لینا هیدلگو اعلام کرد, شهرستان هریس, خانه سالمندان اعتصاب نیروی

جمعه گذشته هوستون وزارت بهداشت اعلام کرد که گسترش آن COVID-19 تلاش های امداد رسانی به این شهر خانه های سالمندا

توسط ABDOOSNEWS در 12 اردیبهشت 1399

جمعه گذشته هوستون وزارت بهداشت اعلام کرد که گسترش آن COVID-19 تلاش های امداد رسانی به این شهر خانه های سالمندان. امروز در صبح کنفرانس مطبوعاتی شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو اعلام تشکیل یک شهرستان Strike Force برای نگاهی به وضعیت countywide.

"همه ما شنیده داستان در ارشد مراکز در خانه های سالمندان. وجود دارد یک گزارش در هفته گذشته که بسیاری به عنوان یکی از چهار مرگ و میر ناشی از COVID-19 به نوعی مرتبط با زندگی ارشد امکانات" هیدلگو گفت. "این غیر قابل قبول است.

"در برخی از راه این امکانات در مسیر کمترین مقاومت در برابر ویروس. هر جا که مردمی زندگی می کنند در تماس نزدیک در گروه های خشونت خانگی, پناهگاه بی خانمان در پناهگاه ارشد امکانات زندگی مردمی نشسته اردک در حال حاضر و ما نمی توانیم اجازه می دهد که. ما قصد نداریم اجازه دهیم که دیگر نیست.

"امروز ما در حال اعلام جدید COVID-19 تست strike team," او گفت:. "این تیم خواهد بود متشکل از شهرستان اپیدیولوژی کارشناسان بهداشت عمومی و تست کارکنان خواهد شد که استقرار آزمون به امکانات بالا و خطر ابتلا به کروناویروس گسترش در معرض خطر شیوع را امتحان کنید و شامل ویروس در این تاسیسات که در آن وجود دارد بیشتر از یک احتمال است که آن را گسترش می یابد."

این تیم آغاز خواهد شد در روز شنبه, مارس 28 با انجام coronavirus آزمون در ساکنان و کارکنان پرستاری در خانه, او گفت:. او گفت: این شهرستان اضافه خواهد شد بیشتر اعتصاب تیم "به عنوان منابع اجازه می دهد."

هیدلگو همچنین اعلام کرد که این شهرستان افتتاح دو اضافی pop-up مکان های که در آن مردم می توانند به آزمایش می شود برای coronavirus. دو مکان های تلفن همراه خواهد شد در تامبال و جنوب شرق هوستون در روز دوشنبه و Wedfnesday و سپس حرکت به جنوب غربی هوستون و کرازبی در روز پنج شنبه از طریق شنبه, او گفت:. سوم و چهارم موبایل در سایت اعلام خواهد شد در زمان بعد. "ما در یک شهرستان است و ما نیاز به آن را آسان تر برای مردم را به آزمایش می شود."

امروز اولین روز از 30 روز سفارش توسط هیدلگو نیاز به هر کس که در شهرستان به پوشیدن ماسک زمانی که آنها در خارج و در مورد.تعدادی از منتقدان باید هزینههای این اقدام آخرین صبح امروز در بیانیه ای از تگزاس پلیس شهری انجمن در رابطه با هوستون افسران پلیس اتحادیه و هریس کانتی معاونان سازمان گفت: ماموران نباید گره خورده است تا با استناد به اسامی افراد برای پوشیدن ماسک.

گفت: آنها تایید مفهوم ماسک و بیش از تمایل به کمک به توزیع آنها را به گروه اضافه شده:

"اما تهدید به مردم اشاره کرد و حتی آمریکا برای پوشیدن لباس های محافظ—به خصوص در یک شهرستان است که حاضر به تعقیب درصد زیادی از واقعی جنایتکاران—فوق العاده بد سیاست های عمومی. چنین حکم را تنها در خدمت به تضعیف رابطه بین مأموران اجرای قانون و شهروندان آنها خدمت می کنند در یک زمان زمانی که قانون و نظم و امنیت عمومی هرگز مهم تر بوده است."

بدون اشاره به اجرای قانون اتحادیه, بیانیه هیدلگو خطاب به این موضوع گفت: آن همواره یکی از آموزش اول و در واقع اقامت در خانه دستور قطع نظر از کافه ها و رستوران ها از باز کردن برای ناهار خوردن (و یا نوشیدنی به عنوان مورد ممکن است) نه تنها انجام جریمه اما زمان زندان. او گفت: "پلیس تا آنجا که من می دانم که نیست و صادر تک استناد.

"این بدان معنی نیست که جریمه ها امکان نیست. این است که یک دولت پلیس; ما اولویت آموزش و پرورش است. اما ما نیاز به منظور اجرا به همان دلایل کمربند قوانین نهایی و قابل اجرا aor پارکینگ معلول در فضاهای نهایی است و قابل اجرا آن را به آن را نشان می دهد نه یک توصیه بلکه یک نیاز. این است که در مورد حفاظت از زندگی است. ما باید برای ارسال سیگنال است که اختیاری نیست."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن