قاضی رد coronavirus پیش از محاکمه آزاد برای آسم چلسی عضو باند چرا که او می تواند یک تهدید برای جامعه و او با گرفتن مناسب مراقبت های پزشکی در زندان

یک قاضی فدرال را رد کرده است یک معامله توسط دادستان فدرال و وکیل برای سمت شرق پول عضو باند خوزه پرز جونیور که

توسط ABDOOSNEWS در 4 اردیبهشت 1399

یک قاضی فدرال را رد کرده است یک معامله توسط دادستان فدرال و وکیل برای سمت شرق پول عضو باند خوزه پرز جونیور که او منتشر می شود به خانه حبس در لین در حالی که او در انتظار محاکمه به اتهام نقض آزادی مشروط در یک باند مرتبط با تفنگ اعتقاد گرفتن دستگیر جدید از مواد مخدر و اسلحه اتهامات عنوان شده علیه.

ایالات متحده دفتر دادستان در بوستون حمایت پرز درخواست برای پیش از محاکمه آزاد از Plymouth County, Correctional Facility چرا که او یک مورد متوسط آسم که CDC می گوید به این معناست که او می تواند در معرض خطر عوارض جدی باید او قرارداد Covid-19.

پرز است که وجود دارد در انتظار محاکمه به اتهام مربوط به دو حاوی اسلحه و کوکائین و پوند ماری جوانا سربازان دولت می گویند که آنها در بر داشت در ماشین خود را پس از او کشیده شد برای بالا بردن سرعت و tailgating در سال 2018 - تنها سه ماه پس از او منتشر شد فرم زندان دولت به صورت غیر قانونی به فروش اسلحه به عنوان یک عضو چلسی مبتنی بر طرف شرق پول باند.

در حکم روز چهارشنبه دادگاه منطقه ای ایالات متحده قاضی دیوید هنسی طرفه با فدرال مشروط که مخالف پیشنهادی خود را قبل از محاکمه بازداشت اشاره کرد پرز به اتهام مشکل با وجود این واقعیت که او با پوشیدن یک دادگاه دستور دستگاه GPS فعال و نظارت با آزادی مشروط افسران.

با وجود این سطح از نظارت آقای پرز جونیور واگردانی به فعالیت های جنایی جدید. بر اساس تاریخ خود را فقیر و تنظیم به نظارت ما نیست حمایت خود را از آزادی به جامعه در این زمان.

در حکم هنسی ساخته شده در مشروط شدن گزارش و به این نتیجه رسیدند که پرز رفتار او پس از سال 2018 انتشار - که در علاوه بر این به دستگیری شامل گرفتن سمت شرق knuckle خالکوبی - فقط پیش بینی آینده مشکل باید به او اجازه داده شود قبل از محاکمه:

من انتظار دارم که در انتشار پرز سر گرفته خواهد شد باند فعالیت های شرکت در, توزیع مواد مخدر, داشتن, سرقت مخدوش لود اسلحه و به طور کلی نقض قانون به عنوان شواهد نشان می دهد او در حالی که نظارت بر انتشار و دولت مشروط بود که نظارت توسط GPS. پرز بدون توجه به قانون ایمنی دیگران و یا تلاش دادگاه برای مقابله leniently با او. آزادی او را یک خطر برای کسانی که با او زندگی جامعه و پلیس و آزادی مشروط در حال حاضر تیره و تار با شرایط فعلی که بر نامیده می شود به مقابله با پرز.

هنسی همچنین رد Covid-19 نگرانی ها و دیگر نگرانی های بهداشتی پرز مطرح شده از جمله اخیر 30 پوند وزن از دست دادن او گفته شد ناشی از جاری روده بیماری.

در حالی که من دلسوز به معتبر نگرانی های بهداشت و درمان آسم در طول همه گیر من را پیدا کند که همه گیر و خطرات ناشی از آن برای پرز تغییر بازداشت تصمیم گیری است. پرز در حال حاضر زیر CDC راهنمایی. پرونده پزشکی خود گزارش می دهند که او با استفاده از یک ریه. رکورد نشان دهنده کمبود Albuterol یا دیگر داروهای آسم در PCCF. احتمالا پرز است اجتناب از عوامل آغازگر آسم. دولت تسلیم را نشان می دهد که PCCF به شدت پاک سازی مسکن واحد کاهش تعداد زندانیان حضور در وعده های غذایی و استفاده از مناطق تفریحی به طور همزمان فراهم می کند کارکنان و زندانیان با ماسک های آموزش کارکنان و زندانیان در بهداشت و اجتماعی فاصله و ايزوله جدید زندانیان. در واقع پرز عینک ماسک برای بازداشت شنیدن از PCCF. این یک پاسخ مناسب است که محافظت پرز سلامت حتی در زمان بیماری همه گیر.

هنسی ادامه داد که پرز پیشنهاد صفحه اصلی قبل از محاکمه دو طبقه آپارتمان او می خواهم به اشتراک گذاشتن با دوست دختر خود را و او را دو فرزندان در یک خانه که در آن "مردم می آیند و می روند" می تواند به اثبات Covid-خطرناک نیز هست بنابراین:

در حالی که آزادی را به آپارتمان خواهد کمک های اجتماعی فاصله در تعادل پیدا کنم که خطر از خطر پرز به شمار ایمنی دیگران بیشتر از مزایای پزشکی بهتر اجتماعی فاصله فرصت هایی که ممکن است متوجه شدم از آزادی او.

هنسی نیز با تخفیف پرز نگرانی در مورد بیماری های دیگر نوشتن که مدارک پزشکی پرز تولید شده برای اثبات او آنها را نیز نشان داد که در زندان بود و پاسخ به آنها:

پرز قرار داده شده در مشاهدات در واحد پزشکی و حمل و نقل به بث اسرائیل Deaconess بیمارستان در پلیموث. پزشکان و دیگر ارائه دهندگان خدمات پزشکی را به موقع آزمایش خون و ادرار انجام تست های فیزیکی و امتحانات, جمع آوری نمونه مدفوع تجویز و تجویز داروها دستور درمانی رژیم غذایی و به طور کلی در پاسخ به پرز شکایت. ممکن است که پرز ناراضی است; با این حال سوابق موفق به نشان می دهد که round-the-clock مراقبت در دسترس پرز در PCCF وجود ندارد و حکم آزادی خود را به خصوص با توجه به ارزیابی من که پرز به شمار خطری برای دیگران.

بی گناه و غیره.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب