تجلیل و لگد: پناهگاه می افزاید: مقدار فضای مورد نیاز در ایممکلی کمیسیون نتواند فرصت

نظرهیئت تحریریه ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 1:14 PM EDT 29 مه سال 2020تجلیلتجلیل به پناهگاه برای آزار زنان و کو

توسط ABDOOSNEWS در 11 خرداد 1399

نظر

تجلیل

تجلیل به پناهگاه برای آزار زنان و کودکان است.

این گروه که در عمل یک پناهگاه در منطقه ناپل افتتاح یک مرکز جدید در ایممکلی در روز سه شنبه.

پوسته پوسته Stayer سرپناه برای قربانیان قاچاق انسان & خشونت خانگی دارای سه حوزه اصلی: یک بخش به جای دراز مدت نيازهای درمانی از قربانیان قاچاق انسان; یک بخش به پناهگاه قربانیان سوء استفاده های داخلی و یک بخش اختصاص داده شده به ایممکلی توسعه.

آن را امکان پذیر ساخته شده توسط کمک های مالی از جمله کسانی که توسط رهبری حامیان صدفی و رالف Stayer و پاتریشیا و کریگ Jilk بودند که همه در حال حاضر برای برش روبان.

علاوه بر این از یک ایممکلی سرپناه اضطراری اجازه خواهد داد که بازماندگان به امن و همچنین نزدیک به خانواده خود پشتیبانی سیستم های اشتغال و فرزندان خود را به مدارس. در حال حاضر بسیاری از بازماندگان بازگشت به صفحه شرایطی به جای سفر به ناپل برای سرپناه اضطراری با توجه به پناهگاه مدیر عامل شرکت لیندا Oberhaus.

برای اندازه گیری نیاز به یک مرکز اورژانس در ایممکلی پناهگاه راه اندازی گسترده ای نیاز است. این مطالعه با استفاده از داده های اجرای قانون و قوه قضائیه منابع اطلاعات از گروه های تمرکز نظرسنجی, مصاحبه با ایممکلی ساکنان و همچنین به عنوان ورودی از 32 سازمان های جامعه است.

تجلیل

تجلیل به مواد مخدر در دادگاه ذغال سنگ شهرستان است.

در شهرستان کمیسیون جلسه سهشنبه, آنها ممکن است به رسمیت شناخته شده به عنوان ملی مبارزه با مواد مخدر دادگاه ماه با اعلام.

مواد مخدر در دادگاه ها به دنبال منحرف کردن سطح پایین مجرمان مواد مخدر از مسیر طبیعی از زندان و به پربارتر اشکال از درمان و توانبخشی.

"مواد مخدر دادگاه با هدف کمک به این افراد پیدا کردن یک بهبود پایدار است که اجازه می دهد تا آنها را برای ترمیم روابط خود را تمام قربانیان خود را و تبدیل شدن به مشارکت اعضای جامعه" اعلام می خواند در بخشی.

اعلام پذیرفته شد و توسط قاضی Janeice مارتین ریاست قاضی ذغال سنگ شهرستان مواد مخدر در دادگاه.

تجلیل

تجلیل به کاهش مالیات در تمام اشکال آن است.

دولت مالیات بر فروش تعطیلات برای آمادگی و پاسخ موارد جمعه شروع و اجرا می شود از طریق ژوئن 4.

فروش تعطیلات مالیاتی فراهم می کند فرصت برای خرید مقدماتی, آمادگی, لوازم بدون نیاز به پرداخت مالیات بر فروش. مقدماتی لوازم شامل چراغ قوه, باتری رادیو و ژنراتور قابل حمل.

2020 کومودو رسمی از دوشنبه آغاز می شود و به پایان می رسد در Nov. 30. پیش بینی در حال انتظار برای یک سال پر مشغله برای گرمسیری طوفان و طوفان.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعطیلات مالیاتی و یا مشاهده لیست کامل از مقدماتی آمادگی, موارد, رفتن به www.floridarevenue.com

ضربه

یک ضربه برای ذغال سنگ شهرستان کمیسیون برای به طور کامل باز کردن سواحل زمانی که آنها تا به حال شانس خود را در روز شنبه نشست.

یادبود روز تعطیلات گذشته است و هیچ اصلی در ساحل, تراکم و یا پارکینگ حوادث گزارش شده است.

هنوز آنها در جای خود باقی مانده ممنوعیت که نگه داشتن مردم از راه اندازی برای یک روز در ساحل, با, صندلی, چادر, کولرهای ،

مادر طبیعت است که در مورد به تصویب خود ظهر منع ازدحام در ساحل از طریق به طور منظم بعد از ظهر رعد و برق.

کمیسیون نامیده می شود در یک جلسه ویژه ای روز سه شنبه, ژوئن 2 برای تجدید نظر باز کردن. که می تواند آنها را نجات داد مشکل و تایید بازگشایی سه شنبه.

(Brent چاق شدن نوشت: این برای ناپل اخبار روزانه هیئت تحریریه.)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب