لی سلامت برطرف بیمار ملاقات سیاست موثر دوشنبه

لیز فریمن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 6:01 PM EDT Jun 5, 2020لی سلامت کاهش آن بیمار ملاقات سیاست موثر دوشنبه.تغ

توسط ABDOOSNEWS در 16 خرداد 1399

لی سلامت کاهش آن بیمار ملاقات سیاست موثر دوشنبه.

تغییر اعمال نمی شود بيماران بستری برای COVID-19 با توجه به سیستم بیمارستان.

ملاقات ادامه خواهد داد به محدود برای بیماران مبتلا به COVID-19 تنها به مراقبت دلسوزانه ملاقات که به طور کلی شامل پایان زندگی اما می تواند پوشش شرایط دیگر بسته به شرایط فردی. مراقبت دلسوزانه ملاقات در اختیار بیمارستان رهبران.

لی سلامت بزرگترین بیمارستان اپراتور در منطقه با چهار بیمارستان مراقبت حاد و بیش از یک میلیون بیمار تماس های سالانه است. این سیستم توسط یک اداره عمومی-انتخاب اعضای هیأت مدیره.

با توجه به همه گیر ملاقات به حالت تعلیق در آمد در ماه مارس به منظور محدود کردن تعدادی از مردم از ورود به بيمارستان در تلاش برای کنترل گسترش ویروس.

این NCH سیستم بهداشت و درمان در ذغال سنگ شهرستان را اعلام نکرده است هر گونه تغییر در آن ملاقات محدودیت.

برای COVID-19 بيمار مجازی ملاقات باقی می ماند یک گزینه لی بهداشت گفت.

روز دوشنبه برای دیگر بیماران بستری آنها خواهد شد اجازه می دهد برای تعیین یکی از بازدید کنندگان با توجه به تجدید نظر در سیاست. ملاقات محدود خواهد شد به ساعت 10 صبح به ظهر و 4 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر هیچ کس زیر سن 12 مجاز خواهد بود به بازدید از بیماران.

همه بازدید کنندگان ملزم به عمل فیزیکی, فاصله, کامل, سلامت غربالگری تحت حرارت بررسی و بهداشتی کردن دست خود را با یک مبتنی بر الکل ژل قبل از ملاقات است.

بازدید کنندگان نیز مورد نیاز را به خود ماسک و یا در صورت پوشش و آنها باید از پوشیدن چهره و پوشش در تمام اوقات در حالی که در بیمارستان است.

"ملاقات با خانواده بخش مهمی از یک بیمار بهبودی" دکتر لری Antonucci, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت گفت: در انتشار اخبار. "دیدن عزیزان به ارمغان می آورد آنها را به راحتی و به آنها کمک می کند تا بیشتر احساس راحتی در حالی که در بیمارستان است."

محدودیت بود به سختی اما لازم است به نگه داشتن مردم امن, او گفت:.

"ما خوشحالیم که قادر به بازدید کنندگان خوش آمدید به امکانات ما و ما در حال گرفتن هر اقدام احتیاطی برای اطمینان از ایمنی بیماران مبتلا به بازدید کنندگان و کارکنان مراقبت های بهداشتی," او گفت:.

در امکانات سرپایی توسط لی سلامت بیماران می تواند یک بازدید کننده با آنها در قرار ملاقات. برای بیماران جراحی, بازدید کنندگان می توانند همراه یک بیمار برای ثبت نام و دیدن دوباره آنها را در اتاق ریکاوری.

برای کودکان روش یکی از والدین مجاز به ماندن با بیمار همراه با یک مهمان اضافی بیش از 12 سال است.

برای اطلاعات بیشتر leehealth.org/our-services/public-health-awareness/hospital-visitation-temporary-restrictions.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب