لهیق اکرس مرد رو مخدر تفنگ اتهامات در حال حاضر یک مظنون در تیراندازی مرگبار سگ

مایکل براون فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 11:06 AM EDT مه 6 2020یک لهیق اکرس مرد متهم پس از مواد مخدر و اس

توسط ABDOOSNEWS در 17 اردیبهشت 1399

یک لهیق اکرس مرد متهم پس از مواد مخدر و اسلحه بودند و بنا به گزارش ها در بر داشت در خانه اش در حال حاضر در دفتر لی شهرستان کلانتر را ضربدر در یک سوء استفاده از حیوانات مورد.

تیموتی Lancaster, 39, در حال حاضر رو نه اتهامات از جمله در اختیار داشتن سلاح یا مهمات توسط یک محکوم جانی اختیار از دست انداز, آتش, انبار, چهار فقره از در اختیار داشتن یک کنترل ماده آمفتامین, قاچاق کوکائین در اختیار داشتن و در اختیار داشتن ماری جوانا (بیش از 20 گرم) است که پس از کلانتر, کارآگاه اعدام یک حکم جستجو در خانه اش در 4100 بلوک شرق 19 خیابان در ماه آوریل است.

او منتشر شد از لی زندان شهرستان در $103,500 پیوند صبح روز شنبه و تفهیم اتهام ژوئن است 1.

'او یک یار': سگ داشت به ضرب گلوله در سر در لهیق اکرس می میرد از زخم

بیشتر: کلانتر دفاتر پیوستن به نیروهای در لهیق اکرس سگ به ضرب گلوله در سر

پرونده لنکستر در زمان های مختلف به نوبه خود در زمانی که به تازگی ایجاد شده کلانتر, حیوانات سوء استفاده از نیروی کار بررسی مدارک و شواهد از یک مورد مربوط به یک سگ داشت به ضرب گلوله در مارس در لهیق اکرس.

سگ به نام روبی شد زنده یافت اما با زخم گلوله به سر. حیوانات بعد از آن درگذشت.

محققان بررسی برنج روده جمع آوری شده که در آن سگ داشت به ضرب گلوله و بخش کلانتر گفت: Lancaster را اثر انگشت بودند بر روی فلز. کلانتر Carmine Marceno گفت: او در حال حاضر یک مظنون در رودی است تیراندازی مرگبار.

"ما می دانستیم که از گرفتن بروید که ما را در پیدا کردن برخی از واقعا بد مردم" گری لوین یک افسر اطلاعات برای کلانتر, گفت:. او گفت: این مورد یکی از حیوانات سوء استفاده از نیروی کار دارای پنجه.

"این نیروی کار در حال رفتن به انجام چیزهای شگفت انگیز," لوین گفت.

لنکستر باند در مارس اتهامات است و در-بزرگ لوین را تایید کرد اما گفت که یک استراحت در این مورد است که انتظار می رود به زودی.

اتصال با آخرین اخبار خبرنگار مایکل براون: MichaelBraunNP (Facebook), @MichaelBraunNP (توییتر) و یا mbraun@news-press.com.

روزنامه نگاری مهم است. حمایت خود را مهم است. مشترک شدن در اخبار مطبوعات.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: جستجوی حکم می یابد لهیق اکرس گناهکار با حمله به سبک, تفنگ, اسلحه, مهمات, مواد مخدر



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب