Kaspersky: ویژگی های جدید می توانید به حفاظت از کودکان و نوجوانان از مشاهده مخاطره آمیز در یوتیوب

Global امنیت سایبر شرکت کسپرسکی معرفی شده جدید ویژگی نظارت در آن کنترل والدین نرم افزار برای محافظت از کودکان

توسط ABDOOSNEWS در 31 تیر 1399

Global امنیت سایبر شرکت کسپرسکی معرفی شده جدید ویژگی نظارت در آن کنترل والدین نرم افزار برای محافظت از کودکان از مشاهده مخاطره آمیز ویدئوها در حالی که مرور محبوب جریان ویدئو پلت فرم یوتیوب.

هنگامی که فعال, 'امن جستجو در یوتیوب' ویژگی های بلوک نتایج جستجو در فیلم ها با محتوای نامناسب مانند کسانی که با مواد مخدر و ناسزا یا مواد.

با توجه به Kaspersky بیانیه حداقل 14 درصد از پدر و مادر گفت: فرزندان خود را به حال شده است در معرض به محتوای آنها را تشویق به انجام خشونت آمیز یا نامناسب اقدامات است.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

بنابراین پدر و مادر نیاز به یک دستیار قابل اعتماد است که متوقف می شود فرزندان خود را از دسترسی به محتوای بزرگسالان بدون در نظر گرفتن زمان و یا تلاش های دستی این شرکت گفت.

"با جدید Kaspersky امن کودکان و نوجوانان ویژگی برای یوتیوب, پدر و مادر می توانید مطمئن باشید که بچه ها می توانند با خیال راحت مرور ویدئوها بدون ضلالت به محتوای بزرگسالان" النا Kadochnikova مدیر بازاریابی محصول در کسپرسکی در بیانیه ای گفت.

This tool can protect kids from viewing risky videos on YouTube
14 درصد از پدر و مادر گفت: فرزندان خود را به حال شده است در معرض به محتوای آنها را تشویق به انجام خشونت آمیز یا نامناسب اقدامات است. Pixabay

از ویژگی های است که برای والدین مهم است که مراقبت در مورد چه نوع از محتوای بچه های خود را ببینید و چه اطلاعاتی را مصرف می کنند. در حالی که یوتیوب اجازه می دهد پدر و مادر برای محافظت از کودکان خود را در برابر مادر محتوا از طریق محدود حالت آنها هنوز هم اذعان دارند که این فیلتر ها نه ممکن است 100 درصد دقیق است.

همچنین بخوانید: Snapchat اعلام کرد در برنامه مدیتیشن تجربه در ضربه محکم و ناگهانی Minis

امن جستجو در یوتیوب از ویژگی های اطلاع پدر و مادر در مورد نامناسب, نتایج جستجوی, به طوری که آنها می توانید ببینید که چه بچه های خود را به دنبال داشته است. علاوه بر این قابلیت اجازه می دهد تا پدر و مادر برای اطمینان از فرزندان خود ماندن و محافظت آنها را با دادن دسترسی به یک لیست از فیلم ها و یا موضوعاتی که در مورد جستجو در یوتیوب این شرکت ادعا کرد.

هنگامی که این ویژگی فعال است بر روی یک دستگاه و یا در یوتیوب نرم افزار, اگر یک کودک جستجوها برای هر یک از دسته بندی ها ممنوع نتایج جستجو مسدود خواهد شد.محدود دسته بندی ها شامل محتوای بزرگسالان الکل و مواد مخدر و ناسزا و تنباکو و همچنین نژادپرستانه و یا مخاطره اندازد محتوای آنها مطلع است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن