نامه به سردبیر جمعه, جولای 10, 2020

نظرنامه نویسندگان گانتمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 10, 2020'گزینه های جدید به صورت شمالی-جنوبی سفر

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1399

نظر

'گزینه های جدید به صورت شمالی-جنوبی سفر'

به عنوان یک Lee County ساکن در چهار دهه گذشته من را دیده اند ما در منطقه رشد قابل توجهی بیش از آن زمان است. و به عنوان یک کسب و کار کوچک محلی صاحب من قدر فرصت هایی که رشد را فراهم کرده است.

اما آن را نیز باعث شده است که شرایط ترافیک به طور فزاینده ای بدتر است. به همین دلیل من حمایت M-هسته برنامه و پیشنهاد غربی-مرکزی فلوریدا اتصال.

این گزینه های جدید به صورت شمالی-جنوبی سفر خواهد ارائه بسیار مورد نیاز برای کمک به ما در طول سفر زیرساخت ها است. به عنوان یک مادر بزرگ که اغلب درایوهای به دیدار فرزند و نوه های خود زندگی می کنند که در خارج از کشور, من با کمال میل استقبال می راحت تر مسیر است که می تواند کمک به کاهش تراکم و کاهش زمان من صرف در ترافیک گیر کرده.

این پروژه نیز تشویق توسعه اقتصادی در طول راهرو به خصوص در مناطق روستایی نیاز به تجدید حیات و خواهد آورد متعدد دیگر مزایای منطقه ما به افزایش کیفیت زندگی ما. و از همه مهمتر این همه باید انجام شود در یک شیوه متفکر است که محافظت از محیط زیست است.

با جمعیت فلوریدا می رود برای ادامه رشد من خوشحالم که دولت ما در حال برنامه ریزی برای آن در حال حاضر. M-هسته پروژه کمک خواهد کرد که منطقه ما رشد.

کاترین Cimato فورت مایرز منطقه

یادداشت سردبیر: بیشتر تلفات جاده در نظر گرفته خواهد شد برای M-هسته که مخفف Multi-استفاده از دالان های اقتصادی منطقه ای اهمیت است. جنوب غربی و مرکزی فلوریدا, اتصال, از ذغال سنگ شمال به شهرستان Polk County شرق تمپا یکی از سه دالان اصلی به مطالعه در M-هسته. این برنامه به قانون امضا شده توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در سال 2019 به احیای جوامع روستایی تشویق و ترغیب به ایجاد شغل اتصال مناطق و افزایش ایمنی عمومی. های حمل و نقل ممکن است شامل حمل و نقل مسافر در راه آهن و حمل و نقل عمومی. ممکن است زیرساخت های مورد مطالعه شامل پهنای باند و آب و فاضلاب و خدمات با توجه به فلوریدا بخش حمل و نقل است.

'سازمان ملل متحد-آمریکا' به پاره کردن پرچم چهارم

من 1st معاون فرمانده American Legion Post 274 قرار می گیرد که بیش از 200 پرچم آمریکا در امتداد هر دو طرف از سن کارلوس بلوار از خیابان اصلی به Buttonwood درایو (در سن کارلوس جزیره) به معنی روز استقلال و نشان دادن میهن پرستی ما. هنگامی که ما رفت و به آنها را انتخاب کنید تا بعد از تعطیلات وجود دارد حداقل 15 تا 20 پرچم که شده پاره پاره کردن میله های شکسته و پرتاب بر روی زمین است. این اعمال شدند سازمان ملل-آمریکایی است.

ریچارد Hipp, Fort Myers Beach منطقه

ویروس در ذغال سنگ در مقابل سایر استان ها

من رسیدن به شما ناپل و ذغال سنگ شهرستان رهبری است. Coronavirus اطلاعات (هوش مصنوعی از واتسون) که از یکشنبه, جولای 5 نشان داد 5,919 موارد — 15.61 مورد در هر هزار! که 23 درصد بالاتر از هفته قبل است. ما تا به حال 20 درصد مرگ و میر بیشتر نسبت به هفته گذشته است.

تعداد موارد در هر هزار نفر جمعیت حدود 20 درصد به بیش از 25 درصد بیشتر از لی شهرستان بود که در 12.12 مورد در هر هزار نفر است. Hillsborough County بود در 11.66 مورد در هر هزار نفر Broward شهرستان در 12.15 و پالم بیچ شهرستان در 12.75. ساراسوتا کانتی تا به حال تنها 5.69 مورد در هر هزار — ذغال سنگ شهرستان بود و تقریبا سه برابر بیشتر ناسالم از ساراسوتا کانتی.

پس از صرف زمان قابل توجهی در چند ماه گذشته در سواحل شرق فلوریدا است مربوط به عدم ماسک و اجتماعی فاصله ذغال سنگ در شهرستان است. Broward و پالم بیچ رهبران موظف است که مردم ماسک برای سالم جامعه است.

چرا نمی ذغال سنگ شهرستان و ناپل مقامات دستور ماسک و صرفه جویی در زندگی می کند و هزینه های بستری.

همه از پیشرو فدرال مقامات بهداشت عمومی توصیه ماسک. آیا ما در مورد مراقبت از افراد دیگر است یا نه ؟ چقدر نگرانی انسان وجود دارد به صورت مشترک در ذغال سنگ شهرستان ؟

ویلیام Coughlan شرق ناپل

'ایمیل در رای; تهمت نمی خواهند این'

ما باید با حذف این lawless ترسناک و کاملا بی کفایت رئیس جمهور. اگر نه آیا شما آماده برای چهار سال بیشتر از فاجعه برای کشور ما و این سیاره ؟

مغلوب ساختن پیشی جستن در هیچ چیز متوقف خواهد برای نجات ریاست جمهوری خود. هر کس که می تواند رای باید انجام دهید.

جمهوری خواهان در حال حاضر gerrymandered مناطق به شدت و تهمت خواهد به کارگیری تمام عوامل خود را به اخلال در روند رای گیری و آن را به عنوان سخت به عنوان ممکن است به رای دادن. به عنوان خواهان انجام داده اند در گذشته رول رای دهندگان خواهد بود پاکسازی سنجی و مکان های بسته خواهد شد تا رای دهندگان باید سفر در مسافت های طولانی. رای گیری زودهنگام خواهد بود محدود و دقیق شناسایی و غیر ممکن است قوانین و مقررات به کار گرفته شود.

به دلیل coronavirus ایستاده در خطوط بی پایان اجتماعی فاصله بسیار دشوار است, به ویژه برای سالمندان است. شما نیاز به ایمیل رای خود را. که امن ترین است. البته تهمت نمی خواهند این اتفاق می افتد.

هر کجا که شما هستند برای رای دادن ثبت درخواست پست الکترونیکی-در رای گیری. اجازه دهید این کار را به زودی و آماده برای نوامبر. 3.

پاملا توپ ناپل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن