Kailash Kher و 2 معروف آهنگ ها در سیاست

(دانستن داستان پشت 2 محبوب سیاسی آهنگ خوانده شده توسط Kailash Kher)ممکن است از یک جرم عمومی جنبش بسیار قوی: ای

توسط ABDOOSNEWS در 5 تیر 1399

(دانستن داستان پشت 2 محبوب سیاسی آهنگ خوانده شده توسط Kailash Kher)

ممکن است از یک جرم عمومی جنبش بسیار قوی: این می تواند یک تغییر انقلابی و آتش یک آتش منحرف در قلب مردم است. جنبش های توده ای آسان برای ایجاد. موج یک جنبش توده ای پدیدار می شود که مردم مایل به افزایش بالاتر فریبنده حالات مانند misrule و فساد در سیاست!

یکی از این جنبش بود JP Aandolan رهبری Lok نایاک Jayaprakash Narayan در دهه 1970 که به نام توجه همه مردم در برابر سوء و فساد توسط دولت و ایندیرا گاندی دولت در مرکز.

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به دریافت آخرین به روز رسانی از سراسر جهان!

در سال 2010 تقریبا 36 سال پس از این حرکت عظیم دیگر محبوب مبارزه با فساد حرکت آغاز شده که معروف شد به هند علیه فساد جنبش (IAC) یا آنا Aandolan.

Kailash Kher
"امبار tak یه سلام naad goonjega" و "بولو re Dilli بولو" از آهنگ ها که Kailash Kher خوانده است در آنا Aandolan و AAP.

IAC شد پان هند حرکت است که در آن بسیاری از مردم بسیج شدند گسترده خود را از صمیم دل حمایت به ارمغان می آورد تا یک تغییر انقلابی در این سیستم از آنجا که هر گروه اجتماعی رنج می برد و ناراضی با فساد و سپس حکم Manmohan Singh رژیم (کنگره دولت) در قالب رسوایی مانند 2G کلاهبرداری Coalgate کلاهبرداری و بسیاری از مسائل دیگر.

در حال ظهور به عنوان یک جنبش مدنی ممکن است از IAC آنقدر شدید است که حتی افراد مشهور شروع به گسترش خود و پشتیبانی از پیوست شود. در میان کسانی که مشاهیر خواننده محبوب Kailash Kher گسترده حمایت خود را در خط مقدم است.

Ambar تک Yahi Naad Goonjega - ادای احترام توسط کایلاش به آنا Aandolan

در سال 2011 Kailash Kher تشکیل شده از یک آهنگ به نام "امبار tak یه سلام naad goonjega" اختصاص داده و آن را برای آنا Andolan خود را بدون شارژ حرفه ای هزینه.

این آهنگ برای چندمین بار از نذر از عموم مردم به مبارزه علیه شرایط حاکم و ایجاد یک جدید پاسخگو سیستم.

شما می توانید گوش دادن به آهنگ در اینجا:

داستان را نمی مکث در اینجا. پس از این پیروزی جنبش مقدار آب در حال حاضر پرواز در زیر پل رودخانه Yamuna!

IAC به پایان رسید در حقیقت "سقوط". کثیف سیاست در زمان بیش از قوی باعث جنبش و یک حزب سیاسی جدید به نام Aam Aadmi Party (AAP) تاسیس شد که به ساختگی وعده به عموم مردم از مصرف به جلو ایده مطلق انقلاب در سیاست و بازسازی سیستم بر اساس واقعی آبی, اصول!

Kailash Kher Songs
Kailash Kher خوانده بسیاری از آهنگ ها مربوط به حالات مختلف و ژانرهای و بنابراین او هرگز نتواند به ارمغان می آورد در مورد درست شور آنها را نگه دارید با آنها.

طنز این است که این حزب به آن نام "Aam Aadmi Party" بر اساس آن نظر که پاسخگو به "مشترک"و در واقع در حال نماینده مشترک انسان! اما متاسفانه آن را شکست خورده در همه آن تلاش کردم و انحراف از آن خود اصول است. وضعیت دهلی نو نگه داشته و در بدتر شدن با کمبود امکانات رفاهی مدنی و پاسخگویی و شفافیت است.

بولو Re Dilli Bol – احساسات Re-بازدید Kailash Kher

در 2019, Kailash Kher دوباره پایین آمد و سنگ یکی دیگر از آهنگ قدرتمند بود که دوباره بر متعاقب تحولات سیاسی و برجسته گرفتاری شهروندان از دهلی نو خواست مشترک عمومی به صحبت کردن در برابر بی عدالتی انجام می شود به آنها را از طریق AAP را با وعده های دروغین و سیاست کثیف. بولو Re Dilli بولو آهنگ قسمت از 7 قسمت سری وب با عنوان "شفافیت: Pardarshita" به کارگردانی سابق-AAP عضو دکتر Munish Raizada.

شما می توانید گوش دادن به آهنگ در اینجا:

همچنین بخوانید: Black Lives Matter: A یادآوری است که جهان نیاز دارد

Kailash Kher دارای صدای بسیار نیرومند که قدرت را برجسته و تاثیر احساسات یا عواطف مشترک فرد است. او آواز بسیاری از آهنگ ها مربوط به حالات مختلف و ژانرهای و بنابراین او هرگز نتواند به ارمغان می آورد در مورد درست شور آنها را نگه دارید با آنها.

نوشته شده توسط: Kashish Rai (توییتر: @KaafyyFilmyy)

آخرین مطالب