caloosahatchee رودخانه.

سطح دریاچه اوکیچوبی شد 11.4 اینچ بالاتر از سطح دریا پنج شنبه با توجه به ارتش و سپاه ،

سطح دریاچه کاهش یافت و به زیر این محدوده در بهار سال 2019 به عنوان ارتش سپاه تخلیه بخشی از دریاچه به منظور جلوگیری از ساخت نسخه های به Caloosahatchee و سنت لوسی رودخانه ها در طول یک پتانسیل جلبک های سبز-آبی می پرورانند.

شکوفه آغاز شده در دریاچه در ماه مه سال 2018 و به سرعت گسترش یافته و به Calosahatchee و خود خور ساخت شرایط unlivable برای برخی از ساکنان ساحلی و بازدید کنندگان است.

این دریاچه جلب پایین به طور طبیعی به عنوان بسیاری از فلوریدا بوده است در حد متوسط به خشکسالی شدید برای چند ماه با توجه به ملی اقیانوسی و جوی اداره یا NOAA.

پل خاکستری یک دانشمند با Audubon فلوریدا گفت: سطح دریاچه شده اند بیش از حد پایین برای برخی از مخلوقات است.

"حلزون بادبادک نمی لانه برای سال دوم در یک ردیف" خاکستری گفت. "اما این همه خبر بد. این بستگی به این دارد که شما چگونه به آن نگاه کنید."

بادبادک حفاظت شده پرندگان و لانه در نزدیکی زیستگاه های آبی مانند دریاچه هنگامی که شرایط مناسب هستند.

کسانی که چمن — عمدتا cattails و bulrush — استفاده می شود به عنوان زیستگاه پرندگان و آنها را نمی لانه مگر اینکه کسانی که در مناطق پر رونق هستند.

برخی از مستغرق چمن در دریاچه, اما رشد داشته است صدها یا حتی هزاران هکتار از طوفان ایرما کشت و زرع را از طریق دولت در سال 2017.

گیاهان زیر آب خط تمایل به رشد در زمستان و بهار که آب سطح حدود 11 پا خاکستری گفت.

بیشتر پوشش گیاهی مستغرق برابر بهتر کیفیت آب در دریاچه و در تاریخی باتلاقی سیستم از جمله Caloosahatchee.

جریان به W. P. فرانکلین قفل و سد چاه شرق فورت مایرز منطقه بالاتر از 2600 متر مکعب در ثانیه روز شنبه با توجه به ارتش داده است.

آب کنترل ساختار جدا رودخانه لایو بالادست بخشی از این بیشتر لب شور خور.

بسیاری از این آب است که از رودخانه حوضه اراضی به شمال و جنوب است که تخلیه به رودخانه و بیشتر در راه است.

خدمات ملی آب و هوا خواستار باران شانس بین 30 تا 60 درصد بیش از هفت روز آینده.

Calusa Waterkeeper جان Cassani گفت: سطوح پایین تر این زمان از سال به طور معمول یک چیز خوب برای رودخانه در جلبک طرف معادله.

در حالی که علف و صدف در Caloosahatchee خور رنج می برند از بالا سطوح شوری در همان زمان این دریاچه را در موقعیت خوبی برای جذب یک توفان یا طوفان های کوچک است.

یک طوفان می تواند باعث این دریاچه به افزایش چند پا و Caloosahatchee و سنت لوسی رودخانه ها به عنوان سیل دشت.

دریاچه اغلب تجارب جلبک های سبز-آبی شکوفه در تابستان و انتشار آوردن جلبک به فورت مایرز-کیپ کرال منطقه است.

"این ممکن است به ایجاد برخی ناراحتی موقت برای جهت یابی و تامین آب" Cassani گفت. "اما من فکر می کنم که ارزش ریسک کردن از داشتن صدها هزار هکتار-فوت سازی و امیدوارم که جلوگیری از یک کمپرسی بزرگ ما در این تابستان."

این دریاچه مصنوعی متصل به Caloosahatchee و سنت لوسی رودخانه ها به منظور تخلیه تاریخی باتلاقی برای کشاورزی و توسعه است.

امروز باتلاقی امتداد دارد و از جنوب به فلوریدا اورلاندو خلیج و شامل Lee, ذغال سنگ, St. Lucie و مارتین شهرستانهای استان است.

و در حالی که سنت لوسی منطقه هرگز می خواهد منتشر شده از دریاچه Caloosahatchee نیازهای آب از دریاچه دوران خشک برای کمک به تعادل ظریف ساحلی خور.

مدیریت دریاچه در حال حاضر انواع مختلفی از چالش ها و آب و هوا دیکته بسیاری از تصمیم گیری.

NOAA خواستار بالاتر از متوسط شانس بالاتر از میانگین بارش سه ماه آینده.

"اما ما به ندرت دقیقا همان چیزی است که به طور متوسط می گوید: ما باید دریافت" Yocum گفت. "یک مثال خوب است که سال گذشته است. در ماه اوت ما برآورد که طوفان دوریان می تواند در نتیجه 2 پا افزایش در دریاچه و نیاز به قابل انتشار به مصب پس از طوفان. باران (پیش بینی) برای دوریان هرگز محقق نشد و فقط چند هفته بعد ما وارد خشک ترین ماه سپتامبر از سال 1932."

اتصال با این خبرنگار: @ChadGillisNP در توییتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن