دانستن بیشتر در مورد مکشایی با Ashtottaram 4: OṀ MOKṢHABHŨMYAI NAMAH

توسط دکتر Devakinanda Pasupuletiتیاو علت بردگی (bandha) و آزادی (moksha) است ذهن خود ما. جهل در مورد واقعی خود

توسط ABDOOSNEWS در 7 تیر 1399

توسط دکتر Devakinanda Pasupuleti

تیاو علت بردگی (bandha) و آزادی (moksha) است ذهن خود ما. جهل در مورد واقعی خود باعث, برده, در حالی که دانش در مورد خود باعث آزادی است. مکشایی است که تحقق این بالاترین حقیقت است.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

Ashtottaram 4

4) OṀ MOKṢHABHŨMYAI NAMAH:

OṀ (اوم) –MOK-ṢHA-BHOO-MYAI — NA-MA-HA

(Mokṣha: رهایی از چرخه تولد و مرگ)

هر دین و وعده بهشت به عنوان هدف نهایی بشر پیگیری. اما ما در کتاب مقدس آن است که بسیار روشن است که بهشت تنها یک توقف کوتاه در این سفر معنوی و شما لذت بردن از لذت و تجملات از بهشت تا زمانی که شما صرف نتایج خود را شایسته اقدامات درست مانند بهره گیری از هتل پنج ستاره امکانات رفاهی تا زمانی که شما دیگر نمی توانید آنها را استطاعت. با توجه به متون مقدس انسان است که به بالاترین شکل از زندگی 8.4 میلیون گونه بر روی زمین است. سرزمین مان به ما می دهد فرصت برای انسان به کار ما خوب و بد بخت و اقبال با پیروی از مسیرهای مختلف (مانند کارما یوگا و راجا یوگا بهکتی یوگا و در نهایت jnāna یوگا) که اگزوز تمام سرنوشت phala (نتیجه اعمال) به عنوان گفت: لرد کریشنا در باگاواد گیتا. تمام مسیرهای دیگر کمک های اولیه در تصفیه ذهن و در نهایت کمک به فرد برای رسیدن به بالاترین دانش معنوی. بنابراین معنای آزادی از بردگی و چرخ از تولد و مرگ و میر.

Moksha is the realization of this highest truth. 
سرزمین مان به ما می دهد فرصت برای انسان به کار ما خوب و بد بخت و اقبال با پیروی از مسیرهای مختلف به عنوان گفت: لرد کریشنا در باگاواد گیتا. Wikimedia Commons

همچنین بخوانید: مد ساخته شده و امن تر برای شما

آزاد jnāni زندگی می کند زندگی خود را مانند یک بازیگر به ایفای نقش بر روی صحنه است. یوگی و ṛishis کمک به ما در از بین بردن جهل ما در مورد ماهیت واقعی خود و خود را منتقل حکمت و دانش به ما از طریق سنت و میراث. آنها به جای آزادی به عنوان انسان نهایی پیگیری با دارما (عدالت), artha (ماتریالیسم) و کاما (میل) که روال حرفه هر کس پس از. شرایط دیگر مانند Mukti, Kaivalya و Nirvaṇa استفاده می شود توسط بسیاری از فلاسفه اما این شرایط را به همان معنی به عنوان مکشایی (رهایی از اسارت و چرخ از تولد و مرگ و میر). در رسیدن به مکشایی نور از jiva (روح فردی) می شود یکی با خدا.

بنابراین این زمین است که به ما می آموزد به فراتر از آسمانی تحصیل می دهد و روح این فرصت را برای آزادی است كه به عنوان "mokṣha bhūmi".

آخرین مطالب