لی شهرستان کلانتر دفاع 'آموزش' سفر به حضور بازنشستگی جشن خواهد دوباره آن را انجام دهد

Devan پاتل فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 12:38 PM EDT مارس 15 سال 2020لی شهرستان کلانتر Carmine Marceno در

توسط ABDOOSNEWS در 26 اردیبهشت 1399

لی شهرستان کلانتر Carmine Marceno در دفاع از استفاده از پول مالیات دهندگان برای ارسال او و دیگر اعضای آژانس به Jan. 7 بازنشستگی جشن فلوریدا گشت بزرگراه رئیس درک Barrs در تالاهاسی و افزود: او آن را دوباره در یک Facebook پست پنج شنبه شب.

Marceno پاسخ آمد بیش از یک روز پس از اخبار مطبوعات گزارش داد که آژانس با صرف هزاران دلار و طبقه بندی بازنشستگی رویداد به عنوان آموزش "توسعه حرفه ای" برای او و شش نفر از اعضای خود دستور کارکنان.

گرفتن تا در مورد آنچه اتفاق افتاده است: LCSO طبقه بندی بازنشستگی رویداد هزینه به عنوان 'توسعه حرفه ای' آموزش

"من شخصا احترام فوق العاده ای برای رئیس Barrs و من افتخار دوستی اش" Marceno نوشت on Facebook. "من افتخار است که اعضای فرماندهی کارکنان اختصاص داده شده زمان خود را به افتخار رئیس Barrs و از این فرصت برای تبادل ایده ها و بینش های خود را با F. H. P. همسالان. اگر بازنشستگی برگزار شد فردا من می خواهم یک بار دیگر سفر به تالاهاسی به ما نشان می دهد احترام و قدردانی رئیس Barrs."

هزینه برای حضور در این رویداد تخمین زده می شود که بیش از $5,000 زمانی که مقاطعه دستمزدها و هزینه های حمل و نقل در هر diems هفت اتاق های هتل و دو SUV اجاره.

رئیس جان هالووی ، ریچارد اشنايدر Cmrd. مایکل Tomisich و Capts. کریس Lalor, اندی پریسکو و کریستوفر ریوز پیوست Marceno در سفر.

به جز Lalor و پریسکو که سوار به تالاهاسی آژانس با استفاده از یک هواپیما ثبت شده به Tomisich شرکت Praetorian Aviation Services, LLC, برای سفر به تالاهاسی.

تحت قانون فلوریدا سازمان های دولتی تنها می تواند صرف بودجه عمومی که وجود دارد این است که یک هدف است.

در این پست Marceno اضافه شده است که "به نفع Lee County دریافت از بسیار مثبت و تعاونی با فلوریدا گشت بزرگراه مراتب اهمیت بیشتری نسبت به هزینه های شرکت کننده در مراسم بازنشستگی برای این فوق العاده ای رهبر."

که هزینه طبقه بندی شد, سقوط تحت یک هدف اما توضیح داده نشده است که چگونه حضور در یک جشن بازنشستگی واجد شرایط به عنوان آن است.

با توجه به آموزش فرم های درخواست شده این رویداد در محل بین 3 و 5 p. m.

هیچ یک از اشکال ارسال شده توسط LCSO لیست اعضای هر گونه آموزش و یا فرصت های آموزشی.

این پست و که رد هر یک از این حقایق در گزارش همچنین استناد به هر گونه آموزش و یا هدف های آموزشی دیگر از "فرصت برای تبادل ایده ها و بینش" با FHP اعضای.

دفتر لی شهرستان کلانتر دفتر کاهش یافته است برای پاسخ به سوالات در مورد آنچه که ایده و یا بینش رد و بدل شد چرا که آن را نمی تواند انجام شده است یکی دیگر از راه و یا چرا کلانتر, فراهم نیست این توجیه زمانی که خواسته از نظر چندین بار قبلا در این هفته است.

"بیانیه ما در Facebook صحبت می کند برای خود" سرهنگ آنیتا Iriarte نوشت: در یک ایمیل. "وجود خواهد داشت هیچ نظر بیشتر در این زمینه است."

اتصال با خبرنگار Devan پاتل: @DevanJPatel (توییتر) و یا devan.patel@naplesnews.com

آیا می دانید؟: سابق لی کلانتر راد Shoap فایل های دولت اخلاق شکایت علیه کلانتر Carmine Marceno

FDLE: بررسی Marceno به این نتیجه رسیدند هیچ شواهدی یافت می شود برای بیشتر پروب



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن