بانوی دل شکسته 'انجام' آلبوم می رسد

لیدی گاگا انجام در طول halftime show NFL Super Bowl 51 در هوستون, Feb. در 5 سال 2017 فردا نیویورک, مارس 15 سا

توسط ABDOOSNEWS در 9 خرداد 1399
لیدی گاگا انجام در طول halftime show NFL Super Bowl 51 در هوستون, Feb. در 5 سال 2017 فردا

نیویورک, مارس 15 سال 2017: لیدی گاگا را تاریخچه هنگامی که او انجام می دهد در Coachella Valley, موسیقی و هنرهای, جشنواره, آخر این هفته, به مناسبت یک دهه پس از یک زن شده است به عنوان یک صورتحساب در سرمقاله روزنامه های معتبر موسیقی صحنه است.

بیانسه شده بود قرار است به تیتر این جشنواره در Indio, California, اما حمایت می شود چرا که او باردار ، Bjork آخرین انفرادی زنان به تیتر Coachella در سال 2007 پس از آن begs سوال: چرا این قدر طول کشیده ؟

زنان باید همیشه انجام شده در کوچلا آغاز شد که روز جمعه پس از آن آغاز شد در سال 1999. در چند سال گذشته تعدادی از نوازندگان رشد کرده است از جمله اعمالی که ترکیب های جایگزین و پاپ از جمله سیا و Tegan & Sara, به مگا نوع-mashers مانند M. I. A., Janelle Monae و Santigold.

Coachella شناخته شده است به عنوان جشنواره برای بچه های باحال و نوازندگان. است که برگ های کوچک به هیچ اتاق را برای اعمال تسلط Top 40, رادیو که در آن زنان حضور قوی از Katy Perry به ریحانا.

Halsey گرمی نامزد خواننده که آماده است او جایگزین دوم آلبوم و تا به حال یک سال گذشته بزرگترین pop hits با "نزدیکتر" در کنار Chainsmokers انجام شده در کوچلا سال گذشته است. 22 سال گفت: زنانی که به انجام دیگر موسیقی اغلب در صورتحساب یا لیست به عنوان هنرمندان پاپ به دلیل جنسیت خود را.

NewsGram به ارمغان می آورد به شما زمان خارجی اخبار از سراسر جهان است.

"جشنواره مانند Coachella آنها خودشان را در بخشی از counterculture بودن tastemakers تایید خود را به یک استاندارد خاص از هنرمندان که آنها عبارتند از, و من فکر می کنم یکی از مشکلات این است که هنرمندان زن هستند به طوری که اغلب آلوده به هنرمندان پاپ و حتی زمانی که آنها لزوما قصد به" Halsey گفت. "هنرمندان زن را همان سبک از یک رکورد به عنوان یک مرد هنرمند و هنگامی که یک مرد هنرمند آن را, آن را به یک نوع خاصی از شأن و منزلت آن را به یک نوع خاصی از لبه ... به عنوان به زودی به عنوان یک زن قرار می دهد از یک رکورد از همان کالیبر آن را بلافاصله در زمینه به عنوان یک پاپ ضبط بدون توجه به آنچه."

Halsey گفت: این چیزی است که او با تجربه در حرفه خود با موفقیت "نزدیک تر است."

"این بود که این غول پاپ ضبط و بلافاصله من یک هنرمند پاپ حتی اگر من را از یک جایگزین آلبوم من بازی جایگزین جشنواره بود و من در جایگزین رادیو," او گفت:. "به محض این که [شما] انجام یک پاپ رکورد آن را مانند بوسه مرگ برای یک هنرمند زن گاهی اوقات."

Gary Bongiovanni مدیر عامل کنسرت نشریه تجارت Pollstar گفت که او فکر نمی کنم فاصله بین مرد و زن headliners در کوچلا محاسبه شد.

NewsGram به ارمغان می آورد شما اخبار در سراسر جهان امروز است.

"من نمی بینم که وجود دارد هر گونه تبعیض جنسی. وجود دارد هیچ چیز بیشتر از تلاش برای قرار دادن با هم یک لایحه از هنرمندان که می خواهد برای دیدن. و ما در یک جهان که در آن یک اکثریت قابل توجهی از اعمال هستند یا مرد یا مرد-fronted باند مقابل زنان یا زن-fronted باند," او گفت:. "اگر شما نگاه در سطح کسب و کار همه کسانی که هنرمندان انجام و شما سعی می کنید به سنگ فرش با هم یک ترکیب است که رفتن به جذاب آن را دشوار است و بسیاری از اعمالی که ممکن است قرض خود را به انجام در مقابل 60,000 یا 80,000 مردم در یک میدان باز در مقابل headlining یک منطقه و یا به احتمال زیاد یک تئاتر است."

در سال گذشته Pollstar نمودار از 100 بالا-پرفروش آمریکای شمالی تورهای زنان ساخته شده در حدود 15 درصد از این لیست بود که تحت سلطه مرد عمل و مرد-fronted باند. تنها دو زن ترک خورده بالا 10: بیانسه شماره 1 و آدل آمد و در پنجم.

Coachella فروخته شده است قبل از صف اعلام شده است بنابراین جشنواره لوکس چیدن نوازندگان به جای تکیه بر عمل به کمک فروش بلیط.

همراه با دل شکسته در این سال headliners شامل Radiohead و Kendrick Lamar که منتشر شده را به شدت مورد پیش بینی جدید از آلبوم جمعه است. برخی از نوازندگان شامل Lorde, بانک Tove Lo Kehlani گروهی Kiiara و بیشاپ بریگز. Yukimi Nagano که جبهه سوئدی گروه اژدها کوچک است بازگشت به Coachella برای بار سوم.

ناگانو گفت: او شگفت زده شد که از آن شده است 10 سال از یک زن با عنوان جشنواره اضافه کرد: "من فکر می کنم آن را واقعا یک چیز مثبت است."

Jason سفید, معاون اجرایی رئیس جمهور از بازاریابی در Beats by Dre گفت: این شرکت است که به عمد و به طور انحصاری به توجه به زنان در جشنواره: فضای خود را در کوچلا تنها ویژگی زن نوازندگان از جمله Erykah Badu, دی جی, بوسه, آنا کالدرون, JCK DVY و یاس سلنو.

"من فکر می کنم آن را واقعا مش فوق العاده خوبی با آنچه در جریان است با Coachella چون شما دل شکسته ما در حال هیجان زده در مورد دیدن Kehlani [و] وجود دارد برخی از واقعا جامد نوازندگان این سال," او گفت:.

Halsey که صحبت از طریق تلفن پنج شنبه به عنوان او سوار به صحرا برای تماشای Coachella به عنوان یک فن گفت که او هیجان زده برای دیدن دل شکسته را به مرحله. او گفت: اخیر Super Bowl halftime مجری یکی از کسانی که پیشگام زن عمل می کند که نبوده و بسته به نوع هر چند او می داند که "افراط و [دل شکسته] برای رفتن به حفظ آن counterculture بسیار بیشتر از آنچه که یک مرد هنرمند است انجام دهیم."

اتمام NewsGram برای اخبار بین المللی آخرین به روز رسانی.

"دریک است که هنوز هم به عنوان یک رپ/ریتم هنرمند حتی اگر او اساسا یک هنرمند پاپ زمانی که شما در تصمیم گیری است که او می سازد و آب و هوا است که نوع احاطه او پروژه" Halsey گفت.

"و هنگامی که شما یک هنرمند زن در همان خط آنها نوشته شده است به عنوان یک هنرمند پاپ به سادگی چون آنها زن تنها به دلیل مکالمه با آنها از آن می رود به, مد, آرایش و یا هر چه, و کسانی که سوالات و نظرات است که نمی فراگیر با نام تجاری و فراگیر حرفه ای از یک مرد هنرمند است."
-فردا



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن