لی در مدارس شهرستان استقبال صدها نفر از معلمان جدید در درایو از طریق جشن

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 1:33 PM EDT Jul 27, 2020رنگارنگ, بالون, برج, نمودار شکوه رقص و

توسط ABDOOSNEWS در 7 مرداد 1399

رنگارنگ, بالون, برج, نمودار شکوه رقص و موسیقی و ده ها تن از دوستانه — البته نقاب چهره استقبال از یک زن و شوهر از صد جدید Lee County, معلمان مدرسه یکشنبه به عنوان آنها در یک درایو از طریق حزب خوش آمدید در این منطقه ،

این رویداد به عنوان رسمی kickoff به معلم جدید جهت سه روز روند onboarding که معرفی جدید استخدام های منطقه و سیاست های مدرسه.

جهت گیری است که تقریبا تمام مجازی در این سال کمک می کند تا قطار استخدام های جدید برای چالش های کلاس درس از یادگیری به استفاده از فن آوری های جدید برای نحوه مدیریت کلاس درس. حداقل یک روز را شامل مدرسه مبتنی بر فعالیت است.

منطقه کارکنان برآورد وجود دارد حدود 350 استخدام های ساخته شده تا به امروز اما نمی تواند تایید دقیق تعداد و یا صحبت شناخته شده جای خالی در کلاس درس.

سوالی دارید؟: سوال کردم در مورد روز اول مدرسه ؟ ما باید پاسخ.

هفته گذشته هنگامی که لی, مدرسه, مدیره رای به تاخیر انداختن شروع مدرسه توسط سه هفته منابع انسانی رئیس آنجلا Pruitt گفت: با شروع مدرسه در Aug. 31 می دهد این منطقه اضافه شده به اضافی استخدام باید کارکنان احساس نمی راحت بازگشت به کار در این بیماری همه گیر.

اولین روز بازگشت: Lee, مدرسه, مدیره تصویب Aug. 31 عنوان جدید شروع تاریخ

به طور سنتی معلم جدید جهت است صحنه در یک سالن بسته بندی شده در دبیرستان که در آن معلمان انتخاب کنید تا کوله پشتی کیسه های اهدا اقلام از جامعه هواداران و شنیدن از ناحیه رهبری است.

اما با نگرانی های بهداشتی و اجتماعی فاصله یک اولویت جشن منتقل خارج به چنگ زدن و در رفتن قالب در پارکینگ Lee County آموزش عمومی مرکز استعماری بلوار در فورت مایرز.

"این یک مهمانی با اطمینان گفت:" هیلی Houchin, 24 بود که در میان استخدام های جدید در این رژه از معلمان است. "این خوب است. آن را بسیار مهمان نواز هستند."

Houchin توسط یک حرفه ای-تعویض که آغاز شده در زمینه بازاریابی. او خواهد بود انتقال مهارت های خود را برای تدریس هفتم-کلاس زبان انگلیسی در الوا مدرسه.

"من بسیار هیجان زده برای دریافت بچه ها من پشت در کلاس می شود و قادر به برخی از ساختار و امیدوارم دیدار با اهداف یادگیری و فقط تفاوت را," او گفت:.

در حالی که آموزش در طول یک بیماری همه گیر در حال حاضر برخی از چالش های او با آرامش به "می دانم که حتی معلمان جانباز در حال رفتن به رفتن را از طریق همان چیزی که در همان زمان است."

"این یک تجربه جدید برای همه و من بسیار هیجان زده هستم که این چهره به چهره با دانش آموزان من به عنوان اول سال معلم" Houchin گفت.

Kaila Heitter, 25, همچنین مشتاق به رسیدن به محل کار. اخیر پیوند از ایلینویز تدریس خواهد شد کلاس سوم در جانبازان پارک فرهنگستان هنر — اولین تجربه تدریس.

"زمانی که من در کالج بود من دانش آموز-آموزش اما من تا به حال همکاری با من," او گفت:.

در حالی که از آن خواهد شد "nerve-wracking" به خود او مشتاق به سعی کنید از روش های تدریس, ببینید چه کار می کند و "قادر به دستیابی دانش آموزان به اهداف."

دومی یک نگرانی بزرگ امروزه با توجه به اختلال در دانش آموزان احساس در سراسر کشور پس از ناگهانی محوری به آموزش از راه دور با توجه به کوروناویروس.

"متاسفانه با این سال آنها قطعا رفتن به پشت," او گفت:, و اضافه کرد که او رانده است "به آنها را به عقب است." او نیز مشتاق به ایجاد یک "جامعه احساس در کلاس درس پس از آن بوده است تا مدت ها پس از آنها بوده است وجود دارد."

بیشتر شبیه به این: عدم قطعیت برای Lee County کارکنان مدرسه به عنوان مدارس نگاه بازگشایی

پس از این اولیه خوش آمدید, دوره, استخدام های جدید را تجربه مکث قبل از گزارش به وظیفه on Aug. 18.

معلمان باید نه روز برای آماده شدن برای ورود به سال تحصیلی جدید — و آن حالت های مختلف آموزشی تحویل — با کودکان به علت پشت در مدرسه Aug. 31.

خانواده ها باید تا تاریخ 30 ژوئیه به تصمیم گیری در مورد چگونه آنها می خواهند فرزندان خود را به یادگیری این سقوط بود آن فرد در پنج روز هفته از طریق یکی از دو مدل های مجازی و یا از طریق پدر و مادر-led homsechool. برای انجام این کار مراجعه کنید leeschools.net.

این درایو از طریق برنامه ریزی شده بود این منطقه را توسعه حرفه ای تیم برگزار شد که تا علائم و دست از تی شرت به استخدام های جدید. سرپرست گرگ Adkins علمی رئیس جف Spiro و چند تن از اعضای هیئت مدیره مدرسه پیوست منطقه کارکنان در طول مسیر رژه به موج جدید معلمان است.

کوین دالی رئيس جمهور از انجمن معلمان از لی شهرستان تحویل بسته های اطلاعاتی به عبور از مربیان است. او امیدوار است این خواهد بود که اولین و تنها مجازی گرایش مورد نیاز با توجه به یک بیماری همه گیر.

"ما ترجیح می دهند که در دانبار بالا با تمام 350 از آنها در همان اتاق و رسیدن به دیدار و تعامل با آنها را در زمان واقعی و بیشتر مردم برای کمک به. اما با توجه به شرایطی که این نوع از یک راه خوب به استقبال افراد جدید پردازنده" دالی گفت.

این هفته اتحادیه کارگری را نشسته در چانه زنی جدول با منطقه به چکش مسائل مربوط به اشتغال برای معلمان در طول یک بیماری همه گیر. امید است برای کارکنان به پاسخ بسیاری از سوالات خود را تا پایان هفته.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب