لی سرپرست تاخیر دبیرستان برنامه تغییر پس از بازخورد منفی

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:23 PM EDT Apr 21, 2020منفور برنامه ریزی برای اضافه کردن زمان

توسط ABDOOSNEWS در 3 اردیبهشت 1399

منفور برنامه ریزی برای اضافه کردن زمان بیشتر برای دبیرستان روز شده را در خود نگه دارد.

Lee County سرپرست گرگ Adkins اعلام ساخته شده در آغاز روز سه شنبه جلسه هیئت مدیره مدرسه رسما به تأخیر انداختن طرح اعلام کرد 9 آوریل از طریق ایمیل.

که طرح انتقال 13 از محلی مدارس به مدت 15 دقیقه دیگر هفت دوره بعد در حالی که تغییر دو نفر دیگر در شرق لی شهرستان و دانبار دبيرستان — 10-دوره برنامه بلوک است که گسترش روز مدرسه با 51 دقیقه.

قبلی پوشش: Lee منطقه مدرسه اعلام برنامه جدید برای مدارس بیشتر خواهد شد ترک بلوک پشت

هدف این است که برای بهبود عملکرد دانش آموز با برنامه های جدید برنامه ریزی شده برای شروع در ماه اوت است.

منتقدان در مورد تاثیر تغییر در نیروی انسانی آکادمی حرفه ای و پیشرفته برنامه ها مانند دیپلم بین المللی.

زمان اعلام شد و همچنین به چالش کشیده به عنوان تهدید COVID-19 ویروس منتقل شده تمام مدارس دولتی در فلوریدا را از راه دور و یا مجازی آموزش از طریق بقیه سال تحصیلی.

بازخورد منفی آنقدر بزرگ بود آن را آغشته به یک اکثریت 156 نظرات عمومی که ایمیل پیش از نشست روز سه شنبه بود که انجام شده از طریق زوم پلت فرم های ویدئویی و پخش زنده در منطقه کانال یوتیوب.

پس هیئت مدیره سیاست تنها 60 ایمیل های دریافتی خوانده شد به این رکورد توسط هیئت مدیره مدرسه وکیل در حالی که دیگر 96 بودند فقط اضافه شده به این جلسه رسمی رکورد. یک فرد نشان داد تا در این منطقه صحبت می کنند.

این اعتراض عمومی از جامعه در ریشه Adkins' تصمیم گیری است.

"هرگز قصد ما به علت استرس اضافی و یا disenfranchise ما سهامداران ما به سادگی یک تصمیم است که ما احساس شد و در بهترین منافع همه دانش آموزان" Adkins گفت.

Adkins گفت: هیئت مدیره این بود که وظیفه خود را به عنوان به خوبی به عنوان این کار از کسانی که مشغول به کار در این منطقه به انجام "همه چیز که ما می توانیم در قدرت ما برای اطمینان حاصل شود که دانش آموزان ما در حال دریافت بهترین آموزش و پرورش است که آنها احتمالا می تواند دریافت کنید به طوری که آنها می تواند رسیدن به او بالاترین پتانسیل و رقابت واقعا ما در جامعه جهانی."

او افزود: "این هم کار ما را به گوش دادن."

انتقادات و پیشنهادات وی افزود: این منطقه نیاز به کار با خانواده و دانش آموزان و معلمان به عنوان به خوبی به عنوان "صرف زمان بیشتر توضیح" چرا یک روز دیگر مفید است.

Adkins گفت که او "متعهد" به انجام است که با به تأخیر انداختن تغییرات پیشنهادی و اعلام کرد که مدارس را حفظ خواهد کرد "وضع موجود" در شرایط فعلی خود را در برنامه.

بیشتر: Lee مدارس شهرستان به دنبال در روز دیگر برای میانه, مدارس

زمانی که در جلسه معمولی لی دبيرستان کار در هشت کلاس برنامه بلوک تا دانش آموزان را به چهار 84-کلاس دقیقه در هر روز. روز مدرسه اجرا می شود از 7:05 صبح تا 1:35 بعد از ظهر که می افزاید: تا 6 ساعت و 30 دقیقه.

اعضای هیئت مدیره مدرسه مانند بتسی Vaughn, شد و حمایت از این تغییر به ویژه در نور از عدم قطعیت ناشی از COVID-19.

"زمانی که بچه های ما در نهایت رفتن به مدرسه در مرداد ماه می گذرد وجود دارد به اندازه کافی از یک تنظیم برای بچه ها و معلمان و همه" او گفت:. "هنگامی که ما رول چیزی شبیه به این — بزرگ چیزی شبیه به این — ما می خواهیم به مطمئن شوید که ما باید شرایط مطلوب. ما نمی خواهیم به خودمان برای برجستگی در جاده پس به صحبت می کنند قبل از اینکه ما حتی شروع به نورد پایین جاده ها است."

اولیه اعلام تغییر برنامه باعث "زنگ خطر بزرگ" برای مدرسه عضو هیئت مدیره Melisa Giovannelli که صحبت می کرد در پایان جلسه نظرات.

تصمیم او اضافه شده بود ساخته شده توسط هیئت مدیره و نشان دهنده قضاوت تماس ساخته شده توسط سرپرست و کابینه اش.

"من نمی خواهم جامعه را به از دست دادن ایمان در قضاوت ما به عنوان یک تیم و من معتقدم که این تصمیم در پاشنه پا یک بیماری همه گیر نمی شد یک تصمیم خوب ..."

اعضای دیگر می خواهید کارکنان برای جمع آوری ورودی بیشتر از مردم است.

عضو هیئت مدیره مدرسه کریس Patricca نگران بود که "بیشتر دانش آموزان آسیب پذیر" نیست که نشان داده در جامعه ،

به طور سنتی این دانش آموزان شنیده ها از طریق پرسشنامه و جلسات ستاد و انجمن های عمومی اما "ما نه شنیدن از کسانی که کودکان و نوجوانان" در حال حاضر, او گفت:.

"چگونه ما را بیشتر تجربی رویکرد به آمریكا بازخورد و مطمئن شوید که ما واقعا هستند به نمایندگی از کل جامعه به جای آن اعضای جامعه که باید ابزار و امکانات برای آمدن در مقابل آمریکا و نمایندگی خود را؟" Patricca پرسید.

Gwyn gittens می موافقت کرد و گفت که COVID-19 نشان داده است این منطقه به آن "اشکال در برقراری ارتباط با همه ذینفعان ما در تمام سطوح است."

"ما می بینیم که PeachJar و یا ایمیل و یا متن و یا هر آنچه که هستند نه رسیدن به همه و ما باید به نیمه نگاهی که شاید در یک کارگاه ما می توانیم بحث در مورد آن" gittens می گفت.

"این یک نقطه خوب مطرح شده" اضافه شده Adkins, که گفت که کارکنان در حال کار بر روی راه برای رسیدن به مردم که صدای نیست که شنیده می شود.

یکی دیگر از نگرانی های مطرح شده می پردازد بودجه بود که یکی از دلایل این منطقه تحت فشار قرار دادند به جلو با تغییرات دو هفته پیش.

این زمان از سال زمانی که مدیران مدارس خود را ساخت بودجه و تعیین نیازهای نیروی انسانی خود را برای سال تحصیلی آینده و در سال جاری پیش بینی ها بر اساس تغییرات برنامه اعلام مارس 7.

ویژه جلسه قانونی نامیده خواهد شد با توجه به COVID-19 خواهد شد که به احتمال زیاد تاثیر بودجه آموزش و پرورش. در حال حاضر وزارت سران و رهبران مدرسه خواسته شده که به "محافظه کار با بقیه بودجه این سال را به طوری که ما می تواند صرفه جویی در همه چیز است که می تواند ما و درخواست آن را به بودجه سال آینده" Adkins اضافه شده است.

امی Desamours منطقه است رئیس امور مالی اضافه شده است که مديران مدارس متوسطه "انتظار می رود به کار در داخل" تخصیص آنها داده شد که بر اساس هفت دوره کلاس روز. کارکنان در حال آمدن است تا با "گزینه های بالقوه" و همکاری با مدیران برای ایجاد تنظیمات مانند افزایش اندازه کلاس و نیشگون گرفتن و کشیدن معلم برنامه ریزی زمان است.

در خط با بودجه چرخه reappointment روند برای کارکنان و معلمان است.

یک سند نوشته شده به دستور کار هیئت مدیره گفت که پیشنهاد تغییرات برنامه می تواند صرفه جویی در منطقه "8 میلیون دلار با توجه به تخصیص مجدد بیش از 100 آموزش واحد است."

آنجلا Pruitt رئیس منابع انسانی گفت که در حالی که مردم با سالانه قرارداد ممکن است تمدید نمی شود در زمان مدرسه این منطقه را در دهانه دیگران از جمله مدارس متوسط و بالا.

"ما در حال رفتن به به معنای واقعی کلمه دستگیره آن مردمی و کمک به قرار دادن آنها در موقعیت های سراسر منطقه" او گفت:, و اضافه کرد که این امر به کارکنان با موثر و یا بسیار موثر ارزیابی است.

هر سال در این منطقه استخدام هزاران نفر از معلمان و از آن انتظار دارد که همان رفتن به سال تحصیلی آینده با علاوه بر این از دروازه دبیرستان و یک محصول جدید از دانش آموزان در بونیتا اسپرینگز ،

حرکت رو به جلو Adkins پیشنهاد یک جدول زمانی برای چه آمده برای دبیرستان برنامه. او پیشنهاد دیگری ارائه به هیئت مدیره در ماه ژوئیه یا اوت و پس از آن با داشتن اصول شروع سال تحصیلی با صحبت کردن به کارکنان و مدرسه مشورتی کمیته برای دریافت بازخورد.

در همان زمان در منطقه خواهد شیر را به آن کمیته مشورتی برای ورودی و همچنین اتحادیه ها به نمایندگی از معلمان و کارکنان در سیستم مدرسه.

"این اجازه می دهد برای فرصت گرفتن ورودی از واقعا مخاطبان گسترده ای از ذینفعان" Adkins, گفت:, و اضافه کرد که هر گونه تغییر خواهد تاثیر بل برنامه — رسمی زمان شروع و پایان مدارس و حمل و نقل.

در اوایل ماه اکتبر کارکنان خواهد آمد قبل از هیئت مدیره با یک پیشنهاد جدید برای دبیرستان برنامه بر اساس همه این انتقادات و با یک مجموعه تصمیم به ساخته شده و گاهی اوقات در ماه نوامبر. این اجازه می دهد برای زنگ بار در محل و همچنین به عنوان برنامه های قبلی به خانواده های تصمیم گیری برای انتخاب مدرسه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب