LG Wing امروز در هند راه اندازی می شود: قیمت پیش بینی شده ، مشخصات

[ad_1] راه اندازی LG Wing در هند امروز در یک رویداد مجازی برگزار می شود که ساعت 11.30 صبح برگزار می شود. این

توسط ABDOOSNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]

راه اندازی LG Wing در هند امروز در یک رویداد مجازی برگزار می شود که ساعت 11.30 صبح برگزار می شود. این گوشی هوشمند اولین پروژه اکسپلورر این شرکت است که هدف آن ارائه مفاهیم کاربردی جدید به بازار است. LG Wing که به عنوان یکی از منحصر به فردترین گوشی های هوشمند سال 2020 دیده می شود ، دارای دو نمایشگر است - یکی از آنها صفحه نمایش چرخان است که در جهت عقربه های ساعت در 90 درجه می چرخد. LG Wing قبلاً در سطح جهانی رونمایی شده است و اخیراً در کره جنوبی برای خرید در دسترس قرار گرفته است.

جریان مستقیم LG Wing ، قیمت در هند (انتظار می رود)

LG India از طریق کانال های رسانه های اجتماعی خود ، راه اندازی LG Wing را تحریک کرده است. قیمت گوشی احتمالاً نزدیک به آنچه اخیراً در بازار کره جنوبی اعلام شده است خواهد بود. LG Wing در زمین چمن خانگی خود ، برای نسخه ذخیره سازی 128 گیگابایتی 1.098،900 KRW (تقریباً 71،400 روپیه) قیمت دارد. این گوشی در دو گزینه رنگی Aurora Gray و Illusion Sky ارائه می شود. رویداد پرتاب در ساعت 11.30 آغاز می شود و می توانید آن را در اینجا تماشا کنید.

مشخصات LG Wing

Wing دو سیم کارته (نانو) LG Wing با سیستم عامل Q که مبتنی بر اندروید 10 است کار می کند. این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش 6.8 اینچی Full-HD + (1،080x2،460 پیکسل) P-OLED FullVision برخوردار است. نمایشگر ثانویه 3.9 اینچ است و یک پنل G-OLED با کیفیت Full HD + (1،080x1،240 پیکسل) است. LG LG Wing توسط یک هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 765G SoC همراه با 8 گیگابایت رم مجهز شده است. این در 128 و 256 گیگابایت گزینه ذخیره سازی پردازنده است. فضای ذخیره سازی در هر دو تلفن هوشمند از طریق کارت microSD تا 2 ترابایت قابل افزایش است.

برای عکس ها و فیلم ها ، LG Wing مجهز به تنظیم دوربین عقب سه گانه است که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با لنز f / 1.8 است. این سنسور با یک سنسور ثانویه 13 مگاپیکسلی با یک لنز فوق عریض با f / 1.9 و یک سنسور سوم 12 مگاپیکسلی با یک لنز با زاویه فوق العاده عریض f / 2.2 همراه است. تنظیمات دوربین توسط یک تثبیت کننده حرکت hexa پشتیبانی می شود و با ویژگی Gimbal Motion Camera از قبل بارگیری شده کار می کند. برای سلفی و گفتگوی ویدیویی ، LG Wing دارای یک سنسور دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در یک ماژول پاپ آپ است.

LG Wing از یک سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش بهره می برد. این گوشی دارای یک باتری 4000 میلی آمپری است که از شارژ سریع Quick Charge 4.0+ 25W و شارژ بی سیم 10W پشتیبانی می کند. گزینه های اتصال در LG Wing شامل 5G ، 4G LTE-A ، Wi-Fi ، بلوتوث ، NFC ، GPS / A-GPS و پورت USB Type-C است.


آیا همانطور که می شناسیم پایان سری Samsung Galaxy Note است؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید ، بحث کردیم.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن