لی back-to-school طرح ممکن است نیاز به افزایش سرعت پس از دستور دولت کامل بازگشایی در ماه اوت

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 1:18 PM EDT Jul 7, 2020بازگشت به مدرسه برنامه مجموعه ای برای رف

توسط ABDOOSNEWS در 17 تیر 1399

بازگشت به مدرسه برنامه مجموعه ای برای رفتن قبل از Lee County, مدرسه, مدیره جمعه نیاز به سنگ تیز کردن در در به تازگی اعلام کرد دولت بخشنامه که نیاز به کلاس های حضوری دسترس ساخته شده است حداقل پنج روز در هفته به همه دانش آموزان است.

برای اولین بار آن را لگد اطراف این منطقه را دوباره باز وظیفه نیروی فکر می کنم تانک از 27 مدرسه و اعضای جامعه که خواسته شده است به راهنمای منطقه تصمیم گیری در مورد چگونه به با خیال راحت و عادلانه دوباره باز مدارس در این پاییز.

در اینجا چیزی است که نیروی کار پیشنهاد کرد:آنچه می تواند اولین روز مدرسه نگاه مانند?

در این قطعنامه اعلام کرد بعد از ظهر دوشنبه توسط اداره آموزش و پرورش کمیسر ریچارد کورکوران می گوید آجر و ملات ساختمان باید به دانش آموزان تمام وقت- حداقل پنج روز در هفته — و مناطق نمی تواند انجام این کار با تغییر دستور العمل صرفا به یک مدل ترکیبی.

پدر و مادر هنوز هم باید گزینه ای را انتخاب کنید چه چیزی برای کودک خود باید یک منطقه ارائه گزینه های حضور و غیاب — چنین به عنوان یک گزینه به یک کودک ثبت نام در دانشکده مجازی در بخشی از یک ترکیب در فرد و در کلاس های دانشگاه و یا رفتن به مدرسه در فرد پنج روز در هفته است.

بیشتر: فلوریدا آموزش و پرورش کمیسیون مقرر در تمام مدارس برای بازگشایی در ماه اوت

تنها دلیل مدارس نباید روزانه باز است اگر محلی وزارت بهداشت قوانین آن را نا امن است با توجه به دستور.

مجازی آموزش در حالی که اجازه داده خواهد شد هنوز هم نیاز به ملاقات مورد نیاز آموزش و پرورش از یادگیری در کلاس درس سنتی از جمله ساعات آموزشی معلم به دانش آموز تعامل و توانایی برای نشان دادن دانش آموزان در جلسه ای معیار در یادگیری خود را.

نیروی کار مورد بحث در این قطعنامه طی 4 بعد از ظهر جلسه امروز است.

راب Spicker یک سخنگوی این منطقه گفت: این گروه در حال حاضر در جلسه به بحث در مورد مسائل مربوط به busing و مجازی آموزش.

"ما در حال حاضر در حال بررسی دولت منظور خواهد شد و بررسی جزئیات با PK-12 آموزش و پرورش همه گیر واکنش نیروی کار در این شب و هیئت مدیره مدرسه فردا بعد از ظهر" Spicker گفت. "ما در برقراری ارتباط با خانواده های ما گزینه های که در دسترس خواهد بود به آنها را یک بار ما back-to-school طرح نهایی است."

هیچ برنامه نوشته شده برای امروز وظیفه نیروی نشست اما مجازی بحث تنظیم شده است به دو ساعت گذشته. آن را بیش از زوم پلت فرم و, پخش زنده بیش از منطقه کانال یوتیوب.

بازخورد از نیروی کار همراه با دیگر جامعه های ورودی و مشاوره از وزارت بهداشت در نظر گرفته خواهد شد به عنوان بخشی از منطقه را دوباره باز کردن برنامه.

در حالی که این مجموعه جهت ارائه به هیئت مدیره مدرسه در طول 1 کارگاه آموزشی چهارشنبه طرح هنوز به صورت آنلاین ارسال شود و یا به اشتراک گذاشته publicly.

در جلسات قبلی وظیفه نیروی توصیه می شود که دانش آموزان در کلاس های pre-K از طریق کلاس ششم مدرسه حضور روزانه در حالی که دانش آموزان در کلاس هفت از طریق 12th درجه را در یک مدل ترکیبی که در آن آنها می چرخند دو روز در کلاس درس و سه با در-خانه مجازی مطالعات.

استثنا خواهد بود برای دانش آموزانی که IEPs و یا فردی آموزش و پرورش برنامه های در نظر گرفته شده زبان آموزان زبان انگلیسی و یا تلقی خطر آکادمیک. این دانش آموزان خواهد حضور در مدرسه روزانه با توجه به نیروی کار را توصیه.

منطقه شده است هل دادن خانواده ها راحت نیست فرستادن فرزندان خود به مدرسه به سمت لی مجازی به طور کامل آنلاین K-12 مدرسه در Lee County است.

این است که در حال توسعه داستان. بررسی را با اخبار مطبوعات برای اطلاعات بیشتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب