نامه به سردبیر پنج شنبه, 27 ژوئن 2020

نظرنامه نویسندگان گانتمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 27, 2020'میشده (پزشکی) نیروهای'محافظه کاران که

توسط ABDOOSNEWS در 7 تیر 1399

نظر

'میشده (پزشکی) نیروهای'

محافظه کاران که همیشه سعی کردم به شرم جنگ معترضان با اتهام رفتار بی احترامی به نیروهای نظامی و به راحتی به دشمن. من ادعا می کنند که ما در جنگ هستیم و در حال حاضر با یک ویروس مرگبار است.

ما کارشناسان پزشکی به ما داده اند از پروتکل های مربوط به اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک و اجتناب از گروه های بزرگ. آمریکایی ها که چشم پوشی از این پروتکل ها بی احترامی سربازان: پزشکان و پرستاران و کارکنان پشتیبانی اولین پاسخ دهندگان و دیگر ضروری است که کارگران زحمتکش روز و شب ما را به خوبی از طریق بهداشت عمومی اورژانس.

فلوریدا ثبت بیش از 5,500 عفونت های جدید یکشنبه, ژوئن 24, اما ساکنان همچنان به دست انداختن CDC پروتکل های. چرا آنها باید به دنبال دستورالعمل? رئیس جمهور ندارد. به عنوان یک جهانی همه گیر با شدت گرفتن رئیس جمهور ما که حتی بحث در مورد بهداشت جهانی اضطراری دیگر اگر او نمی کند که در ادامه به برگزاری انتخابات تظاهرات که نقض هر بیت از توصیه های ارائه شده توسط کارشناسان.

ما انتظار رهبری از کاخ سفید, کمپین نه متوقف می شود. مغلوب ساختن پیشی جستن بر اظهارات تست در تولسا تجمع نادان بودند و به طور کامل تن-ناشنوا است. چگونه بسیاری از مرگ و میر مانع شده اند می تواند با موثر طرح نبرد و صالح رهبری از دولت ؟

ری Clasen شمالی فورت مایرز

گرد و غبار از صحرای مرتبط با میگرن ؟

جهان تجربه های مکرر گرد و غبار از صحرای بزرگ آفریقا که باعث اثرات متعدد در مسیر خود. میکرو-مواد معدنی تولید یک میزبان از علائم تنفسی درخشان غروب, اثرات طوفان های شکل گیری و بسیاری دیگر. کتابخانه ملی پزشکی لیست 366 مقالات در توصیف این اثر در سراسر جهان است.

در فلوریدا ما فکر می کنم از غروب زیبا اما ممکن است ناشناخته عصبی عواقب.

ترکی متخصصین مغز و اعصاب اشاره کرد وجود دارد یک افزایش چشمگیر در سردردهای میگرنی در افراد مستعد که صحرا گرد و غبار در آمده به ترکیه در ماه سپتامبر. تجزیه و تحلیل خود را از گرد و غبار در بر داشت مناسب میکروارگانیسم ها است که می تواند آغاز یک آبشار از وقایع است که برای تولید میگرن. آنها مطالعه گرد و غبار که رفت در جهات مختلف و موجود زنده است در همه جا در سراسر صحرای بزرگ آفریقا.

آنها بررسی صحرا گرد و غبار جمع آوری شده توسط چارلز داروین در حالی که عبور از اقیانوس اطلس به سمت غرب در 1830s. همان ارگانیسم وجود دارد هنوز هم ماندگار پس از نزدیک به 180 سال در مهر و موم شده ویال در یک موزه!

در طول عمل مغز و اعصاب در ناپل من برای مراقبت صدها نفر از بيماران مبتلا به ميگرن و این کشف شیفته من. من نمی تواند ترتیب ایالت مطالعه اپیدمیولوژیک قبل از بازنشستگی اما این امر مستلزم همکار من migraineurs به توجه به افزایش ممکن است در میگرن در حالی که این طوفان های گرد و غبار عبور می کند.

دکتر Michael F. Finkel, M. D., شمال ناپل

DeSantis انتخاب مغلوب ساختن پیشی جستن بیش از فلوریدا?

دولت و استانداران که تصمیم دو ماه پیش به دنبال مغلوب ساختن پیشی جستن مزخرف درخواست برای بازگشایی پروندۀ کشورهای خود را در اوایل سرپیچی از کارشناسان بهداشت و درمان در حال حاضر شاهد نتایج غم انگیز از خود را اطاعت کورکورانه. هر روز به ارمغان می آورد یک رکورد جدید تعداد COVID-19 موارد به کشورهای خود را.

همانطور که از روز شنبه 25 ژوئن وجود دارد 114,000-به علاوه موارد و 3300-به علاوه مرگ و میر در فلوریدا. متاسفانه برای فلوریدا جوجه ها در حال آمدن به خانه به جای شب بسر بردن.

دولت (برآورد) 21.5 میلیون نفر در حال حاضر بسیار تاسف موش های آزمایشگاهی از رژیم صهیونیستی است. DeSantis' قمار با زندگی ما و غم انگیز سیاسی شرط بندی در ادامه به وفادار تهمت toady در طول بیماری همه گیر. برای DeSantis من واقعا بر این باورند که همه چیز در مورد تامین امنیت خود را در 28 آوریل در کاخ سفید عکس, op و حفاظت از ساکنان فلوریدا. در دفتر بیضی شکل است که بعد او اعالن در مورد همه درخشان حرکت او و مغلوب ساختن پیشی جستن ساخت شد با توجه به همه گیر. در عین حال در اینجا ما امروز.

به عنوان یک دموکرات من تشخیص داده و تقریبا هر روز از آن در سمت راست به عنوان درد و رنج از مغلوب ساختن پیشی جستن پریش سندرم است. وجود دارد و در عین حال یک نام برای رنج این sycophantic پیروان مغلوب ساختن پیشی جستن از رنج می برند هنگامی که آنها باور دارند که هرگز پایان چشمه از دروغ و نفرت?

ریک Tierney, شمال ناپل

نه واقعا رایگان به صحبت می کنند ؟

ما را از دست ما آزادی بیان.

درخواست New Orleans Saints کارفرمایی Drew Brees. او صحبت کردن در مورد بازیکنان دیگر و هر کانال ورزشی او را کشیده در سراسر زغال سنگ برای گفتن حقیقت.

چه اتفاقی افتاد به کشاورز که صحبت کرد ؟ حتی اگر شما را قبول ندارند و با آنچه که او گفت: او حق دارد به آنچه او می خواهد.

من می بینم که در آن فیلم "بر باد رفته" نشان داده نمی شوند و کتاب مانند "Huck فین" و جنگ داخلی کتاب ذکر برده داری مجاز نمی باشد. مورد علاقه من آهنگ کریسمس است "کریسمس سفید." این نسخه توسط بینگ کرازبی بهترین است. از آنجا که من خود همه این موارد را گشتاپو آمدن به خانه و مصادره آنها ؟ آن است که شروع به نگاه مانند قبل از جنگ جهانی ll آلمان است.

من نمی توانم تصور آنچه در این کشور خواهد بود در مدت پنج سال. خدا به ما کمک کند.

والتر Meller, Alva

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن