لی بهداشت گزارش COVID-19 بستری شدن در بیمارستان در حال plateauing; ممکن است به زودی بازگشایی ملاقات

لیز فریمن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 4:31 PM EDT Jun 1, 2020لی مقامات بهداشتی گزارش روز دوشنبه تعدادی از بیمار

توسط ABDOOSNEWS در 13 خرداد 1399

لی مقامات بهداشتی گزارش روز دوشنبه تعدادی از بیماران بستری با COVID-19 است plateauing و آنها به دنبال در اجازه دادن به خانواده و ترغیب به شروع دوباره.

پس از یک چشم انداز مثبت در بستری از دو هفته پیش هنگامی که کسب و کار و سواحل بازگشایی شد و پس از تعطیلات روز یادبود تعدادی از بیماران که برای درمان COVID-19 ثابت مانده و در محدوده 100 تا 110 بیماران یک روز دکتر لری Antonucci, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت گفت: در جلسه رسانه.

"این فلات است که یک علامت مثبت است که بازگشایی است منجر به یک افزایش ناگهانی در برخی از موارد است که مردم همچنان به تمرین اقدامات ایمنی مانند فاصله فیزیکی و پوشیدن ماسک هنگامی که در مکان های عمومی," او گفت:.

ترجمه: NCH سیستم بهداشت و درمان شروع می شود COVID-19 آنتی بادی آزمایش هفته آینده برای خط مقدم آن کارگران; جامعه تست در تابستان

افزایش تست قابلیت های بیمارستان و از طریق حمایت دولت رویدادها با گارد ملی فلوریدا اخیرا در ذغال سنگ شهرستان دو هفته پیش به معنی یک نرخ ثابت از جدید یافته های مثبت در سراسر کشور و جنوب غربی فلوریدا.

همانطور که از صبح روز دوشنبه 56,830 مردم ایالت حال آزمایش مثبت افزایش 667 موارد جدید از روز یکشنبه وجود دارد و نه بیشتر مرگ و میر یک شبه در مجموع 2,460 افرادی که فوت کرده اند, به گفته مقامات بهداشتی. هیچ یک از این مرگ و میر در ذغال سنگ یا لی شهرستانهای استان است.

شیرجه رفتن عمیق تر: COVID-19 نیروهای ارشد زندگی جوامع به انطباق با آینده نامشخص

در لی شهرستان وجود دارد 35 موارد مثبت گزارش شده آوردن مجموع به 1,943 موارد و 105 مرگ و میر با توجه به بخش بهداشت و درمان.

در Collier, 41 مورد جدید گزارش شده و در مجموع 1,580 موارد مثبت و 49 مرگ و میر.

لی سیستم بیمارستان در روز دوشنبه تا به حال 107 بیماران بستری با COVID-19, Antonucci گفت.

به عنوان یک نتیجه, Lee سلامت است دوباره بررسی هیچ ملاقات سیاست شده است که در جای خود از ماه مارس برای تعیین اعضای خانواده می توانند با مراجعه بستری عزیزان دوباره در شیوه ای امن.

"من درک می کنم به سختی می تواند این بیماران و عزیزان خود را," او گفت:. "تیم ما باقی می ماند همدلانه به این واقعیت است که بیماران در حال از دست رفته خانواده خود را در حالی که آنها در بیمارستان های ما است و در نظر گرفتن هر مرحله برای مراقبت از آنها هر دو از نظر بالینی و عاطفی است."

Antonucci گفت: یک اطلاعیه در مورد ملاقات سیاست باید در اواخر این هفته.

در ذغال سنگ شهرستان NCH سیستم بهداشت و درمان در حال حاضر درمان 51 بيمار مبتلا به COVID-19 گفت: Jonathan Kling ارشد پرستاری افسر.

همچنین در این هفته Lee, سلامت, میزبان یک ساعته مجازی تاون هال نشست در 3 p. m. روز شنبه برای هر کسی که برای پرسیدن سوال و کسب اطلاعات بیشتر در مورد لی سلامت است که پرداختن به COVID-19 شیوع. مجازی تاون هال برگزار خواهد شد در Facebook Live.

در علاوه بر این به Antonucci دیگر اعضا شامل دکتر بیل Hearn رئیس پزشک شورای رهبری; Dr. Alex Daneshmand, مدیر ارشد کیفیت و ایمنی بیمار افسر; و لیزا Sgarlata ارشد بیمار مراقبت و پرستاری افسر.

این مدیر است که دیوید کالینز رئیس لی سلامت مدیره.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب