لی سلامت رئیس جمهور خواستار جهانی ماسک استفاده به عنوان COVID-19 بستری شدن در بیمارستان همچنان به صعود

فرانک Gluck فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 12:08 PM EDT Jun 26, 2020لی سلامت را بالا مدیر به نام به پوشیدن

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

لی سلامت را بالا مدیر به نام به پوشیدن ماسک در هر زمان آنها را ترک خانه های خود برای کمک به جلوگیری از ادامه گسترش COVID-19 و به طور پیوسته افزایش بستری شدن در بیمارستان ناشی از آن است.

لری Antonucci, رئيس جمهور و مدیر عامل, سیستم بیمارستان گفت: در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران در روز جمعه که او نگران است که اکثر مردم نمی غذای هشدارهای مقامات بهداشت عمومی. این اولین جمله مطبوعات تلفنی در هفته.

"شواهد روشن است: ماسک کمک کند به گسترش ویروس باعث COVID-19. آن است که در کنترل ما برای محافظت از خودمان را از دوستان ما خانواده های ما و همسایگان ما" Antonucci گفت. "وقتی که من از رفتن من کمتر و کمتر مردم با پوشیدن ماسک و تمرین امن فیزیکی فاصله. تهدید این ویروس است که به عنوان واقعی به عنوان آن را تا به حال بوده است و خوشنودی یک گزینه نیست."

لی بهداشت و درمان جنوب غربی فلوریدا بزرگترین سیستم بیمارستان و اولیه حاد-ارائه دهنده مراقبت در Lee County دیده می شود این تعداد در بیمارستان بستری COVID-19 بيمار به طور پیوسته در طول رشد این بیماری همه گیر.

"ما در یک نقطه بحرانی در نبرد ما علیه coronavirus. اعداد دروغ نمی. Coronavirus است که در سراسر جنوب غربی فلوریدا و ما شاهد بستری شدن در بیمارستان و بالاتر مثبت رای از همیشه قبل از," او گفت:. "امروز ما بیش از 200 نفر در بیمارستان ها و آسایشگاه ها با COVID-19. فقط قبل از روز یادبود, ما تا به حال 80. این یک افزایش قابل توجهی و به عنوان یک جامعه ما باید از این قدرت برای معکوس کردن این روند است. با هم, ما باید قدرت را به صرفه جویی در زندگی می کند."

ژوئن 26 روز رسانی: فلوریدا شکسته رکورد روزانه با 8,942 COVID-19 مورد گزارش

بیشتر: فورت مایرز خانه سالمندان است که دولت در جایگاه سوم COVID-19 تعداد مرگ

از روز جمعه این منطقه را به بیمارستان هنوز است نه ضعف. در حال حاضر حدود 21 درصد از لی شهرستان را به واحد مراقبت های ویژه تخت در دسترس هستند و 34.6 درصد از ذغال سنگ در دسترس هستند — تقریبا جایی که آنها بوده ام برای ماه می باشد.

هنوز هم تعدادی از بیماران مبتلا به رمان coronavirus در هر روز داده شده در حال حاضر به طور متوسط 131 این ماه در مقایسه با 94 طول مدت مشابه در ماه گذشته. لی بهداشت تعداد COVID بیماران در روز جمعه شد 187.

NCH سیستم بهداشت و درمان که در عمل ذغال سنگ شهرستان بزرگترین بیمارستان گزارش روز جمعه که آن را تا به حال بالاترین روزانه تعداد بيماران مبتلا به COVID-19: 64.

فرانک Gluck است ناظر خبرنگار با اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه. اتصال با او در fgluck@news-press.com و یا در توییتر @FrankGluck

آیا می دانید؟: فلوریدا میله نمی توانیم اجازه الکل مصرف بلافاصله موثر به دلیل COVID-19, آژانس, گوید

بیشتر: COVID-19 عفونت در افزایش کودکان و نوجوانان و در جنوب غربی فلوریدا

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن