لی مدارس عمومی کانتی را به تاخیر شروع سقوط high school sports شیوه های

آدم ریگان فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 2:10 PM EDT Jul 23, 2020لی شهرستان ملحق خواهد شد یک لیست در حال رش

توسط ABDOOSNEWS در 2 مرداد 1399

لی شهرستان ملحق خواهد شد یک لیست در حال رشد از فلوریدا عمومی مدارس در به تاخیر انداختن شروع رسمی سقوط high school sports.

با وجود فلوریدا دبیرستان ورزشی انجمن هیئت مدیره رای گیری به چوب با سقوط تقویم ورزشی در اوایل این هفته شیوه نمی خواهد شروع به لی مدارس عمومی دوشنبه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس مدرسه منطقه Lee County سخنگوی راب Spicker تایید به اخبار مطبوعات.

به جای تمام 15 مدارس دولتی – بونیتا اسپرینگز کیپ مرجان کیپرس لک دانبار شرق لی شهرستان استروئ فورت مایرز, جدید, دروازه بالا ایدا بیکر, جزیره, ساحل, Lehigh مارینر شمالی فورت مایرز ریوردیل و جنوب فورت مایرز – ادامه خواهد داد تابستان تمرینات به عنوان آنها را از اواسط ماه ژوئن.

در لحظه ای که مشخص نیست که این منطقه هدف اول تمرین امروز, اما Spicker گفت: یک طرح تصویب می تواند اعلام کرد بعد از این بعد از ظهر.

اخبار معافیت در یک روز که در آن فلوریدا وزارت بهداشت گزارش 10,249 جدید مثبت COVID-19 نفر از آوردن این دولت در مجموع به 389,868 موارد شناخته شده. آن را نیز اعلام کرد تنها یک روز رکورد 173 جدید resident مرگ و میر مربوط به بیماری های ناشی از کوروناویروس.

استان ها مانند پرتقال و Broward, Hillsborough و پاینلاس در حال حاضر تحت فشار قرار دادند پشت خود را شروع تاریخ. ذغال سنگ شهرستان اعلام کرد روز شنبه آن را نمی خواهد شروع به شیوه حداقل تا آگوست ، 24 در حالی که شارلوت نمی شروع تا Aug. 17.

لی مدارس خصوصی اسقف Verot و انجیلی مسیحی خواهد شد و هر دو شروع تمرین روز شنبه هم مدرسه مدیران ورزشی را تایید کرد.

دروازه منشور مدیر ورزشی جو Skladany تایید Griffins نیز شروع به دوشنبه.

در ضمن Hendry County School District که شامل LaBelle آغاز خواهد شد Aug. 10, LaBelle, مدیر ورزشی, کریس Siner گفت.

این ULTIMOPREZZO هیئت مدیره است که قرار است جلسه دیگری برای 5 p. m. دوشنبه. آن را تا به حال نشان داده شده در روز دوشنبه که آن را انجام دهد بنابراین به منظور رفتن بیش از توصیه های از ULTIMOPREZZO را پزشکی ورزشی کمیته مشورتی. این SMAC ساخته شده از پزشکان و مربیان ورزشی رای دادند 16-0 در آن توصیه های ارائه شده در جلسه روز دوشنبه که شامل حداقل به تأخیر انداختن فوتبال و والیبال که در آن گفت: ورزشی شد که تا به حال تماس بیشتر و در نتیجه بیشتر شایع در ممکن است گسترش از coronavirus.

این داستان به روز خواهد شد در news-press.com

قبلی پوشش: ذغال سنگ شهرستان را هل شروع پاییز شیوه های ورزشی

و: ULTIMOPREZZO هیئت مدیره را نگاه نزدیک در پزشکی ورزشی کمیته مشورتی توصیه در جلسه بعدی

بازی در: ULTIMOPREZZO هیئت مدیره رای به شروع پاییز ورزشی جولای 27 با وجود همه گیر



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن