Lee County می بیند جریان ثابت از درخواست برای COVID-19 بازیابی کمک از طریق LeeCares برنامه

بیل اسمیت فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:50 PM EDT 26 مه سال 2020Lee County ساکنان که شده اند در انتظار ه

توسط ABDOOSNEWS در 7 خرداد 1399

Lee County ساکنان که شده اند در انتظار هفته برای استراحت در چرخه جداسازی و قرنطینه منجر به از دست دادن شغل و مشکلات مالی شد و سریع از جعبه شنبه برای درخواست بودجه فدرال کمک مالی خود را پرداخت ضروری صورتحساب.

در نیمه اول بعد از یک مرکز تماس که توسط شهرستان LeeCARES برنامه تا به حال دریافت تماس از برخی از 6,800 ساکنان و کسب و کار به دنبال کمک به دوره نقاهت بعد از COVID-19 بیماری همه گیر.

شهرستان برنامه ارائه خواهد شد تا به 2000 $برای افرادی که نیاز به کمک صاحبخانه پرداخت وام مسکن, کنندگان, شرکت های برق و آب و برق به دلیل درآمد از دست رفته در طول COVID-19 بحران است. کسب و کار واجد شرایط هستند تا به $5,000 برای کمک به بازگشایی شده است.

شیرجه رفتن عمیق تر: برنامه های کاربردی باز روز سه شنبه برای $2,000, ابزار, کمک هزینه مسکن به ساکنان لی

"در چهار ساعت ما تا به حال تقریبا 7,000 برنامه های کاربردی آن را واقعا نشان می دهد که بسیاری از مردم مقدار زیادی از کسب و کار واقعا صدمه زدن به خارج وجود دارد" گفت: شهرستان کمیسر برایان Hamman. "چیزهایی که فقط می رویم به دریافت بهتر از اینجا."

LeeCARES این شهرستان آژانس کمک به کسب و کار و افراد گرفتار در مشکلات مالی و ناآرامی تحویل داده coronavirus نیز در نظر گرفتن برنامه های کاربردی برای یک برنامه به ارائه منابع بهداشت را به کسب و کار است که در حال بازگشایی.

بسیاری از کسب و کار بسته شده اند و برای دو ماه یا بیشتر. آنها در حال بازگشت به کار در یک محیط که در آن کارکنان و مشتریان به طور یکسان قبول این واقعیت که این ویروس هنوز هم فعال است.

این شهرستان در حال ساخت PPE کیت در دسترس به طوری که کسب و کار است که دچار کاهش درآمد یا فاقد درآمد در همه, می توانید مطمئن شوید که آنها را به یک محیط که در آن مشتریان و کارکنان لازم نیست که به نگرانی در مورد عفونت است.

در این می دانم که: چگونه است coronavirus موثر بر گردشگری و کسب و کار در جنوب غربی فلوریدا?

کسب و کار از 25 یا بیشتر کارکنان واجد شرایط برای PPE کیت و 356 تماس شهرستان صبح روز سه شنبه برای کمک به. توزیع آغاز خواهد شد و پنج شنبه صبح در Lee County, انتخابات, مرکز 13180 جنوبی تمیمی دنباله بعدی به Robb و Stucky فروشگاه مبلمان.

کروناویروس در لی شهرستان: آنچه شما نیاز به دانستن شنبه, مارس 26

"هر کسی که درخواست و گرفتن تایید شده اند اختصاص زمان برای آمدن به این مرکز توزیع در صبح یا بعد از ظهر گفت:" جف العاده, مدیر بخش ورزشی بخش توسعه که در حال سازماندهی یک انتخاب کنید تا برنامه است که به ارمغان بیاورد لوازم راست به تنه ماشین.

"آنها در اینجا خواهد آمد آنها را به جلو وجود خواهد داشت تایید نقطه به دیدن اگر آنها رسید" گفت العاده. "آنها را به دو خطوط تایید کامپیوتر (چک) به مطمئن شوید که کسب و کار معتبر است و ما آن را علامت برآورده شده است."

به عنوان PPE برنامه آغاز می شود, این شهرستان دارای یک میلیون ماسک و نیم میلیون گالن ضد عفونی کننده دست. آنها ذخیره شده در یک انبار موقت در انتخابات سرپرست جنوبی دنباله انتخابات ،

Caller زمان انتظار برای اولین بار بعد از عملیات برای شهرستان مرکز تماس بودند و حدود چهار دقیقه است.

"ما دریافت مداوم حجم سنگین شخصی و کمک سمت نسبت به سمت کسب و کار" گفت: گلن Salyer دستیار شهرستان مدیر است که هدایت LeeCARES برنامه. "ما دریافت مداوم حجم سنگین شخصی و کمک سمت نسبت به سمت کسب و کار."

شهرستان کارکنان که رفت و از طریق یک برنامه آموزشی را هدایت ساکنان و صاحبان کسب و کار به عنوان آنها تکمیل نرم افزار آنلاین.

هنگامی که برنامه به پایان رسید آن را تحت بررسی از طریق نرم افزار ارتباط با مشتری سیستم.

"ما سه سطح جداگانه به بررسی هر یک از این برنامه های کاربردی" گفت: Salyer. "این فقط کنترل و توازن قرار میدهیم کسانی که چک در محل برای حفاظت از مالیات دهندگان."

این شهرستان دارای $22 میلیون برای توزیع در فرد برنامه کمک 25 میلیون دلار برای کسب و کار راهاندازی برنامه و 3 میلیون دلار برای PPE توزیع برنامه.

بودجه می تواند اجرا در برخی از نقطه. اما Salyer گفت: دور اول از برنامه های کاربردی را در یک پنجره از دسترسی است که اجرا خواهد شد تا روز جمعه.

"که در آن نقطه ما دسته ای و مصوبات" Salyer گفت. "با فرض وجود دارد این است که هنوز هم پول باقی مانده ما را بازگشایی (برای) برنامه های کاربردی اگر در یکی از کسانی که ویندوز ما تبدیل به oversubscribed ما را مجبور به رفتن به سیستم قرعه کشی پس از آن."

روش برای در نظر گرفتن برنامه های کاربردی مطمئن شوید افرادی که واجد شرایط برای درخواست کمک و پرداخت در راه پیش نویس شد به سرعت پس از شهرستان متوجه این امر دریافت 135 میلیون دلار در برنامه فدرال.

"که در سه و نیم هفته پیش" اشاره کرد County کمیسر ری Sandelli. "ما به توسعه فرآیندها و یک پلت فرم — هنگامی که شما فکر می کنم در مورد آنچه اتفاق می افتد در یک دوره کوتاه از زمان آن واقعا فوق العاده است."

برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه LeeCARES می تواند به شما کمک کند به www.leeflcares.com تماس بگیرید و یا 239-533-2273 (239-لی-مراقبت).



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن