کلید coronavirus مدل گوید فلوریدا زمان کمتر اما به اندازه کافی تخت بیمارستان

جیم Waymer فلوریدا امروزمنتشر شده 4:00 PM EDT May 8, 2020ما ارائه به جامعه با مهم امنیت عمومی اطلاعات ما newsr

توسط ABDOOSNEWS در 21 فروردین 1399

ما ارائه به جامعه با مهم امنیت عمومی اطلاعات ما newsroom است و ساخت داستان های مربوط به کروناویروس رایگان به عنوان خوانده شده. به حمایت مهم روزنامه نگاری محلی مانند این, لطفا در نظر گرفتن تبدیل شدن به یک دیجیتال مشترک.

کلید coronavirus مدل استفاده شده توسط کاخ سفید ارائه شده بسیار بیشتر از سناریوی خوش بینانه این هفته است که نشان می دهد فلوریدا می تواند آن افزایش موارد زودتر از انتظار می رود اما پیش بینی مرگ و میر کاهش بیش از یک سوم و بیمارستان های ما بعید به ovewhelmed.

تغییرات منعکس کننده یک هجوم گسترده اطلاعات جدید اما مانند هر مدل آنها کامل نیست و به راحتی می تواند تغییر دوباره بدتر از افسران هشدار می دهند اگر مردم متوقف اجتماعی فاصله و پس از دیگر دستورالعمل های بهداشتی.

آخرین مدل اجرا نیز نشان می دهد فلوریدا باید بسیاری از تخت های بیمارستانی به فراغت از آنچه قبلا تصور.

تجدید نظر در پیش بینی های منعکس کننده "عظیم تزریق داده های جدید" کریستوفر موری مدیر موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی در دانشگاه واشنگتن دانشکده پزشکی در آزادی گفت: در اوایل این هفته. موری با این حال هشدار داد "... خط سیر این بیماری همه گیر را تغییر دهید – و به طور چشمگیری بدتر – اگر مردم سهولت در اجتماعی فاصله و یا استراحت با اقدامات دیگر."

هفته گذشته دانشگاه واشنگتن گفت: مدل فلوریدا نیاز 16,963 تخت بیمارستان توسط مارس 3, هنگامی که آن را پیش بینی coronavirus موارد خواهد اوج دادن دولت چند هفته بیشتر به برنامه ریزی از کشورهای دیگر آن را پیش بینی خواهد قله قبلی. وجود دارد 20,184 تخت بیمارستان موجود در فلوریدا به طوری که مدل پیش بینی نیست کمبود کلی تخت. اما آن را پیش بینی فلوریدا نیاز 2,555 دفاع واحد مراقبت های ویژه (ICU) تخت توسط مه 3 اوج سقوط 860 تخت کوتاه از تقاضا است.

اما در این هفته پس از یک تکرار از مدل فلوریدا موارد انتظار می رود به اوج 12 روز قبل از آن در آوریل 21 و دولت نمی خواهد سقوط کوتاه از تخت ICU. این مدل در حال حاضر تخمین می زند فلوریدا نیاز کمتر از نیمی از تخت 8,224 تخت به طور کلی هیچ جا نزدیک به کمبود. همچنین برآورد دولت نیاز 1,557 تخت ICU توسط مارس 21 قله با 1,695 در دسترس است.

از شنبه بعد از ظهر وجود دارد 15,456 COVID-19 مورد در فلوریدا و 309 مرگ و میر با توجه به فلوریدا وزارت بهداشت. بروارد تا به حال 102 موارد و دو مرگ.

آخرین مدل اجرا پیش بینی فلوریدا نیاز 1,323 هواکش توسط مارس 21. قبلی اجرا از مدل پیش بینی فلوریدا خواهد نیاز به تقریبا دو برابر به عنوان بسیاری از 2,044 هواکش توسط آوریل 3. UW افسران نیست که آیا آدرس فلوریدا خواهد شد که دستگاه تنفس مصنوعی کمبود.

سلامت اول, Brevard County, بزرگترین سیستم پزشکی اخیرا گفته مقامات دولتی آن چهار بيمارستان در شهرستان ها آماده شده است. سلامت اول "469 فشار مثبت دستگاه که شامل تک-استفاده از احیا دستگاه و بیش از 200 دستگاه تهویه مصنوعی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد و در صورت نیاز برای بیماران مبتلا به بیماری های تنفسی" مدیر عامل شرکت استیو جانسون نوشت در مارس 1 COVID-19 روز رسانی.

سلامت اولین دستور اضافی از 2000 دستگاه و در انتظار تحویل در عرض چند هفته آینده جانسون گفت: در آن زمان.

سلامت اول تبدیل 66 منظم بیمارستان اتاق اختصاص داده شده به اتاق فشار منفی برای درمان کسانی که مبتلا به بیماری های تنفسی جانسون گفت: اجازه می دهد برای بیش از 200 تخصصی تخت در طول این بحران است.

UW مدل آوریل به روز رسانی همچنین پیش بینی ميانگين برآورد 4,357 مرگ و میر از طریق Aug. 4 و یا "موج اول" این بیماری با بالا برآورد 8,853 مرگ و میر و کم برآورد 1,916 فتح کرد گرفته شد مرگ و میر از طریق آن تاریخ است.

آوریل 4 اجرا از مدل پیش بینی کرده بود 6,770 مرگ و میر در فلوریدا از طریق Aug. 4 "اولین موج" با برآورد 11,242 مرگ و میر و کم برآورد 3,629 مرگ و میر در کشور است.

"پیش بینی ما در حال تقویت جدید رکود در بیشتر مناطق" موری گفت. "این است که مدارک و شواهد اجتماعی فاصله بسیار مهم است. پیش بینی های ما فرض کنیم که اجتماعی فاصله باقی مانده تا پایان ماه مه."

ما ارائه به جامعه با مهم امنیت عمومی اطلاعات ما newsroom است و ساخت داستان های مربوط به کروناویروس رایگان به عنوان خوانده شده. به حمایت مهم روزنامه نگاری محلی مانند این, لطفا در نظر گرفتن تبدیل شدن به یک دیجیتال مشترک.

روزنامه نگاران ما در حال کار سخت به گزارش coronavirus و اثرات آن بر فضای ساحل و شما را با داستان های رایگان به عنوان یک سرویس به جامعه است. اگر این داستان های محلی هستند برای شما مهم است ما را حمایت با تبدیل شدن به یک مشترک. در حال حاضر شما می توانید سعی کنید یک اشتراک دیجیتال برای $3 برای 3 ماه.

جیم Waymer است محیط خبرنگار در فلوریدا امروز.

تماس با Waymer در 321-242-3663

یا jwaymer@floridatoday.com.

توییتر: @JWayEnviro

Facebook: www.facebook.com/jim.waymer

پشتیبانی محلی نگاری: در آن شما می خواهم به خواندن بیشتر دولت و اخبار سیاسی, و شما یک مشترک نیست لطفا به اشتراک. برای جزئیات بیشتر به offers.floridatoday.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن