لی ذغال سنگ در میان 12 COVID 'red مناطق' نیاز به ماسک حکم به بیرون درز کاخ سفید گزارش می گوید

فرانک گلوک و دن DeLuca فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:38 PM EDT Jul 17, 2020های منتشر نشده کاخ سفید گزارش

توسط ABDOOSNEWS در 28 تیر 1399

های منتشر نشده کاخ سفید گزارش COVID-19 پاسخ به توصیه دولت ماسک-پوشیدن اجباری, یافت, تست های بسته میله و کاهش داخل سالن ناهار خوری در این کشور را بدترین coronavirus نقاط که شامل لی و ذغال سنگ بوده است.

کاخ سفید Coronavirus وظیفه نیروی سند اول به دست آمده پنج شنبه توسط مرکز عمومی یکپارچگی شناسایی 12 فلوریدا, شهرستان ها و مناطق شهری که دیده اند مورد جدید از بیش از 100 در 100 ، 000 نفر در هفته گذشته و یک رای مثبت در میان کسانی که آزمایش بالاتر از 10٪.

در علاوه بر این به جنوب غربی فلوریدا دیگر تعیین شده "مناطق قرمز" عبارتند از Miami-Dade, Broward, Hillsborough, نارنجی, Duval, نخل, ساحل, Pinellas, Polk, Pasco و سمینول استان ها, با توجه به گزارش.

کارشناسان پزشکی می گویند که ماسک می تواند کمک به مهار گسترش این ویروس بسیار مسری با کمک به جلوگیری از قطرات تنفسی از سفر به هوا. بسیاری از آنها به نام برای یکنواخت حکم ایالت به جای موجود گریخته از متناقض شهر و شهرستان مورد نیاز است.

"دوست داشتم برای دیدن ماسک سفارشات زودتر. متاسفانه شده اند وجود دارد بسیاری از پیام های مخلوط از بسیاری از مکان ها در مورد انتقال و, آیا ماسک مفید هستند" گفت: مدل Prins بالینی استاد اپیدمیولوژی و استاد بهداشت عمومی, مدیر برنامه در دانشگاه فلوریدا است. "ما آموخته اند که در حال حاضر بیشتر از ما می دانستیم که در شروع این بیماری همه گیر اما ما نیست که یک عادت قوی استفاده از ماسک در زمان بازگشایی."

تعدادی از فلوریدا جوامع را اجرا ماسک مورد نیاز است. اما مقامات در جنوب غربی فلوریدا تا کنون کاهش یافته است به انجام این کار.

Lee County, کمیسیون, رئیس, برایان Hamman نوشته شده در Facebook صفحه در ژوئن 28 که چنین فرامین غیرقابل اجرا هستند.

"لی شهرستان در ادامه به توصیه مردم ماسک اجتماعی فاصله امکان پذیر نیست," او نوشت. "ساخت ماسک اجباری خواهد مجموعه ما اجرای قانون تا به صورت بالقوه خطرناک درگیری در زمانی که همه چیز در حال حاضر شکننده است."

Hamman اعلام کرد حدود یک هفته بعد در یک پیام ویدئویی به جامعه است که او تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 و درد و رنج بود "علائم خفیف" شبیه به یک سرماخوردگی. در پیام او را تشویق مردم به پیاده سازی خود را "شخصی ماسک قیمومیت" و به لحاظ اجتماعی فاصله هر زمان ممکن است.

او در پاسخ به مصاحبه درخواست جمعه.

Lee County مدیر راجر Desjarlais با صدور بیانیه ای بعد از ظهر جمعه گفت مقامات شهرستان در حال بررسی این گزارش است. وی افزود:

"این به بیرون درز کرد, گزارش, پس ما نمی دانیم که اگر این توصیه ها واقعی هستند, رسمی, توصیه های. بدون در نظر گرفتن بسیاری از آنها توصیه هایی است که تنها می تواند به کار گرفته در سطح دولت است."

ذغال سنگ شهرستان رد 3-2 رای یک برنامه این هفته که مورد نیاز مدیران و کارکنان و مشتریان و یا مشتریان از کسب و کار در مناطق unincorporated شهرستان به پوشیدن ماسک در حالی که در آن کسب و کار است.

پوشش مرتبط: ذغال سنگ شهرستان ماسک دستور می افتد کوتاه در شهرستان ضبط و بعد از coronavirus موارد

بیشتر: 'COVID-19 هر کسی می تواند آلوده,' لی شهرستان کمیسر برایان می گوید: Hamman

مدیران برای لی, سلامت, بزرگترین سیستم بیمارستان در جنوب غربی فلوریدا شده اند اصرار مردم برای ماه به پوشیدن ماسک برای کمک به جلوگیری از گسترش ویروس. اما خود رئیس جمهور و مدیر عامل لری Antonucci را متوقف کرده است از تماس برای اجرا دستور.

"دکتر Antonucci' s پیام بوده است که آموزش و پرورش این است که بهترین ابزار برای برنده شدن قلب و ذهن و متقاعد کردن مردم به پوشیدن ماسک" گفت: Lee سلامت سخنگوی مریم بریگز. "امید است که ما می تواند تشویق پوشش و کاهش گسترش COVID-19 با استفاده از دلیل و نه دستور."

تعدادی از کسب و کار باید اجرا خود را ماسک مورد نیاز است. اما حتی است که بیش از حد برای برخی از ساکنان.

یک مثال درگیر یک فورت مایرز مرد با عصبانیت امتناع از پوشیدن ماسک در داخل سواحل خلیج فارس مرکز شهر Costco. یک ویدیو از این حادثه به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته. که مرد بعد از شناسایی به عنوان دانیل افرای گفت: ناپل اخبار روزانه/اخبار-مطبوعات است که ماسک را احساس کند او را "خفه کننده است."

نیروی کار نیز نامیده می شود برای افزایش آزمایش و پیام در مورد اجتماعی فاصله حرکت به جامعه منجر محله آزمایش و تست از چند نسل خانواده و بلافاصله تست هر کسی که درگیر در چند خانوار 4 ژوئیه جشن.

آن را نیز توصیه می کند هفتگی تست از همه کارکنان از زندگی کمک و مراقبت طولانی مدت و امکانات مورد نیاز است که همه آنها با پوشیدن ماسک. همچنین برای کسب و کار خرده فروشان و شخصی ارائه دهندگان خدمات به پوشیدن ماسک و فعال اجتماعی فاصله.

فلوریدا دیده است حداقل 327,241 COVID-19 موارد یک شماره تحت الشعاع تنها توسط نیویورک (404,775) و کالیفرنیا (356,178). اگر آن را خود آن کشور فلوریدا خواهد در حال حاضر ششم-بیشترین تعداد در جهان, با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز Coronavirus مرکز منابع.

COVID-19-مربوط به بستری شدن در بیمارستان نیز به شدت رشد کرده.

با توجه به فلوریدا آژانس برای مدیریت بهداشت و درمان تعداد فلوریدا که در بیمارستان بستری شده است در درجه اول به دلیل coronavirus رشد کرده است از حدود 7000 در تاریخ 10 ژوئیه به بیش از 8,660 روز جمعه — افزایش بیش از 24 درصد. آژانس تنها شروع انتشار این ایالت داده در هفته گذشته.

بیمار شمارش توسط جنوب غربی فلوریدا بزرگترین بیمارستان سیستم بگویید یک داستان مشابه است. لی سلامت دیده می شود به طور متوسط از 296 coronavirus مربوط به بستری شدن در بیمارستان در هر روز داده شده در این ماه. در طول مدت مشابه در ماه ژوئن آن حدود 119. در ماه مه آن حدود 89.

NCH سیستم بهداشت و درمان در ذغال سنگ شهرستان حدود 113 COVID-19 بیماران یک روز این ماه است. در ماه ژوئن آن را نزدیک به 52. در ماه مه آن حدود 36.

از نظر میزان عفونت به تنهایی لی شهرستان را هفت روز به طور متوسط رسید به یک بیماری همه گیر بالا از 479 موارد جمعه بیش از دو برابر متوسط در 10 ژوئیه (231) و بیش از سه برابر میانگین در روز 24 ژوئن (106).

آن زمان Lee County فقط 16 روز به دو برابر تعداد کل COVID-19 نفر از زمان شروع این بیماری همه گیر از 5,588 در تاریخ 30 ژوئن به 11,721 پنج شنبه.

روز جمعه Lee County مجموعه یک روز بالا برای COVID-19 مقیم مرگ تایید شده توسط دولت با 26. پس جولای 9, دولت, وزارت بهداشت گزارش شده 61 اضافی COVID-19 مربوط به مرگ و میر برای لی ساکنان شهرستان.

ذغال سنگ شهرستان را هفت روز به طور متوسط از موارد جدید بود که یک بیماری همه گیر-بالا 221 موارد مثبت این هفته بیش از دو برابر متوسط در 24 ژوئن (92).

جولای بوده است مرگبار ماه برای COVID-19 ذغال سنگ در شهرستان است. شهرستان اضافه شده است 30 COVID-19 مقیم مرگ و میر تا کنون در ماه جولای و رسیدن به مجموع 104 روز جمعه. که منطبق کالیر قبلی بالا برای بسیاری از مرگ و میر گزارش شده در یک ماه پس از همه گیر آغاز شد. در ماه مه ذغال سنگ نیز ثبت 30 مقیم مرگ و میر ناشی از COVID-19.

فلوریدا در کنگره خبرنگار جفری Schweers کمک به این گزارش.

فرانک Gluck است ناظر خبرنگار با اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه. اتصال با او در fgluck@news-press.com و یا در توییتر @FrankGluck



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب