لامبورگینی راه اندازی 'سیان اسب سواری' با یاد موتور V12

Wهو نمی خواهم یک نسخه محدود, باز, بالا ترکیبی فوق العاده لامبورگینی ماشین ورزشی مهندسی با فن آوری منحصر به فرد

توسط ABDOOSNEWS در 22 تیر 1399

Wهو نمی خواهم یک نسخه محدود, باز, بالا ترکیبی فوق العاده لامبورگینی ماشین ورزشی مهندسی با فن آوری منحصر به فرد و بینظیر عملکرد ؟

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

خوب اگر شما جیب های بزرگ شما می توانید دست خود را در تازگی راه اندازی لامبورگینی سیان اسب سواری مهندسی در اطراف مارک های نمادین موتور V12. این بی سقف طراحی سیان اسب سواری قرار می دهد منحصر به فرد گروه از رانندگان در یکی از دیدنی ترین کاکپیت تا کنون: همیشه به آسمان طنین با بی نظیر V12 صدا از موتور قدرتمند ترین تا به امروز است.

Lamborghini Sian Roadster, engineered around the brands iconic V12 engine
لامبورگینی سیان اسب سواری مهندسی است در اطراف مارک های نمادین موتور V12. Wikimedia Commons

"این سیان اسب سواری کپسوله روح لامبورگینی می گوید:" Stefano Domenicali, Automobili لامبورگینی رئیس و مدیر اجرایی. "آن عبارت است از طراحی خیره کننده و عملکرد فوق العاده ای اما مهمتر از همه مظهر مهم فن آوری های آینده. این سیان نوآورانه انتقال قدرت هیبرید نوید جهت لامبورگینی سوپر خودروها با ورزش و باز بالا سیان اسب سواری تأکید تمایل برای نهایی شیوه زندگی لامبورگینی همانطور که ما حرکت به سمت فردا خواستار راه حل های جدید."

همچنین بخوانید: Pradhan تجدید نظر به دانش آموزان هندی در خارج از کشور به بازگشت نوآوری هند

این باعث می شود که اولین آن در پخش Blu اورانوس به ویژه انتخاب شده توسط لامبورگینی را Centro Stile که همراه با Ad Personam بخش با این نسخهها کار با هر سیان مشتری به طور کامل شخصی سازی رنگ و پایان خود را به اسب سواری. کپسوله سازی آبی از آسمان و سبز از مزارع فراخوانی آزادی و رانندگی رفعت تحویل داده باز بالا سیان اسب سواری عملکرد ماشین به پایان رسید با Oro Electrum چرخ: رنگ انتخاب شده توسط لامبورگینی به معنی برق. مکمل داخلی است که یک ترکیب زیبا از رنگ سفید با Blu Glauco جزئیات و آلومینیوم عناصر در Oro Electrum: جدید-طراحی دریچه های هوا تولید شده از طریق چاپ 3D اجازه می دهد تا سفارشی سازی با مشتری حرف اول. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن