Jyotiraditya Scindia می گوید کمال نات او را سگ می گوید ، می گوید ، هاان ، اصلی کوتا هون

[ad_1] Jyotiraditya Scindia در یک راهپیمایی انتخاباتی برای انتخابات میان دوره ای مادیا پرادش سخنرانی می کرد.ب

توسط ABDOOSNEWS در 11 آبان 1399
[ad_1]

Jyotiraditya Scindia در یک راهپیمایی انتخاباتی برای انتخابات میان دوره ای مادیا پرادش سخنرانی می کرد.

بوپال:

در انتخابات اخیر شرور در حافظه اخیر ، نظرسنجی های مادیا پرادش روز شنبه با جیوتیرادیتیا اسکندیا ، نماینده BJP ، مدعی جدیدی را ادعا کرد که کمال نات ، وزیر سابق سابق ، قبلاً به دلیل "یک مورد" سیاستمدار زن ، مورد انتقاد قرار گرفته بود ، اکنون او را صدا کرده است یک "سگ"

"کمال نات جی اینجا به آشوکنگار آمد و مرا سگ صدا کرد. هان، کمال نات جی ، اصلی کوتا هون (بله ، من یک سگ هستم) زیرا عموم استاد من هستند. بله ، من یک سگ هستم ، زیرا یک سگ از ارباب خود محافظت می کند ، "آقای Scindia در یک همایش انتخاباتی خطاب به همکار سابق خود در کنگره گفت:

کنگره به سرعت این ادعا را انکار کرد ، سخنگوی آقای نات به خبرگزاری PTI گفت که رئیس وزیر سابق هرگز چنین کلمه ای را برای آقای Scindia یا هر رهبر دیگری به کار نبرد. نارندرا سالوجا گفت: "کمال نات هرگز این کلمه را برای کسی در سخنرانی های خود استفاده نکرد."

با این حال ، اندکی پس از انتشار کلیپ آقای Scindia ، ویدئوی دیگری از سخنگوی کنگره Acharya Pramod Krishnam که قبلاً در یک راهپیمایی در همان منطقه صحبت می کرد ، ظاهر شد و گفت: "هنگامی که کمال نات جی می خواست علیه یک مافیا عمل کند ، کسی از او مانند سگ وفادار ". وی از آقای اسکیندیا نام برد.

در اوایل روز ، کمال نات کمیسیون انتخابات را پس از لغو امتیازات خود به عنوان "مبارز ستاره" برای مجموعه ای از اظهارات بحث برانگیز رهبر کنگره از جمله خواستن "Imarti Devi" یک BJP به عنوان "مورد" ، به دادگاه کشاند.

بعداً ، او همچنین در یک راهپیمایی گفته بود که وزیر ارشد شیوراج سینگ چوهان "یک کلاکار ناوتانکی است که باید در بمبئی در فیلم ها بازی کند". او گفت: "Aapke bhagwan toh woh maafia hai jisse aapne مادیا پرادش کی په چان بنایی. آپکه باگوان توه میلاوات-خور حین (خدای شما مافیاست - حمله ای آشکار به رئیس وزیر). "

انتخابات میان دوره ای برای پر کردن 28 کرسی خالی مجمع مادیا پرادش در تاریخ 3 نوامبر برگزار می شود. بیشتر آنها هنگامی که رهبر کنگره Jyotiraditya Scindia در اوایل سال شورش کرد و با گرفتن 22 MLA ، به BJP عزیمت کرد ، خالی شدند.

دولت کمال نات به رهبری کنگره سقوط کرد و برجام به قدرت بازگشت. BJP برای حفظ قدرت باید حداقل هشت مورد از این کرسی ها را بدست آورد. در صورتي كه كنگره موفق شود 28 نفر را بدست آورد ، مي تواند يك تلاش بازگشتي داشته باشد.

در پی مبارزات انتخاباتی ، کنگره در برابر کنگره خود قرار گرفته است ، با کمال نات با برخورد شدید با مردان سابق حزب که اکنون به عنوان نامزدهای BJP رقابت می کنند.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب