لی هیئت مدیره مدرسه برای رای دادن امروز در اوت. 31 تاریخ شروع

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 9:19 AM EDT Jul 23, 2020Lee شهرستان, مدرسه, مدیره رای خواهد داد

توسط ABDOOSNEWS در 2 مرداد 1399

Lee شهرستان, مدرسه, مدیره رای خواهد داد این بعد از ظهر در یک برنامه را به عقب براند روز اول مدرسه به اوت. 31.

در صورت تصویب این شروع جدید تاریخ را تحت تاثیر قرار خواهد بقیه مدرسه-تقویم سال مانند زمانی که معلمان به بازگشت به کار و فشار از شروع تابستان تا اواسط ماه ژوئن. آن است که روشن نیست در این زمان که پایان سال و فارغ التحصیلی خواهد بود برنامه ریزی شده است.

در بعد از ظهر دوشنبه سرپرست گرگ Adkins اعلام کرد او می خواست به عقب راندن شروع از مدرسه توسط دو یا سه هفته ساخت اولین روز یا Aug. 24 یا Aug. 31. توصیه شد موجب افزایش COVID-19 اعداد در سراسر کشور.

روز چهارشنبه وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت گزارش داد که در مجموع تعداد COVID-19 موارد در لی شهرستان افزایش یافت به 13,395 با تعداد کل مرگ و میر افزایش به 245.

بیشتر: سوال کردم در مورد روز اول مدرسه ؟ ما باید پاسخ.

COVID-19 و بچه ها: پدر و مادر در صورت تصمیم گیری های دشوار در مورد مدرسه

مدرسه ارشد توصیه سپس به اعضای منطقه تقویم کمیته ملاقات کرد که دوشنبه شب به هش کردن آنچه که تاثیر آن را در بقیه سال تقویم.

هیئت مشورتی متشکل از ترکیبی از پدر و مادر و اعضای جامعه و مبتنی بر مدرسه هیات توافق کردند که Aug. 31 بهترین گزینه بود.

هیئت مدیره مدرسه را نهایی می گویند در مورد این مسئله در طول اضطراری هیئت مدیره جلسه مجموعه 2 p. m. به

هیئت مدیره مدرسه در ادامه به دیدار تقریبا بیش از زوم پلت فرم و نشست زنده پخش خواهد شد در منطقه کانال یوتیوب.

نظر عمومی را شامل شود در عمل نشست. دستورالعمل در مورد چگونه به انجام این کار می توان در دستور کار جلسه ارسال شده در leeschools.net. فرد در نظرات داده شده در دفتر منطقه پخش خواهد شد زندگی می کنند اما کسانی که فرستاده شده عملا نیاز به دریافت ظهر بود و کمتر از 450 کلمات به طوری که آنها را می توان به عنوان خوانده شده در این جلسه.

این فقط در مورد جدید اولین روز مدرسه

خانواده ها و کارکنان باید آگاه باشند که تغییر تاریخ شروع در ماه اوت نیاز به تنظیمات اصلی به بقیه 2020-21 تقویم. هیئت مدیره مدرسه امضا در سند اصلی در ماه نوامبر سال 2019.

در زیر پیشنهاد تقویم اول روز برای معلمان خواهد بود Aug. 18 به دانشکده نه روزهای هفته برای آماده سازی و آموزش برای اولین بار بعد از کلاس برای دانش آموزان است. در حال حاضر معلمان به دلیل بازگشت Aug. 3 با مدرسه شروع تاریخ Aug. 10.

اگر مورد تایید کارکنان را چک اول برای سال تحصیلی جدید وارد خواهد شد Aug. 31 تخته اسناد و مدارک نشان می دهد. روشن است که اگر این متفاوت است از پرداخت, تاریخ تاسیس اصلی مدرسه-تقویم سال.

با توجه به یادداشت سرپرست فرستاده شده به اعضای هیئت مدیره مدرسه در اوایل این هفته در این منطقه در حال کار "در پرداخت استمرار طرح به حداقل رساندن و یا کاهش هر گونه تاثیر منفی بعد از تاریخ شروع در کارکنان پرداخت."

یک پرسش و پاسخ جلسه برای کارکنان است که در حال برنامه ریزی برای بعد از ظهر جمعه تایید راب Spicker یک سخنگوی این منطقه است.

در اینجا برخی دیگر از عناصر کلیدی از پیشنهاد تقویم:

  • در آخرین روز مدرسه است, ژوئن 17, با معلمان در آخرین روز 18 ژوئن.
  • سه روز تعطیلات آخر هفته برنامه ریزی شده در اطراف پس از تعطیلات: روز کارگر (Sept. 7), یوم کیپور (Sept. 28) دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور بعد (Jan. 18) رئيس جمهور روز (Feb. 15) و روز یادبود (31 مه).
  • یکی از چهار روز آخر هفته برنامه ریزی شده است در اطراف عید پاک با به روز کردن از جمله آوریل 2 و 5 آوریل.
  • شکرگزاری شکستن خواهد بود Nov. 23-27.
  • تعطیلات زمستانی خواهد بود Dec. 21-Jan. 1, 2021. مدرسه سر گرفته خواهد شد Jan. 5 باید وجود داشته باشد بدون نیاز به استفاده از یک طوفان روز برنامه ریزی شده در Jan. 4.
  • رخصتی بهار: مارس 15-19
  • اخراج زود روز: Oct. 30 آذر. 29, مارس 16 ژوئن 15-17.

در نهایت و با وجود طوفان آرایش روز در تقویم پیشنهادی — Nov. 11 (جانبازان) و ژان. 4 روز قبل از مدرسه رزومه پس از تعطیلات زمستانی.

طوفان روز به عنوان انعطاف پذیر فضا در تقویم باید یک طوفان گرمسیری نیاز مدارس به دلایل ایمنی. اگر هیچ طوفان روز مورد نیاز این دو تاریخ باقی خواهد ماند "خاموش" روز برای دانش آموزان و کارکنان. اگر یک طوفان می بندد مدارس یک یا هر دو استفاده می شود به را تشکیل می دهند دانلود آموزش زمان از دست رفته به علت طوفان است.

فارغ التحصیلی تاریخ بخشی از این طرح است.

بیشتر: عدم قطعیت برای Lee County کارکنان مدرسه به عنوان مدارس نگاه بازگشایی

در ذغال سنگ شهرستان: اولین روز مدرسه در ذغال سنگ با تاخیر یک هفته



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب