LiqHub: می دانم همه چیز در مورد نوشیدنی خود را

دانستن نوشیدنی خود مهم است و در اینجا به همین دلیل است. Pixabayتوسط Puja GuptaWمرغ آن را می آید به مشروب بسیار

توسط ABDOOSNEWS در 19 خرداد 1399
drink
دانستن نوشیدنی خود مهم است و در اینجا به همین دلیل است. Pixabay

توسط Puja Gupta

Wمرغ آن را می آید به مشروب بسیاری از مردم نمی دانم به اندازه کافی در مورد آنچه که آنها لذت بردن از مصرف و یا فرایند است که می رود به ساخت های مورد علاقه خود را می نوشند.

LiqHub یک پلت فرم که در آن مشتریان می تواند به مرور یاد می گیرند و همچنین سفارش خود را از نوشیدنی های مورد علاقه. آن را کمک به مصرف کنندگان در ساخت و آگاهانه تصمیم گیری است که آنها را قادر به لذت بردن از مشروب در امن دیوارهای خانه های خود را در زمانی که اجتماعی فاصله جدید هنجار شده است.

چشم انداز شرکت است که به ارائه آستان تحویل آبی رزومه'. IANSlife صحبت Aryank Solanki بنیانگذار Liqhub به دانستن بیشتر در مورد پلت فرم. او همچنین میریزد نور بر اهمیت نوشیدن مسئول است.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

چه نقشی می تواند آنلاین مشروب تحویل سیستم عامل بازی در زمان فعلی که ما گام به گام به باز کردن فاز 1?

Solanki: وجود دو طرف دیده می شود در این بحران وضعیت COVID-19 با توجه به مشروب فروش – پایان-تقاضای مشتری به علاوه دولت درآمد. مالیات جمع آوری شده توسط مشروب فروش به منزله از 20 تا 40 درصد از کل درآمد جمع آوری شده برای دولت های مختلف دولت است. توقف فروش حدود 55 روز است و از نظر مالی فلج شده دولت است. با تقاضای بالا و به حفظ و اجتماعی فاصله در ذهن آنلاین تحویل پلت فرم است که نیاز به ساعت.

همچنین در این بحران وضعیت این سرویس نه تنها به جلوگیری از "عفونت با توجه به خط گیری از مشتریان" و "سیاه و بازاریابی" اما همچنین کمک خواهد کرد که در نسل درآمد برای دولت. وجود خواهد داشت افزایش در فروش به همراه افزایش اشتغال در این دوره است.

drink
"عدم وجود محصول آگاهی و حد خود را می تواند به فاجعه منجر شود.", می گوید Solanki. Pixabay

چگونه بود LiqHub incepted?

Solanki: در یک مهمانی, بیرون از تعجب یک سوال بی جواب آمد ویسکی – آنچه در آن است ساخته شده است ؟ ما حیرت زده شد که هیچ کس آگاه از جزئیات دقیق – نه مواد و نه فرایند ساخت. ما حتی نمی دانند من چقدر الکل v/v درصد از نوشیدنی ما را. این هدایت ما را به ایجاد یک پلت فرم است که نه تنها راهنمای شما را از طریق نوشیدنی خود را, اما همچنین شما را آگاه از حد شما باید مصرف. آن را توصیه می کند استارت که باید زوج با آن کوکتل دستور العمل ها و اطلاعات دیگر. این به وضوح می افزاید: ادویه بیشتر به یک حزب است. این خواهد بود که یک پلت فرم که در آن یکی می توانید بررسی از دیگر مصرف کنندگان به رسمیت شناخته شده برای نوشیدنی های مختلف امتحان کردم نشد.

ما همچنین اجازه می دهد مردم برای به اشتراک گذاشتن نوشیدن داستان و طوری که آن می تواند ایجاد تاثیر بر مصرف کنندگان سنگین به مشروب الکلی در حد. شعار اصلی ما این است که ایجاد یک تاثیر در جامعه با به اشتراک گذاشتن دانش در مورد الکل و حذف اجتماعی تابو در مورد آن.

چقدر مهم است به دانستن آنچه که شما در حال مصرف?

Solanki: ما شور ايمان مشروب نوشیدن گرفته شده با دانش مناسب در مورد آن. یکی باید آگاه باشند از حقایق مهم مانند الکل در محصولات یک فرد مصرف. این به وضوح به ارمغان می آورد یک نقطه در ذهن در مورد محدود کردن کلاه. همچنین برای جلوگیری از هر گونه حوادث ما به وضوح ذکر در مورد محدود کردن تعدادی از نوشیدنی ها با هر محصول نمایش داده می شود. عدم وجود محصول آگاهی و حد خود را می تواند به فاجعه منجر شود.

همچنین بخوانید: Pacman: یک نوع هنر هند کاوش

چه نقشی خواهد دیجیتال الکل تحویل بازی در کاهش تصادفات جاده ای به دلیل مصرف الکل اگر هر ؟

Solanki: یک حادثه جدی رخ می دهد در هر دقیقه به دلیل نوشیدن شراب خواری. ما به وضوح هدف را به خدمات درب – پس از ساعات اداری یکی رفتن نیاز به یک مشروب فروشگاه برای خرید. واضح است که این کاهش جمعیت در جاده ها در مقابل مغازه ها. همچنین پس از نوشیدنی بسیاری از مسائل دوباره پر کردن – که می شود عامل اصلی حوادث نه تنها از, مست, افراد, اما همچنین عبور و مرور در جاده ها است. این است که به شدت تحت گزارش شده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن