لی سرپرست پیشنهاد تاخیر در مدرسه شروع به اوت. 24 یا Aug. 31

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:39 PM EDT Jul 20, 2020لی در مدارس شهرستان سرپرست گرگ Adkins م

توسط ABDOOSNEWS در 31 تیر 1399

لی در مدارس شهرستان سرپرست گرگ Adkins می خواهد به دست انداز پشت اولین روز مدرسه توسط دو یا سه هفته به دلیل افزایش COVID-19 مورد در فلوریدا.

اما او نیاز به هیئت مدیره مدرسه برای ثبت نام در آن برای اولین بار.

منطقه گفت: کارکنان این سازمان برای تغییر تقویم مدرسه نیست بقیه با سرپرست اما نیاز به تصویب هیئت مدیره به دلیل 2020-21 تقویم تایید شده توسط مقامات منتخب در نوامبر سال 2019.

Adkins خلاصه توصیه خود به عقب براند از شروع مدرسه در یک بعد از ظهر دوشنبه یادداشتی به اعضای هیئت مدیره مدرسه.

اضطراری جلسه هیئت مدیره مدرسه برنامه ریزی شده است برای ساعت 2 بعد از ظهر پنج شنبه که در آن مقامات را چگونه بررسی سال تحصیلی جدید تقویم را نگاه کنید با یک تاریخ شروع یا Aug. 24 یا Aug. 31.

این ایده به تأخیر انداختن شروع مدرسه برای اولین بار اعلام شد توسط Adkins در طول یک ماه جولای 8 جلسه کارگاه آموزشی در مورد سیستم مدرسه دوباره باز کردن برنامه.

منطقه است در "تماس نزدیک" با لی بهداشت و محلی اداره بهداشت و نظارت بر داده های محلی در مورد گسترش ویروس Adkins گفت: هیئت مدیره نزدیک به دو هفته پیش است. او گفت این "معیارهای" کمک خواهد کرد که راهنمای عملیات برای مدارس محلی از جمله اینکه دانش آموزان در کلاس در اوت. 10 عنوان برنامه ریزی شده.

"اگر وجود دارد هر گونه نیاز به هر گونه تصمیم گیری را بر خلاف ما زمان مسیر ما قطعا انجام این کار و یا قبل از 20 ژوئیه" Adkins گفت: هیئت مدیره.

بیشتر: بیشتر کودکان تست مثبت برای coronavirus پدر و مادر در صورت تصمیم گیری های دشوار در مورد مدرسه

بیشتر: Lee سرپرست می گوید: تاریخ شروع مدارس می تواند بسته به تغییر در COVID-19 اعداد تصمیم جولای 20

Adkins همچنین گفت: "اگر ما احساس می کنید که نیاز به ایجاد یک تغییر و فشار است که تاریخ را که در این منطقه مدرسه آماده است برای انجام این کار و این تصمیم جولای 20."

در روز دوشنبه تاریخ Adkins' خودخواسته مهلت دولت به وزارت بهداشت گزارش شده اند وجود دارد در مجموع 12,906 موارد COVID-19 و 232 مرگ و میر در Lee County است. که از روز جمعه 12,043 موارد مثبت.

هر گونه تغییرات به این تقویم نیاز به پیش نویس توسط منطقه تقویم کمیته. این است که یک گروه مشورتی از پدر و مادر مبتنی بر مدرسه و کارکنان ناحیه مدیران و اعضای جامعه که متهم هستند با ساختمان مدرسه-تقویم سال.

این کمیته خواسته شده بود برای دیدار در 4:30 بعد از ظهر دوشنبه به کار گزینه برای تاخیر در شروع مدرسه. اگر این اتفاق می افتد برخی از مسائل این گروه نیاز به در نظر بگیرید عبارتند از:

  • چگونه یک تاخیر شروع تاریخ تاثیر آخرین روز مدرسه ؟
  • چگونه دانش آموزان ساعت مورد نیاز هر دقیقه از کلاس درس ،
  • چه تغییراتی ممکن است نیاز به نورد برای معافیت تحصیلی نیم روز و آموزش های حرفه ای روز برای کارکنان و اعضای هیات علمی?

تاخیر از شروع مدرسه نیز نیاز به بحث در اطراف پرداخت و مزایا و همچنین هنگامی که معلمان و کارکنان گزارش به وظیفه.

تحت زمان, تقویم معلمان را در مجموعه ای به بازگشت از یک هفته قبل به دانش آموزان است که در Aug. 3. اگر کارمندان تاریخ بازگشت نیز تغییر می تواند به این معنی کارکنان بدون پرداخت.

بیشتر: سوال کردم در مورد روز اول مدرسه ؟ ما باید پاسخ.

"کارکنان نیز در پرداخت استمرار طرح به حداقل رساندن و یا کاهش هر گونه تاثیر منفی بعد از تاریخ شروع در کارکنان پرداخت" Adkins نوشت: در این یادداشت.

یک پرسش و پاسخ جلسه با کارکنان است که برنامه ریزی شده بعد از این هفته به آدرس نگرانی های خود را در مورد بازگشایی مدارس.

"لطفا می دانم که ما همه از پاسخ در این لحظه اما ما به طور سیستماتیک کار را از طریق مسائل مربوط به راهنمایی و ارائه اطلاعات" Adkins نوشت.

بیشتر: عدم قطعیت برای Lee County کارکنان مدرسه به عنوان مدارس نگاه بازگشایی

راب Spicker یک سخنگوی این منطقه گفت: تقویم کمیته جلسه خواهد نشان داده نمی شود زندگی می کنند اما در حال ضبط و به اشتراک گذاشته شده در سیستم مدرسه صفحه یوتیوب شنبه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن