لی شهرستان NAACP دارای ملاقات و خوش آمد می گوید با اجرای قانون محلی مقامات

ملیسا مونتویا فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:56 PM EDT Jun 11, 2020سازمان های اجرای قانون محلی و نمایندگا

توسط ABDOOSNEWS در 23 خرداد 1399

سازمان های اجرای قانون محلی و نمایندگان لی شهرستان NAACP ملاقات کرد بعد از ظهر پنجشنبه به آغاز روند حرکت رو به جلو از متعدد روز از ناآرامی ها در سراسر کشور.

جیمز Muwakkil رئیس Lee County فصل NAACP گفت: سازمان وکیل محلی اسکاتلندی گلدبرگ تصمیم به آوردن رهبران از اجرای قانون به جدول برای دیدن اگر آنها می توانید یک مکالمه است که می تواند منجر به عادلانه تر درمان این منطقه ساکنان سیاه.

در حال حاضر در این جلسه بودند و لی شهرستان کلانتر Carmine Marceno, Sanibel رئیس پلیس لایحه دالتون, دولت, وکیل امیره Fox, کیپ کرال رئیس پلیس دیو Newlan فورت مایرز پلیس بازرس کل دونالد اسوالد و گلدبرگ NAACP وکیل.

در مجموع حدود دو دوجین افراد فشرده را به یک اتاق کنفرانس کوچک برای گوش دادن به sheriff and police chiefs بحث در مورد چگونه آنها رسیدگی به استفاده از زور و آیا زانو-دارای مجاز در خود سازمان. یک تعداد انگشت شماری از مردم از جمله Muwakkil حضور داشتند.

Muwakkil گفت: پس از این جلسه که بسیار انجام شد فراتر از یک ملاقات و خوش آمد می گوید.

"در واقع ما به دنبال چه وکیل ما بود و مشاوره خواهد بود که یک ملاقات و خوش آمد می گوید اجازه دهید آنها را می دانیم این است که ابتدا و ما در ملاقات با آنها را در محل بزرگتر و آن را بیشتر مستقیم" Muwakkil گفت. "ما باید به ناخن آن را. ما باید به حق آن را دریافت."

مجسمه نیم تنه تساوی ire: Robert E. Lee مجسمه نباید بازگشت به مرکز شهر فورت مایرز معترضان می گویند

به علاوه: Robert E. Lee مجسمه نیم تنه باید منتقل می گویند اعضای یک Lee County موسس خانواده

Muwakkil گفت: در این جلسه باید به عنوان یک اطلاعیه که NAACP و ادارات پلیس مشغول به کار خواهد شد با هم.

"ما چیزی است که ما نیاز به آدرس و من مطمئن هستم که امروز اتفاق افتاده است," او گفت:. "حرکت رو به جلو آن را دریافت عمیق تر است."

گلدبرگ گفت: در این جلسه آن را یک فرصت برای مردم به گوش دادن به آنچه در جوامع سیاه می گویند.

"ما اعتقاد داریم که ما را خوب رهبری در اجرای قانون" گلدبرگ گفت. "ما می خواهیم که رهبری به شدت به چکمه در خیابان."

Muwakkil گفت: NAACP شکایت از تمام ادارات محلی غیر از Sanibel پلیس. Miami gardens با توجه به سرشماری جمعیت است .3% black جمعیت در این جزیره و یا کمتر از 25 نفر است.

دالتون گفت Sanibel افسران تمرکز بر جامعه محور و آژانس نه استفاده از زانو نگه می دارد مانند یکی که کشته جورج فلوید در مینیاپولیس در روز یادبود.

فلوید بود درگذشت در جریان درگیری با پلیس در مینیاپولیس پس از Devin چوین زانو در گردن او برای تقریبا نه ساعت. روز یادبود کشتار منجر به سراسر کشور تظاهرات خواستار پلیس اصلاحات و در برخی موارد defunding از سازمان های اجرای قانون.

در فورت مایرز افسران پلیس دستور به استفاده از هر نیروی است که می تواند به جلوگیری از هوا را به تصویب از طریق خطوط هوایی اسوالد گفت.

"رئیس Diggs بسیار مترقی رئیس گفت:" اسوالد بود که نشسته در رئیس از آنجا که او گفت: Diggs سفر شد. Diggs تنها پلیس بالا در شهرستان که سیاه و سفید است.

Muwakkil گفت: سازمان باید شروع به استخدام از جوامع اقلیت در فورت مایرز به اداره پلیس محلی که به نظر می رسد مانند مردم آن کشوراست.

دادستان امیره روباه گفت: دفتر او در سفر به دو همایش از یک سال و سعی کنید به استخدام سیاه وکلای مدافع برای او قضایی منطقه.

Marceno گفت که او با افتخار از لی شهرستان معترضان برای نشان دادن مسالمت آمیز است.

"من همچنین اعتقاد دارم که آن زمان برای ما مأموران اجرای قانون به گوش" Marceno گفت.

تظاهرات به ماندن صلح آمیز: ناآرامی های مدنی کارشناس پیش بینی به تظاهرات صلح آمیز باقی می ماند در فورت مایرز

درک واقعیت است او اضافه شده است.

Newlan به توافق رسیدند. او گفت که او در شرکت ملاقات و خوش آمد می گوید به منظور گوش دادن به آنچه که جامعه سیاه می گویند.

"همه ما در اینجا به مطمئن شوید که جامعه ما در حال گوش دادن به و ای اداره به درستی" گلدبرگ گفت.

استفانی خانه و شرلی چپمن بودند که در این دیدار گفت: آنها امید اجرای قانون می تواند به آینده جلسات آماده ارائه آمار استفاده از زور و چگونه بسیاری از چوک-نگه می دارد استفاده می شود. چوک-دارای مترادف با اریک گارنر سیاه پوست کشته شده در جزیره استاتن در حالی که فروش سیگار در 2014.

"بسیاری از مردم هم زده تا راست در حال حاضر با آنچه اتفاق افتاده در چند هفته گذشته با آقای فلوید" ، "ما نمی خواهیم بیشتر از این چوک-نگه می دارد; آیا زندگی ما است. را به زانو خود را از گردن ما. همه ما تا به حال خود را به زانو در گردن ما شاید به معنای واقعی کلمه."

Muwakkil می خواهد برای از بین بردن تبعیض نژادی و او می خواهد ماموران به ایستادن به دیگر افسران آنها انجام چیزی اشتباه.

"اجازه ندهید که یک افسر صدمه دیده و یا کشتن کسی," او گفت:. "دخالت کند."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن