لی ذغال سنگ در میان فلوریدا 10 خطرناک ترین استان ها برای boaters, دولت, حادثه, آمار نشان می دهد

امی بنت ویلیامز فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:10 PM EDT Jul 1, 2020شکوه غروب و عشق اشکال براشهای کنار جن

توسط ABDOOSNEWS در 11 تیر 1399

شکوه غروب و عشق اشکال براشهای کنار جنوب غربی فلوریدا تاپ است در منطقه دیگری نیز هست: ناامن boaters.

از دولت 266 گزارش قایقرانی حوادث در سال 2020 Lee County شد و در مکان پنجم و ذغال سنگ شهرستان رتبه هشتم.

"در این سال از طریق 28 ژوئن 2020 ایالت Lee County تا به حال 15 گزارش حوادث و ذغال سنگ شهرستان تا به حال 10 گزارش قایقرانی حوادث" گفت: ملودی Kilborn سخنگوی فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون.

هر سال این سازمان منتشر ایمنی قایقرانی گزارش که پر از آمار و نمودار و تجزیه و تحلیل. در 2019 سند منتشر شده در هفته گذشته هر دو لی و ذغال سنگ ساخته صفحه 10 خطرناک ترین, با لی در شماره 4 و ذغال سنگ در شماره 9.

پریشان قایقرانی – چه FWC برچسب "no مناسب lookout/در توجه" – باعث بسیاری از تصادفات در لی (11) و گره خورده با "اپراتور بی تجربگی" در ذغال سنگ (هشت تایی).

تصادفات با دیگر عروق بود و لی پیشرو نوع حادثه (11); ذغال سنگ در آنها گره خورده با تصادفات با اشیاء ثابت (پنج).

پایه متصل توفنده با دیگر قایق ها و اشیاء زیر آب در میان شایع ترین نوع قایقرانی حوادث آژانس دولتی مستند در جنوب غربی فلوریدا آب.

مورد در نقطه: یک یا دو قایق برخورد جمعه شب در استروئ رودخانه که چهار نفر به بیمارستان یکی با آسیب های جدی با توجه به FWC.

در عین حال در بیشتر قسمت ها استروئ مقیم جی پال گفت: boaters, canoers و kayakers که با استفاده از محبوب آبراه همه آن را بازی امن. "من در اینجا از 25 سال" پال گفت: News-Press. "این اولین بار است که حادثه (رودخانه) من می توانید به یاد بیاورید."

گارد ساحلی کمکی امور عمومی افسر دانیل ایتون سهام خود چشم انداز مثبت. "من فکر می کنم اکثر مردم خارج وجود دارد درک ایمنی," او گفت:. "آنها آن را دریافت."

با تشکر از اطلاع رسانی و آموزش و پرورش تلاش خود را غیر انتفاعی و دیگران ایتون گفت: ایمنی آگاهی در حال بهبود است. "ما در حال گرفتن بهتر است," او گفت:.

اما با توجه به ثابت هجوم بازدید کنندگان و ساکنان جدید او انتظار ندارد باید از یک کار در هر زمان به زودی.

"ما باید مانند آب که جذب افرادی که ممکن است تنها تجربه در دریاچه و یا شما گردشگران آمده است که در اینجا به برخی از خواص آن عبارتند از قایق و آنها ممکن است هرگز در آب مانند ماست. که می تواند مشکل است."

ایتون درک می کند که در حالی که تعطیلات در بهشت دنیوی مسائل مانند چک کردن عملکرد اورژانس عود و چفت و بست های شخصی و دستگاه های شناوری ممکن است بالا از ذهن است.

"همه بیش از حد اغلب آنها را با این فرض که آنها در حال رفتن به یک زمان سرگرم کننده و سپس آنها در حال رفتن به دوباره," او گفت:. "آنها نمی خواهند به فکر می کنم در مورد آنچه اتفاق می افتد."

بنابراین او می خواهم به یک Jiminy کریکت: "زندگی کت صرفه جویی در زندگی می کند. آمار آن را منعکس کند."

در سال های اخیر خبر: چهار مجروح یکی از جدی قایق تصادف شنبه شب در استروئ رودخانه

از 2019: 5 کشته در قایقرانی حوادث پس از 2019 در Lee County است. که بیش از دو برابر در سال 2018

او همچنین به یاد boaters که هر چند آن را کاملا قانونی به نوشیدن آب "شما نمی توانید به درایو قایق خود را مختل."

فلوریدا قانون منع عامل یک کشتی با سطح الکل خون 0.08 یا بالاتر فقط آن را به عنوان یک ماشین. به علاوه وزوز می تواند خطرناک تر در آب از قایق نیست روزانه خودرو انتخاب پس از قایقرانی نیست طبیعت دوم به رانندگی است.

اما اگر چیزی اشتباه است, افتتاح boaters بهتر است در جنوب غربی فلوریدا آب از در بسیاری از جاهای دیگر ایتون گفت.

"منطقه ما برکت است با آنچه به عنوان MERT (دریایی emergency response team) و اگر چیزی اتفاق می افتد در آب خود را زمان پاسخ بسیار جذاب است."

در حالی که شما بر روی یک قایق: 9 فورت مایرز ناپل رستوران ها برای زیر بشکهای takeout (به دلیل زندگی بهتر در یک قایق)

و چهارم جولای boaters Eaton کردم یک نکته مهم: شراره نه آتش بازی. نیز نامیده می شود سیگنال پریشانی بصری این اتش بازی دستگاه تجهیزات مورد نیاز در فلوریدا.

باور کنید یا نه ایتون گفت: او می داند که از دریانوردان ایم که به همراه داشت به وسوسه شلیک کردن اضطراری عود برای جشن روز استقلال.

ایده بد است.

"اگر آن را تا پایان گرفتن پاسخ های نقدی ثبت نام شروع می شود کلیک: ka-ching,ka-ching, ka-ching. شما می توانید گارد دریایی گشت شاید برخی از آتش سوزی در قایق," او گفت:. "که به عنوان یک جعل و شما دنبال آن هستید در بیش از 250.000 دلار خوب است. به علاوه زمان زندان."

راهنمایی برای ایمن ماندن در آب

  • قایق هوشیار. استفاده از الکل پیشرو شناخته شده از عوامل مؤثر در کشنده قایقرانی حوادث; که در آن علت اصلی شناخته شده بود, در آن ذکر شده بود به عنوان عامل اصلی در 19 درصد از مرگ و میر با توجه به U. s. Coast Guard تفریحی قایقرانی آمار تا سال 2018 است.
  • همیشه پوشیدن ژاکت زندگی خود. هشتاد و چهار درصد از افرادی که غرق در قایقرانی تفریحی تصادف نمی شد با پوشیدن یک ژاکت زندگی.
  • نگاهی به ایمنی قایقرانی دوره آموزش. هفتاد و چهار درصد از مرگ و میر رخ داده است بر روی یک قایق که در آن اپراتور دریافت نمی قایقرانی آموزش ایمنی.

منبع: operationdrywater.org



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن